Strana 1 z 2
biely dym
Napísané: Sobota, 24. Novembra 2007, 03:34
od bavo2
mohli by ste mi pomoct, dymi mi auto jak dive, mechanik povedal vraj tesnenie to nie je.. ale veko na olej mam penive a aj voda z chladica mi odchadza.. ??
Napísané: Sobota, 24. Novembra 2007, 06:26
od Oldman
Ahoj,ak je mechanik jasnovidec,tak je prasknutá hlava,takže,šup hlavu dole a presveč sa sám,a btw,mal by si vedieť čo sa dialo s motorom,či si ho prehrial.
Napísané: Sobota, 24. Novembra 2007, 13:23
od crumar
Ten isty problem som mal aj ja. Ochladilo sa, zacal extremne dymit, voda sa stracala, cca 3x som ho prehrial, na vicku pena.
Vymena tesnenia pod hlavou a vsetkych ostatnych, novy termostat, olej, hladiaca kvapalina. Investicia cca 7.000,-Sk.
Teraz to testujem, snad to hlava prezila.
Napísané: Nedeľa, 25. Novembra 2007, 00:08
od Peppo
ked je biely dym to znamena ze zomrel papez vo vatikane, alebo ze zvolili noveho?
ja som na nabozenstve chybal.

Napísané: Nedeľa, 25. Novembra 2007, 17:23
od bavo2
neviem mechanik je prispaty uz tyzden tam mam auto a este s tym nic,,,
povedal mi ze to rozobere a da vedet. a ozaj voda sa mi neprehrieva vobec ani trochu... a mizne mi z chladica asi 1deci denne asi 20 km,,,
ale dimy jak pre toho papeza to je pravda.

Napísané: Pondelok, 26. Novembra 2007, 14:43
od crumar
bavo2 napísal:neviem mechanik je prispaty uz tyzden tam mam auto a este s tym nic,,,
povedal mi ze to rozobere a da vedet. a ozaj voda sa mi neprehrieva vobec ani trochu... a mizne mi z chladica asi 1deci denne asi 20 km,,,
ale dimy jak pre toho papeza to je pravda.

To neznamena, ze je v poriadku.
Na vicku mas penu, tak to znamena, ze v oleji je voda, teda slahnute tesnenie pod hlavou alebo hlava. Ja som mal v zadku aj termostat, preto som tomu tesneniu v podstate pomohol. Inak ten dym aj hnusne smrdi...
:)
Napísané: Pondelok, 26. Novembra 2007, 18:50
od bavo2
prosim ta crumar a co stoji oprava hlavy, alebo nova hlava??

Napísané: Pondelok, 26. Novembra 2007, 21:50
od crumar
bavo2 napísal:prosim ta crumar a co stoji oprava hlavy, alebo nova hlava??

To neviem ani ja.
Ja som to riskol a vymenil som len tesnenia, sroby, naplne, termostat a vyzera to byt v poriadku.
Viac o cene hlavy Ti tu poradia chalani co predavaju nahradne diely...
Napísané: Pondelok, 26. Novembra 2007, 22:08
od Helldiver
Hlavne sa opalti napisat ze aky motor, lebo od toho sa odvija aj cena hlavy...
Napísané: Utorok, 27. Novembra 2007, 14:49
od Peppo
Mna by stale zaujimalo ako je to s tym papezom. Nevyzna sa nikto?
Napísané: Utorok, 27. Novembra 2007, 15:27
od Oldman
Peppo napísal:Mna by stale zaujimalo ako je to s tym papezom. Nevyzna sa nikto?
Ten biely dym bol znak prebiehajúcej voĺby pápeža v Konkláve.Čierny dym bol signál pre veriacich že pápež bol zvolený.Možno to bolo naopak,ale v pripadku tohto auta je biely dym signál prdnutého tesnenia alebo hlavy.Inak,tvoje starosti a 35 cm..bych cel mať
Napísané: Streda, 28. Novembra 2007, 04:17
od bavo2
mam model e36 323Ti compact je tam 2,5l a ten, takze papez sa mi
odvdacil bielym prdom z mojho prdiitka... dufam ze peniaze ktore zaplatim
pomozu k tomu aby sa odtial odstahoval aspon na 3 roky a potom kolaudacia...
Napísané: Streda, 28. Novembra 2007, 08:58
od Peppo
Napísané: Streda, 28. Novembra 2007, 15:28
od lajo
Na E46 320 D mi teraz menili tesnenie, keď sa dá dole hlava, oplatí sa to dať pretlakovať, zbrúsiť spodok, aby bola rovná, lebo keď dáš dole hlavu, vymeníš len tesnenie, môže sa stať, že budeš mať krivú hlavu(okom to nezistíš), a môžeš to dávať zase dole. Mne to pretlakovali, zbrúsili, vybúsili ventily a tak, len hlava stála 3400. Tesnenie, sada ďalších 2800 a prácu ešte som nezaplatil. Inak som mal tiež biely dym, smrdelo to riadne, strácala sa mi voda, ale olej som mal čistý a ani do vody mi nešla voda. Na výkone som nič nezbadal, len pri štartovaní mi to zatriaslo a ťažšie štartovalo
Napísané: Streda, 28. Novembra 2007, 16:41
od MarkoZH
lajo napísal:Na E46 320 D mi teraz menili tesnenie, keď sa dá dole hlava, oplatí sa to dať pretlakovať, zbrúsiť spodok, aby bola rovná, lebo keď dáš dole hlavu, vymeníš len tesnenie, môže sa stať, že budeš mať krivú hlavu(okom to nezistíš), a môžeš to dávať zase dole. Mne to pretlakovali, zbrúsili, vybúsili ventily a tak, len hlava stála 3400. Tesnenie, sada ďalších 2800 a prácu ešte som nezaplatil. Inak som mal tiež biely dym, smrdelo to riadne, strácala sa mi voda, ale olej som mal čistý a ani do vody mi nešla voda. Na výkone som nič nezbadal, len pri štartovaní mi to zatriaslo a ťažšie štartovalo
hmm tak to bude nejaka vada....
