Strana 1 z 3
prestavba
Napísané: Pondelok, 24. Decembra 2007, 13:33
od little_psycho
Chcel by som motor 2.5 alebo aj 3.0 .
Vedel by mi niekto poradiť čo všetko by sa muselo meniť?
Napísané: Pondelok, 24. Decembra 2007, 21:04
od Majo320
nevymyslaj blbosti
Napísané: Pondelok, 24. Decembra 2007, 21:09
od SPARROW
Napísané: Pondelok, 24. Decembra 2007, 21:17
od Majo320
viem ze sa to da ale myslim ze je to zbytocne a radsej by som riesil silnejsie auto (BMW)

Napísané: Pondelok, 24. Decembra 2007, 21:19
od SPARROW
aj ja si myslim ale tak mat seriovo vyzerajuce auto a 3.0 v tom tak to je ina kava

Napísané: Pondelok, 24. Decembra 2007, 21:23
od Diablo
skús napísať Zelovi, ten vie o E30 asi najviac. A už aj montoval 3,5l do e30
Napísané: Pondelok, 24. Decembra 2007, 22:08
od Helldiver
pri zamene M20B20 za M20B25 skoro nic, mozno len brzdy zadne ak mas bubny, inac uplne vsetko pasuje.... M30 je uz zlozitejsia zastavba, ale stale nic strasne (strasne je zastavavat M60 osemval alebo M70 dvanasthrncek

)...
Napísané: Pondelok, 24. Decembra 2007, 22:15
od Diablo
tušim že, dvanásť hrnce zabudováva niaky maník v Maďarsku do E30.
Napísané: Utorok, 25. Decembra 2007, 08:30
od BMino
Diablo napísal:tušim že, dvanásť hrnce zabudováva niaky maník v Maďarsku do E30.
par ich je aj v nemecku

Napísané: Utorok, 25. Decembra 2007, 16:26
od alu
Ahoj,
radsej ho predaj a kup si nieco silnejsie,viac sa to financne oplati.
Ak chces menit motor musis menit:samozrejme motor,dalej kable,brzdy,vyfuk,chladic,tachometer,software,........,ak chces mat kvalitne auto,ktore aj nieco vydrzi tak ta to vide na 100 pero drahsie ako keby si predal a kupil nove.Aj konstrukcia podvozku,ako ramena a neviem co este vsetko,kazdopadne sa to neoplati.
peter
Napísané: Utorok, 25. Decembra 2007, 19:28
od Max-Max
alu napísal:Ahoj,
radsej ho predaj a kup si nieco silnejsie,viac sa to financne oplati.
Ak chces menit motor musis menit:samozrejme motor,dalej kable,brzdy,vyfuk,chladic,tachometer,software,........,ak chces mat kvalitne auto,ktore aj nieco vydrzi tak ta to vide na 100 pero drahsie ako keby si predal a kupil nove.Aj konstrukcia podvozku,ako ramena a neviem co este vsetko,kazdopadne sa to neoplati.
peter
prosim ta, to pises v suvislosti s tridsiatkou?
lebo dat do 320 motor 2.5 je robota na jeden den aj s vypitim flasky

Napísané: Utorok, 25. Decembra 2007, 20:25
od Helldiver
Nic proti Alu, ale trufas si tvrdit ze tomu rozumies, alebo len tak strielas odboku co ta napadne?
Napísané: Streda, 26. Decembra 2007, 00:37
od little_psycho
chlapci dik za názory, ale chcel by som 2.5 z e30 a myslim že by sa tam veľa meniť nemusel.
teraz tam mám 2.0 a je to 6válec takže pohoda, lebo brzdy mám vzadu kotúče.
auto nepredám lebo je to moj miláčik. take už potom ťažko zoženiem.

Napísané: Streda, 26. Decembra 2007, 00:55
od Max-Max
nane problem
a
Napísané: Streda, 26. Decembra 2007, 12:18
od Majo320
ked si kupis 850 tak uz bude to tvoj novy milacik a 30 das do kosa
