Strana 1 z 2

E36 strata vykonu pri 3900ot/min

Napísané: Nedeľa, 18. Júla 2010, 14:53
od SmoWlinkO
ahojte chcem sa spytat na problem , mam M40 318i E36 1991
a robbi to taku zvlastnu vec, kvoli ktorej nemozem plne vyuzivat potencial auta.
Pri 3900ot, ako keby sa obmedzil privod paliva vzduchu abo coho a auto prestane tahat a len tak rapci cudne a pomalicky zvysuje otacky.
omedzovač to nieje ani nemože ybť to je velmi skoro
može to robiť to čidlo čo je naspodku šrtiacej klapky??? alebo palivove čerpadlo že nestiha ???
poradte ako to zistit co to je ;) ??? a nechcem zbytočne behať stale do servisu kde si uctujju peniaze uz ze dychate ich vzduch ;)
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Sedan/Europe/318i-M40/LHD/M/1991/january/browse/fuel_preparation_system/throttle_housing_assembly/

číslo 2 na obrazku

Re: E36 strata vykonu pri 3900ot/min

Napísané: Nedeľa, 18. Júla 2010, 15:35
od Kallon
robi to stale ked sa zohreje motor? alebo len sem tam?

Re: E36 strata vykonu pri 3900ot/min

Napísané: Nedeľa, 18. Júla 2010, 15:43
od SmoWlinkO
stale sa to deje od prveho nastartovania, a este ked je studeny tak uplne ze nema vykon ,dakedy netaha mi v dvojke ked sa pohynam a som medzi 2-3 tis... tesne po nastartovani

Re: E36 strata vykonu pri 3900ot/min

Napísané: Nedeľa, 18. Júla 2010, 21:05
od SurrendeR
podla mna to bude cidlo kluky alebo vacky, skus premerat.

Re: E36 strata vykonu pri 3900ot/min

Napísané: Pondelok, 19. Júla 2010, 11:37
od SmoWlinkO
SurrendeR napísal:
podla mna to bude cidlo kluky alebo vacky, skus premerat.

ktoru kluku mas konkretne namysli??? a cidlo vacky??? :-O

Re: E36 strata vykonu pri 3900ot/min

Napísané: Pondelok, 19. Júla 2010, 16:45
od Kallon
je tam snimac polohy klukovej a vackovej hriadele. jedine ak premeras live data uvidis co mas odpalene 8)

Re: E36 strata vykonu pri 3900ot/min

Napísané: Utorok, 20. Júla 2010, 22:50
od SmoWlinkO
a to ako?? na diagnostike?? alebo ako to mam zmerat??? live?

Re: E36 strata vykonu pri 3900ot/min

Napísané: Sobota, 31. Marca 2012, 11:46
od tito_mt
cafko uz si to vyriesil? nakolko mam podobny problem tak by sa zislo dake info dik O:)

Re: E36 strata vykonu pri 3900ot/min

Napísané: Sobota, 31. Marca 2012, 15:32
od Nutrilon
a čo tak palivový filter. Ak ho máš KO ,tak brzdí prietok paliva.

Re: E36 strata vykonu pri 3900ot/min

Napísané: Sobota, 31. Marca 2012, 15:33
od johnyfly1
prikurim trosku aj ja do ohna s tou mojou verziou....skontroluj katalyzator :mrgreen: :lol:

Re: E36 strata vykonu pri 3900ot/min

Napísané: Sobota, 31. Marca 2012, 16:36
od Nutrilon
Johnyflyova vlastná skúsenosť. Jazdil si chvíľu beu katu však ?? Čo okrem rachotu z výfuku sa zmenilo ??
johnyfly1 napísal:
prikurim trosku aj ja do ohna s tou mojou verziou....skontroluj katalyzator :mrgreen: :lol:

Re: E36 strata vykonu pri 3900ot/min

Napísané: Sobota, 31. Marca 2012, 17:42
od Vacho
Mal som to iste pri 4000 tisícoch konec nechcel isť dalej ... vačkový hriadel zdvihátka ... take dva krásne slnečne dni a pár evri ... než som na to došiel tak som pomenil pol motora všetky filtre všetko možne vymenil som toto a problém vyriešený auto má normálnejsší chod kludnejší je živšie a menej žere ...

Re: E36 strata vykonu pri 3900ot/min

Napísané: Sobota, 31. Marca 2012, 23:18
od johnyfly1
Nutrilon >> ja jazdim este stale bez katu :-# no tak zmenil sa mi vykon :mrgreen: samzrejme oproti tomu ked som ho mal rozpadnuty tak k lepsiemu :D ale je to asi take iste bez ako ked bol dobry...aj ked niekedy sa mi to auto zda brutal lenive ale to bude asi tym rachotom a tou 1,6tkou :mrgreen:

Re: E36 strata vykonu pri 3900ot/min

Napísané: Streda, 4. Apríla 2012, 14:09
od BouBou
podla mna snimac otacok odpaleny a nestiha merat vo vyssich otackach , alebo je uvolneny s drziaku a posunuty

Re: E36 strata vykonu pri 3900ot/min

Napísané: Streda, 4. Apríla 2012, 23:43
od majro
johnyfly1 napísal:
prikurim trosku aj ja do ohna s tou mojou verziou....skontroluj katalyzator :mrgreen: :lol:

ono mas z casti pravdu, lenze katalyzator sa neznici len tak znicoho nic na pockanie :D jedine, ze by si si dal na tom zalezat :P ale kazdopadne sa mi zda, ze ked zacina byt katalyzator vadny alebo co, tak ono auto sa dusi a vykon nula bodov, ale do 5 sekund sa spamata a ide zase chvilu normalne, a potom zase kus podusi a zase.. ale moze to byt aj tak.. kazdopadne aj ine teorie su k veci.. ba aj viac :thumbup: