Stalo se mi taky, svítilo ABS v pravo dole a uprostřed ASC (protiprokluz), protože mají společné snímače.
Diagnostika z vozu
Sešlápni brzdový pedál a současně stiskni tlačítko ASC a zapni klíček do kontrolek, kontrolka ASC ti vybliká číslo závady.
ASC kody:
BC = Blinkcode
BC 1 = Kein Fehler
BC 2 = EMS Fehler
BC 3 = Motronic Fehler
BC 4 = Drehzahlgeber Fehler hi li
BC 5 = Drehzahlgeber Fehler hi re
BC 6 = Drehzahlgeber Fehler vo re
BC 7 = Drehzahlgeber Fehler vo li
BC 8 = ABS-Magnetventil Fehler hi li
BC 9 = ABS-Magnetventil Fehler hi re
BC 10 = ABS-Magnetventil Fehler vo re
BC 11 = ABS-Magnetventil Fehler vo li
BC 12 = ASR-Plungerventil Fehler hi li
BC 13 = ASR-Plungerventil Fehler hi re
BC 14 = Ventilrelais Fehler
BC 15 = Rückförderpumpen Fehler
BC 16 = Speicherladeventil Fehler
BC 17 = Langzeitfehler Drucküberwachung
BC 18 = Leckage Fehler (Eigener Kommentar: Wird auch angezeigt wenn Druckspeicher im ASC+T Hydraulikblock schadhaft ist (zB. leer))
BC 19 = Druck Fehler
BC 20 = Getriebebeeinflussung Leitungs Fehler
BC 21 = ABS/ASR-Regelgeräte Fehler
BC 22 = TD-Signal Fehler
BC 23 = Option pin Leitungs Fehler
vo=vorn=vpředu
hi=hinten=vzadu
re=rechts=vpravo
li=links=vlevo
hi li znamená hinten links=zadní levé
Diagnostika měřákem
Měříme na odpojeném konektoru, jsou dva typy konektorů. Čidlo má mít odpor okolo 1000 Ohmů, jinak je KO.
LZ : z 13(konektoru ABS) na 1(čidla), z 12 na 2
PZ : z 11 na 1, z 38 na 2
LP : z 35 na 1, 10 na 2
PP : z 15 na 1, 14 na 2
nebo
30 - 48 LP čidlo
28 - 46 LZ čidlo
29 - 47 PP čidlo
27 - 45 PZ čidlo