Strana 1 z 1

E36 - Výmena motora z 318iS do 318i

Napísané: Štvrtok, 1. Marca 2007, 21:48
od sek
Chcel by som vediet aky je vas nazor na vymenu motora z 318iS E36 (prezil iba motor) do 318i E36. Zaujimalo by ma v com by mohol byt problem atd. Diki za nazory :smile:

Napísané: Štvrtok, 1. Marca 2007, 21:49
od Nitro
elektrika.....

Napísané: Štvrtok, 1. Marca 2007, 22:08
od sek
Hmm mohol by si to trochu konkretizovat?....ale kazdopadne dik za prvy dotaz.... :smile:

Napísané: Piatok, 2. Marca 2007, 00:41
od MarkoZH
ak budes menit motor aj s elektrikou a riadiackou tak hadam v nicom takom zavaznom...

Napísané: Piatok, 2. Marca 2007, 11:05
od M3driver
motor neni vsetko! iso bolo celkovo trocha inde. budes mat rychlejsi motor ako zvysok auta, na to pozor...

Napísané: Piatok, 2. Marca 2007, 12:35
od Peped
M3driver napísal:
motor neni vsetko! iso bolo celkovo trocha inde. budes mat rychlejsi motor ako zvysok auta, na to pozor...


Sorry, že sa do toho pchám ale zaujíma ma to.

Ako to myslíš? Už som to niekde počul - rýchlosť podvozku, motoru a tak. O čom to vlastne je? čo to môže mať za následok?

Napísané: Piatok, 2. Marca 2007, 13:50
od MT-SPEEDY
Peped napísal:
M3driver napísal:
motor neni vsetko! iso bolo celkovo trocha inde. budes mat rychlejsi motor ako zvysok auta, na to pozor...


Sorry, že sa do toho pchám ale zaujíma ma to.

Ako to myslíš? Už som to niekde počul - rýchlosť podvozku, motoru a tak. O čom to vlastne je? čo to môže mať za následok?

Ono sa totak hovori, ze mas motor rychlejsi ako brzdy. Znameno to iba to, ze pokial vymenis motor za silnejsi a brzdy nechas povodne, moze sa ti velmi lahko stat, ze sa niekde vyjedrbes. Povodne brzdy su stavane na slabsi vykon a teda pri novom motore nemusia stacit...

Napísané: Piatok, 2. Marca 2007, 15:21
od Diablo
M3driver napísal:
motor neni vsetko! iso bolo celkovo trocha inde. budes mat rychlejsi motor ako zvysok auta, na to pozor...

naprostá pravda, ISO je kompletne vyvážené a vyladené auto.Brzdy má silnejšie, pružiny má športové, stabilizátory sú iné a pod. Ale nevidím v tom dáky problém, keď by sa ti to podarilo nárast koní oproti klasickej 1,8, by bol zhruba 25 koní,čo neni až tak vela.Možno väčšie kotúče, niake struny a bolo by to OK.
Z akého roku je ten ISOvý motor a do akého roku to chceš namontovať?

Napísané: Piatok, 2. Marca 2007, 16:09
od sek
No tak ti iS-ko je z 1996 a i-čko je 1993. Inac este raz diki za dotazy. :smile:

Napísané: Piatok, 2. Marca 2007, 18:46
od BMino
niekto mi raz vravel ze ked na e30 davali do 316 a 318i is-acky motor tak museli menit aj prevodovku, lebo vraj jednotka to nevydzala

Napísané: Nedeľa, 4. Marca 2007, 23:10
od bergos
počítej ještě s kompletním výfukovým potrubím

Napísané: Piatok, 9. Marca 2007, 23:28
od sek
Este mam jednu otazocku. Ako je to s policajtmi? Teraz je vlastne uz motor brany ako nahradny diel nie? Ale musi byt dodrzana kubatura a typ vozidla..presne to neviem ale dako takto je to myslim. Ked nie tak ma opravte. Tak ake by to bolo so vymenou motory pri tychto autach. Diki moc za info.

Napísané: Sobota, 10. Marca 2007, 17:49
od MT-SPEEDY
sek napísal:
Este mam jednu otazocku. Ako je to s policajtmi? Teraz je vlastne uz motor brany ako nahradny diel nie? Ale musi byt dodrzana kubatura a typ vozidla..presne to neviem ale dako takto je to myslim. Ked nie tak ma opravte. Tak ake by to bolo so vymenou motory pri tychto autach. Diki moc za info.

Ano, motor je brany ako nahradny diel, ale... Aby to bolo legalne, novy motor musi byt taky isty, ako tam bol od vyroby. To znamena, ze ak mas 316, tak tam legalne mozes dat len 1,6. Dokonca aj taky isty typ. Cize do E30 len z E30, a podobne...