... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1
johnyfly1 napísal:hlavne to musis skusat ked mas vsetky dvere pozatvarane inac auto nezamnke nicstacia tri signaly...odomknutie, zamknutie, double lock - je to ten isty signal z DO ako pri zamykani len ide na iny pin a je nim zamykana aj nadrz...vsetky kabliky treba robit cez diodky...
robi sa to na zltom konektore centralu, su aj verzie s fialovym ten som mal ja...
na tomto konektore:
pin 17 - lock
pin 4 - unlock
pin 13 - doublelock (ak sa na tomto pine podrzi +12v dlhsie okna vylezu hore...)
takze z dialkoveho unlock na pin 4 ... lock na pin 17 aj 13...a ak dava dialkove 20s minus signal na okna treba ho dat cez rele na + a dat ho na pin 13... este raz vsade davame diody smerom od DO do centralu...
no a este sa davaju z DO dva kabliky na smerovky ktore maju svorku pri nohach vodica nalavo od spojky
johnyfly1 napísal:hlavne to musis skusat ked mas vsetky dvere pozatvarane inac auto nezamnke nicstacia tri signaly...odomknutie, zamknutie, double lock - je to ten isty signal z DO ako pri zamykani len ide na iny pin a je nim zamykana aj nadrz...vsetky kabliky treba robit cez diodky...
robi sa to na zltom konektore centralu, su aj verzie s fialovym ten som mal ja...
na tomto konektore:
pin 17 - lock
pin 4 - unlock
pin 13 - doublelock (ak sa na tomto pine podrzi +12v dlhsie okna vylezu hore...)
takze z dialkoveho unlock na pin 4 ... lock na pin 17 aj 13...a ak dava dialkove 20s minus signal na okna treba ho dat cez rele na + a dat ho na pin 13... este raz vsade davame diody smerom od DO do centralu...
no a este sa davaju z DO dva kabliky na smerovky ktore maju svorku pri nohach vodica nalavo od spojky