Strana 1 z 1

start pocas behu motora

Napísané: Sobota, 9. Februára 2008, 08:29
od gf.no1
caute, takze namontovalo sa poplasko na dialkovy start, tak sme prekopaly aj samotne startovanie aby som nepotreboval klucik. 2 polohu zapalovania sme nahodily na parkovacky a 3tiu(startovanie) gombik na prevodovu paku. obavam sa len jednej veci, a to ze pocas jazdy aby nahodou som nepolozil ruku na startovaci gombyk, a ci to nestartne este raz.
takze otazka: ma bmw nejaku ochranu ktora nedovoly pocas chodu motor este raz startnut?, zo zapalovanim s klucom to je chranene machanicky ot je jasne, len ci aj nejak elektricky???
Nerad by som to skusal len tak naostro
da sa to inac vyriesit, nie je problem len ci to musim

"sledovanie tlaku oleja, casovac-co po cca10 sec znemozni start, zapusteny gombyk, bombyk s krytom"

:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

Napísané: Sobota, 9. Februára 2008, 10:02
od VLADKY242
Nie nema taku ochranu .Ked zečneš znova štartovať rozmlati štarter :wink:

Napísané: Sobota, 9. Februára 2008, 17:26
od slamec
o tomto by som ti vedel napísať román.

" urobil som to sériovo cez dve tlačítka"

mal som to urobené na predchádzajúcom aute. raz sa mi stalo, že som ho nechtiac stlačil. zaskočil pastorok a točilo so štartérom. zapieklo magnety do kotvy a dol po smrti. potom som to prerobil.

Napísané: Sobota, 9. Februára 2008, 17:42
od Kraken
alebo si zožeň take tlačitko čo ma nad sebou taky odklopny kryt, jak keď na stihačke odpaluju rakety :wink:

ja by som tam dal také niečo:

Obrázok

konkretne to predavaju tu:
http://www.auto-moto-shop.sk/web/index. ... rodukt=158

Napísané: Sobota, 9. Februára 2008, 17:57
od gf.no1
slamec napísal:
o tomto by som ti vedel napísať román.

" urobil som to sériovo cez dve tlačítka"

mal som to urobené na predchádzajúcom aute. raz sa mi stalo, že som ho nechtiac stlačil. zaskočil pastorok a točilo so štartérom. zapieklo magnety do kotvy a dol po smrti. potom som to prerobil.


o to sa bojim ze nechtiac to stlacim aj ja!!!
asi to vyriesim vecickou ktora sluzi ako automatycke zapinanie svetiel- ked nebude svietit kontrolka tlaku oleja nebude sa dat ani startovat.
(dalsie relatko) pomaly nemam miesto kde to tam vsetko davat :lol:

Napísané: Sobota, 9. Februára 2008, 17:59
od gf.no1
Kraken napísal:
alebo si zožeň take tlačitko čo ma nad sebou taky odklopny kryt, jak keď na stihačke odpaluju rakety :wink:

ja by som tam dal také niečo:

Obrázok

konkretne to predavaju tu:
http://www.auto-moto-shop.sk/web/index. ... rodukt=158

tak toto do mojho urcite nie :oops: :oops: fuj fuj fuj

Napísané: Sobota, 9. Februára 2008, 18:11
od Kraken
gf.no1 napísal:
tak toto do mojho urcite nie :oops: :oops: fuj fuj fuj


veď nevravím že si tam máš dať konkrétne toto, ale že by sa to takto dalo vyriešiť, ten prvy spinač by si zapol, naštartoval by si gombikom a vypol ten prvy spinač a zaklopil tu krytku, ide len o ten system, nevravim že si maš kupovať tú drahú tuzingovu somarinu

Napísané: Sobota, 9. Februára 2008, 18:35
od BlackMW
gf.no1 napísal:
o to sa bojim ze nechtiac to stlacim aj ja!!!
asi to vyriesim vecickou ktora sluzi ako automatycke zapinanie svetiel- ked nebude svietit kontrolka tlaku oleja nebude sa dat ani startovat.
(dalsie relatko) pomaly nemam miesto kde to tam vsetko davat :lol:


na E36 to mozes cele vyriesit jednym prepinacim relatkom:
modry kabel od alternatora (minus) na jeden kontakt cievky a zeleny kabel zo spinacky na druhy kontakt cievky a zaroven na privod stavy do rele.
Na rozpinaci kontakt rele pripajas svetla, tie sa zapnu pri nabehnuti alternatora.
Na spinaci kontakt rele pripojis kabel na tlacitko ktorym startujes,
druhy kabel tlacitka pojde na cierny kabel so zltym pasikom v spinacke,
takze do startovacieho tlacitka pojde stava len ked mas klucik
v polohe zapalovanie a nebezi motor.

Napísané: Sobota, 9. Februára 2008, 18:46
od slamec
maroš =D> =D> =D>

Napísané: Sobota, 9. Februára 2008, 22:07
od VLADKY242
BlackMW napísal:
na E36 to mozes cele vyriesit jednym prepinacim relatkom:
modry kabel od alternatora (minus) na jeden kontakt cievky a zeleny kabel zo spinacky na druhy kontakt cievky a zaroven na privod stavy do rele.
Na rozpinaci kontakt rele pripajas svetla, tie sa zapnu pri nabehnuti alternatora.
Na spinaci kontakt rele pripojis kabel na tlacitko ktorym startujes,
druhy kabel tlacitka pojde na cierny kabel so zltym pasikom v spinacke,
takze do startovacieho tlacitka pojde stava len ked mas klucik
v polohe zapalovanie a nebezi motor.
No jednoduche ale fungiruje to a nemusiš vela toho pridať :wink: :lol:

Napísané: Nedeľa, 10. Februára 2008, 10:08
od gf.no1
BlackMW napísal:
na E36 to mozes cele vyriesit jednym prepinacim relatkom:
...

#-o =D>
tak dnes aj premeram tie kable...a uvidime
dakujeeeem :wink:

Napísané: Pondelok, 11. Februára 2008, 00:52
od BlackMW
este som zabudol: modry kabel od alternatora ide zozadu do budikov, konektor uplne vlavo, pin cislo 6.
Stretavacie svetla su zlty kabel za spinacom svetiel, parkovacky (lava a prava strana) su sedy s fialovym a sedy so zltym pasikom
a interier a osvetlenie znacky je sivy s ciernym pasikom..
na rozpinaci kontakt relatka pripojis kabel, rozvetvis a cez 4 diody sa pripojis na tie 4 kable..