E36 - Vymena budikov
Napísané: Štvrtok, 14. Apríla 2011, 22:08
cavte chalani,
Otec ma na svojom deduskovi E36ke 320i 6 valec 94ka rocnik taky problem, ze mu vkuse blbne ukazatel paliva. Raz ide raz nejde ze svieti len rezerva. Uz sme s kusali vsetko mozne i nemozne cize nove plavaky nove konektory nove kable novy konektor na pristrojovke (ten maly cierny) rozoberal som pristrojovku prespajkoval vsetko mozne (studene spoje). A stale to raz ide raz nejde... Vyzera to, ze ta pristrojovka uz ma svoje najlepsie chvile za sebou :) Ved bodaj by nie ked auticko ma poctivych 470 000 za sebou a motoricky ide ako hodiny stale:) Len ta elektrika nas tam stve...
ok a tearz ta otazka otec zohnal nejake budiky z 318ky coupe. Da sa to len tak jednoducho presrubovat a bude to fungovat? nemam skusenosti s BMW cize vobec neviem ako je tam rieseny imobilizer ci je v pristrojovke, alebo ci tam vobec nejaky je... Tak isto ci sa nejak paruje ECU motora s pristrojovkou alebo nejake adaptacne hodnoty. Ci sa nejak koduje pocet valcov atd....Skratka ci by to slo jednoducho prehodit a ci to pojde... Dalsia vec ak by sa to mohlo byt napr poctom valcov atd... Myslite, ze ked prehodim EProm pamat zo starej dosky do ten novej cize vlastne bude novy HW, ale satry SW bude to fungovat? Neviete kolko bolo tych revizii tych pristrojoviek? Ta sucasna ktoru ma otec v aute je tusim HW 12.0 a SW 20.0... popripade je niekto v KE alebo okoli kto ma moznost nakodovat potom tu novu na 6 valec?
Diky pekne za rady
Dano KE
Otec ma na svojom deduskovi E36ke 320i 6 valec 94ka rocnik taky problem, ze mu vkuse blbne ukazatel paliva. Raz ide raz nejde ze svieti len rezerva. Uz sme s kusali vsetko mozne i nemozne cize nove plavaky nove konektory nove kable novy konektor na pristrojovke (ten maly cierny) rozoberal som pristrojovku prespajkoval vsetko mozne (studene spoje). A stale to raz ide raz nejde... Vyzera to, ze ta pristrojovka uz ma svoje najlepsie chvile za sebou :) Ved bodaj by nie ked auticko ma poctivych 470 000 za sebou a motoricky ide ako hodiny stale:) Len ta elektrika nas tam stve...
ok a tearz ta otazka otec zohnal nejake budiky z 318ky coupe. Da sa to len tak jednoducho presrubovat a bude to fungovat? nemam skusenosti s BMW cize vobec neviem ako je tam rieseny imobilizer ci je v pristrojovke, alebo ci tam vobec nejaky je... Tak isto ci sa nejak paruje ECU motora s pristrojovkou alebo nejake adaptacne hodnoty. Ci sa nejak koduje pocet valcov atd....Skratka ci by to slo jednoducho prehodit a ci to pojde... Dalsia vec ak by sa to mohlo byt napr poctom valcov atd... Myslite, ze ked prehodim EProm pamat zo starej dosky do ten novej cize vlastne bude novy HW, ale satry SW bude to fungovat? Neviete kolko bolo tych revizii tych pristrojoviek? Ta sucasna ktoru ma otec v aute je tusim HW 12.0 a SW 20.0... popripade je niekto v KE alebo okoli kto ma moznost nakodovat potom tu novu na 6 valec?
Diky pekne za rady
Dano KE