Strana 1 z 1
E36/318tds - Vstrekovacie cerpadlo
Napísané: Štvrtok, 4. Novembra 2010, 08:36
od BMW 444
ahojte. tieklo mi vstrekovacie cerpadlo /oznacena cast/ . auto islo dobre startovalo teple aj zimne , nedymilo... po pretesneni nechce vobec natocit.
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)
do cerpadla nafta ide je plne ,ale do ruriek ku tryskam uz netlaci. ak ste niekto mali podobny problem dajte vediet, E 36 318 tds dakujem
Re: E36/318tds - Vstrekovacie cerpadlo
Napísané: Sobota, 6. Novembra 2010, 19:43
od BJS
Kto ti ho pretesňoval? Ako si dal regulačnú objímku?
Re: E36/318tds - Vstrekovacie cerpadlo
Napísané: Sobota, 6. Novembra 2010, 20:02
od BMW 444
co je regulacna objimka? ja sa v tom nevyznam.ale ten co to robil dufam hej...
Re: E36/318tds - Vstrekovacie cerpadlo
Napísané: Nedeľa, 7. Novembra 2010, 10:43
od BJS
Ak ti menil okrúžok pod vysokotlakovou časťou, tak to čerpadlo sa rozišlo na kusy. Regulačná objímka je súčasťou vysokotlakového čerpadla. Ak ju otočíš opačne, je to rozdiel len 1,2 milimetra na clone čerpadla (je takmer rovnaká z oboch strán). Ak sa nemýlim, z jednej strany je prebrúsená dosadacia plocha a tá má smerovať ku pohonu. Čerpadlo pred montážou treba stále vyskúšať. Selenoid napojíš na +12V, elektronickú hlavu dole a regulačnú objímku máš rovno pred nosom. Na hriadeľ natočíš maticu a kľúčom pekne roztočíš čerpadlo naplnené naftou. Keď regulačnou objímkou pohybuješ dopredu - dozadu, mení sa množstvo vystrekovanej nafty. Ak máš všetko dobre poskladané, pri čerpadle uchytenom v asi metrovej výške vystrekuje nafta asi na 8-10 metrov. Len pred demontážou elektroniky si presne (na desatinu milimetra) poznač polohu hlavy voči čerpadlu. Možno máš od výroby alebo servisu zaliaty zámok polohy hlavy, v tom prípade dáš hlavu len na pôvodné miesto.
Re: E36/318tds - Vstrekovacie cerpadlo
Napísané: Nedeľa, 7. Novembra 2010, 11:02
od ABRAM77
Ahoj, troška k čerpadlu tiež som svoje nechal repasovať u jedneho pána z BA, poslal som mu čerpadlo, po asi týždni mi ho poslal naspäť s tým, že je celé zrepasované a pretesnené a pod., zaplatil som 900€. Namontovali mi ho v BOSCHI v TV avšak auto po montaži bežalo asi 200m a zdochlo, prejavila sa na ňom ta ista chyba proste už nešlo naštartovať. Nechal som to opäť demontovať a poslali to do original BOSCH v Kežmarku kďe prišli na to, že na čerpadle nebolo nič vymene len na riadiacej jednotke bol naletovaný akísi tranzistorík alebo niečo podobné a čerpadlo bolo vypláchnuté z vnútra. Pán z BA mi ale tvrdil, že nie, že čerpadlo bolo repasované... Musel som čerpadlo nechať zrepasovať znova čo ma stálo 1050€ samozrejme už bola vymenená aj RJ a obal čerpadla a všetko okolo toho, predsuvník a pod., týmto by som chcel upozorniť všetkých vás 100kw ktorí máte VP44 psg5 a repas vás čaká alebo to chcete nechať repasovať aby ste si na takéto veci dali obrovský pozor!!! Dosť ľudí ako som sa neskôr dozvedel sa dalo takto oblafnúť takže si na to dajte pozor.

Re: E36/318tds - Vstrekovacie cerpadlo
Napísané: Utorok, 9. Novembra 2010, 20:46
od luky2208
Pisal si my SS ale teraz ked som si pozrel obrazok že čo mali dole tak si myslým že to čerpadlo skončí už len u čerpadlara ktorý ho komplet rozoberie a opet poskladá. Ak vytiahli vstrekovaciu hlavu celu von tak sa určite niečo rosipalo a také to poskladali ba čo je najhoršie tak to aj teké skušali točiť.
