Strana 1 z 2
318 TDS -vymenené, odstránené
Napísané: Sobota, 16. Februára 2008, 14:58
od Pepe
Poradí mi niekto, ako je to so žhavičmi? Doteraz mi štartovalo OK, ale od fčera ho musím točiť aj 20 sekúnd, kým sa ohlási. Odpaľuje nepravidelne a chytí až na 3 točenie. Potreboval by som aspoň vedieť, či je problém vymeniť žhaviče doma, alebo tam treba nejaké špeciálne náradie.
Dík za každú radu. Može byť aj SS.
luky
Napísané: Sobota, 16. Februára 2008, 15:11
od luky2208
nič tažké dole sanie(plastové),a už ich vydíš dole kablyky 8 kluč, von žhavyče 12 kluč. Skúška žhavyča tam kde bola 8 matka tam plus z baterky,a na telo žhavyča mýnus baterky,(pomôž si neakými kablami) cca 5-10s by mal byť žeravý. Rada!!! vymeň všetky aj ked bude zlý len jeden!!!

cena cca 350sk kus.
Napísané: Sobota, 16. Februára 2008, 15:19
od Pepe
Dík, aj som tak počítal, ale radšej sa spýtam niekoho kto to ovláda. Ja som doteraz pálil iba benzín a toto ešte neovládam a nemám dielńu, tak fšetko robím na chate a auto nesmie ostať stáť viac ako dva dni!!
luky
Napísané: Sobota, 16. Februára 2008, 15:35
od luky2208
noooo

neviem neviem či niesi kandidát na GO motora

. ak budu tie žhavyče dobré. tak je to viac než isté. otazočka

:začalo to až ked pryšli minusové teploty?
Napísané: Sobota, 16. Februára 2008, 21:48
od BJS
Keď odrazu(zo dňa na deň) zle štartuje studený motor, sú to takmer vždy žhaviče.
Napísané: Nedeľa, 17. Februára 2008, 12:42
od Pepe
JJ dnes som vobec nenatočil. Zhodil som tie plastové blbosti, že vyšrobujem jeden žhavič a pojdem v pondelok všetky objednať. Vyhodil som z 3. valca a skúsil na baterku OK. Vyhodím z 2. a ten bol mokrý od nafty a zostal po zapojení studený. Takžejakže asi tam bude pes zakopaný. S GO nepočítam, auto má 210 tis a je dosť kultivované, behám na ňom dennodenne a zaraplovalo až teraz, s čím som aj trochu počítal. Auto som kúpil v júni,dovoz z Rakúska a tam bolo v marci na STK a v pohode.
Vyhodil som všetky štyri a dva to už mali za sebou.
Napísané: Nedeľa, 17. Februára 2008, 20:48
od Mitko
ahojte mam BMW 318tds Compac a klakol mi motor chcel by som ho vymenit za 2,5td bude mi pasovat poradte
Napísané: Nedeľa, 17. Februára 2008, 21:12
od BJS
Pepe napísal:JJ dnes som vobec nenatočil. Zhodil som tie plastové blbosti, že vyšrobujem jeden žhavič a pojdem v pondelok všetky objednať. Vyhodil som z 3. valca a skúsil na baterku OK. Vyhodím z 2. a ten bol mokrý od nafty a zostal po zapojení studený. Takžejakže asi tam bude pes zakopaný. S GO nepočítam, auto má 210 tis a je dosť kultivované, behám na ňom dennodenne a zaraplovalo až teraz, s čím som aj trochu počítal. Auto som kúpil v júni,dovoz z Rakúska a tam bolo v marci na STK a v pohode.
Vyhodil som všetky štyri a dva to už mali za sebou.
Mne odišli 2 zo 6 a naštartoval som na 8 krát a to v októbri.
luky
Napísané: Nedeľa, 17. Februára 2008, 21:46
od luky2208
k tej vymene 318 na 325 asi vela prerabania kup si rovno 325.ina elektryka, brzdy ,spojka,riadiaca a 100 dalších maličkosti. a ktim žhavyčom môžeš byť rad že su neake zle ale tych 210000 je uš dosť a to nevieš aky šarkan s tým jazdil. ja mam moje tdsko z nemecka ma 240000,rozobral som motor a krúžky to mali už hodne dlho za sebov a štartoval na šupu kým nebolo menej ako -5. dnes u nás bolo -16 a štart na 1. ale buť len rád ked to budú len žhavýče.

luky
Napísané: Nedeľa, 17. Februára 2008, 21:51
od luky2208
Re: luky
Napísané: Pondelok, 18. Februára 2008, 17:10
od Pepe
luky2208 napísal:a ktim žhavyčom môžeš byť rad že su neake zle ale tych 210000 je uš dosť a to nevieš aky šarkan s tým jazdil. ja mam moje tdsko z nemecka ma 240000,rozobral som motor a krúžky to mali už hodne dlho za sebov a štartoval na šupu kým nebolo menej ako -5. dnes u nás bolo -16 a štart na 1. ale buť len rád ked to budú len žhavýče.

Ja som myslel, že bawo nie je škodovka! Po dvesto tis. robiť GO ako na žiguláku je asi blbosť. Max. pretesniť čerpadlo a motora sa zas dvesto tis. nechytať. Motor musí vydržať pol mil. ak nežere olej nie je čo riešiť.
Aj mne štartoval na šupu až do nedele.
luky
Napísané: Pondelok, 18. Februára 2008, 17:31
od luky2208
luky
Napísané: Pondelok, 18. Februára 2008, 17:50
od luky2208
môj nežral ani kvapku.pravdu sa dozvieš aš ked zmeraš kompresiu na studenom!motore.alebo ešte jednoduchšie riešenie ak je vonku -15 auto stoji
celu noc von cca12hod,a rano natočíš na prvý krát tak môžeš tvrdíť že máš bomba motor

Re: luky
Napísané: Pondelok, 18. Februára 2008, 18:40
od Pepe
luky2208 napísal:môj nežral ani kvapku.pravdu sa dozvieš aš ked zmeraš kompresiu na studenom!motore.alebo ešte jednoduchšie riešenie ak je vonku -15 auto stoji
celu noc von cca12hod,a rano natočíš na prvý krát tak môžeš tvrdíť že máš bomba motor

JJ doteraz to tak bolo.
luky
Napísané: Pondelok, 18. Februára 2008, 19:07
od luky2208
tak potom máš štastie

a buť rád
