Strana 1 z 2

318 TDS -vymenené, odstránené

Napísané: Sobota, 16. Februára 2008, 14:58
od Pepe
Poradí mi niekto, ako je to so žhavičmi? Doteraz mi štartovalo OK, ale od fčera ho musím točiť aj 20 sekúnd, kým sa ohlási. Odpaľuje nepravidelne a chytí až na 3 točenie. Potreboval by som aspoň vedieť, či je problém vymeniť žhaviče doma, alebo tam treba nejaké špeciálne náradie. :cry:
Dík za každú radu. Može byť aj SS.

luky

Napísané: Sobota, 16. Februára 2008, 15:11
od luky2208
nič tažké dole sanie(plastové),a už ich vydíš dole kablyky 8 kluč, von žhavyče 12 kluč. Skúška žhavyča tam kde bola 8 matka tam plus z baterky,a na telo žhavyča mýnus baterky,(pomôž si neakými kablami) cca 5-10s by mal byť žeravý. Rada!!! vymeň všetky aj ked bude zlý len jeden!!! :wink: cena cca 350sk kus.

Napísané: Sobota, 16. Februára 2008, 15:19
od Pepe
Dík, aj som tak počítal, ale radšej sa spýtam niekoho kto to ovláda. Ja som doteraz pálil iba benzín a toto ešte neovládam a nemám dielńu, tak fšetko robím na chate a auto nesmie ostať stáť viac ako dva dni!!

luky

Napísané: Sobota, 16. Februára 2008, 15:35
od luky2208
noooo :roll: neviem neviem či niesi kandidát na GO motora :cry: . ak budu tie žhavyče dobré. tak je to viac než isté. otazočka :shock: :začalo to až ked pryšli minusové teploty?

Napísané: Sobota, 16. Februára 2008, 21:48
od BJS
Keď odrazu(zo dňa na deň) zle štartuje studený motor, sú to takmer vždy žhaviče.

Napísané: Nedeľa, 17. Februára 2008, 12:42
od Pepe
JJ dnes som vobec nenatočil. Zhodil som tie plastové blbosti, že vyšrobujem jeden žhavič a pojdem v pondelok všetky objednať. Vyhodil som z 3. valca a skúsil na baterku OK. Vyhodím z 2. a ten bol mokrý od nafty a zostal po zapojení studený. Takžejakže asi tam bude pes zakopaný. S GO nepočítam, auto má 210 tis a je dosť kultivované, behám na ňom dennodenne a zaraplovalo až teraz, s čím som aj trochu počítal. Auto som kúpil v júni,dovoz z Rakúska a tam bolo v marci na STK a v pohode.
Vyhodil som všetky štyri a dva to už mali za sebou.

Napísané: Nedeľa, 17. Februára 2008, 20:48
od Mitko
ahojte mam BMW 318tds Compac a klakol mi motor chcel by som ho vymenit za 2,5td bude mi pasovat poradte

Napísané: Nedeľa, 17. Februára 2008, 21:12
od BJS
Pepe napísal:
JJ dnes som vobec nenatočil. Zhodil som tie plastové blbosti, že vyšrobujem jeden žhavič a pojdem v pondelok všetky objednať. Vyhodil som z 3. valca a skúsil na baterku OK. Vyhodím z 2. a ten bol mokrý od nafty a zostal po zapojení studený. Takžejakže asi tam bude pes zakopaný. S GO nepočítam, auto má 210 tis a je dosť kultivované, behám na ňom dennodenne a zaraplovalo až teraz, s čím som aj trochu počítal. Auto som kúpil v júni,dovoz z Rakúska a tam bolo v marci na STK a v pohode.
Vyhodil som všetky štyri a dva to už mali za sebou.

Mne odišli 2 zo 6 a naštartoval som na 8 krát a to v októbri.

luky

Napísané: Nedeľa, 17. Februára 2008, 21:46
od luky2208
k tej vymene 318 na 325 asi vela prerabania kup si rovno 325.ina elektryka, brzdy ,spojka,riadiaca a 100 dalších maličkosti. a ktim žhavyčom môžeš byť rad že su neake zle ale tych 210000 je uš dosť a to nevieš aky šarkan s tým jazdil. ja mam moje tdsko z nemecka ma 240000,rozobral som motor a krúžky to mali už hodne dlho za sebov a štartoval na šupu kým nebolo menej ako -5. dnes u nás bolo -16 a štart na 1. ale buť len rád ked to budú len žhavýče. :wink: :wink:

luky

Napísané: Nedeľa, 17. Februára 2008, 21:51
od luky2208
a ešte niečo,ak niekto kupuje auto podla toho ako obstalo na STK tak ja už potom neviem,ved dnes už ani auto nevýde z garaže a prejde cez STK :lol: :lol: :lol:

Re: luky

Napísané: Pondelok, 18. Februára 2008, 17:10
od Pepe
luky2208 napísal:
a ktim žhavyčom môžeš byť rad že su neake zle ale tych 210000 je uš dosť a to nevieš aky šarkan s tým jazdil. ja mam moje tdsko z nemecka ma 240000,rozobral som motor a krúžky to mali už hodne dlho za sebov a štartoval na šupu kým nebolo menej ako -5. dnes u nás bolo -16 a štart na 1. ale buť len rád ked to budú len žhavýče. :wink: :wink:

:P :P
Ja som myslel, že bawo nie je škodovka! Po dvesto tis. robiť GO ako na žiguláku je asi blbosť. Max. pretesniť čerpadlo a motora sa zas dvesto tis. nechytať. Motor musí vydržať pol mil. ak nežere olej nie je čo riešiť.
Aj mne štartoval na šupu až do nedele.

luky

Napísané: Pondelok, 18. Februára 2008, 17:31
od luky2208
tolko vydrži ak sa onho dobre staráš a meníš pravydelne olej,a to nemôžeš vedieť ak je to auto dovezené. ja som mal na tachači 135000 ked som, ho kúpil,auto na pohlad aj z vnútra ako nové a bola to hlúposť malo minimalne 250000.PS:dovezené nemá ani jedno skutočný stav KM iba ak si poznal majitela. A embečka ktorá ma 200000 musí mať ešte "brutalny tah" a spotrebu oleja večšiu ako benzínu. :lol: :lol: :lol:

luky

Napísané: Pondelok, 18. Februára 2008, 17:50
od luky2208
môj nežral ani kvapku.pravdu sa dozvieš aš ked zmeraš kompresiu na studenom!motore.alebo ešte jednoduchšie riešenie ak je vonku -15 auto stoji
celu noc von cca12hod,a rano natočíš na prvý krát tak môžeš tvrdíť že máš bomba motor :wink:

Re: luky

Napísané: Pondelok, 18. Februára 2008, 18:40
od Pepe
luky2208 napísal:
môj nežral ani kvapku.pravdu sa dozvieš aš ked zmeraš kompresiu na studenom!motore.alebo ešte jednoduchšie riešenie ak je vonku -15 auto stoji
celu noc von cca12hod,a rano natočíš na prvý krát tak môžeš tvrdíť že máš bomba motor :wink:

JJ doteraz to tak bolo.

luky

Napísané: Pondelok, 18. Februára 2008, 19:07
od luky2208
tak potom máš štastie :wink: a buť rád :wink: