318TDS ZHAVENIE V ZIME aj V LETE ?
Napísané: Utorok, 2. Februára 2010, 16:05
Ahoj,
mam tieto otazky: (cisto akademicke)
1. naco su v motore zhavice ?
2. zapalenie zmesy nastane tak, ze sa cisty vzduch stlaci a dosiahne teplotu cca 1.000 stupnov (upravujem 600),
a do tohto horuceho vzduchu sa vstrekne nafta a vznieti sa
3. ked plati bod 2, tak naco mam v motore zhavice ?
4. zhavi to aj v lete aj v zime ?
5. ked to zhavi v zime tak naco ? Pri prvom stlaceni vzduchu vo valci piestom je 600 stupnou a
a teda tam je uz vznetove prostredie
6. ked je vonku -20 stupnov tak pri prvom stlaceni vzduchu vo valci je 600-20 teda 540 stupnov,
teda to musi chytit aj bez zhavenia, sak hore dolu 20 stupnov - teda 40 ak berieme -20 a 20.
7. jasne klasicky nejaky maly diesel, ktory sa rozbieha sklukov a na desiaty krat chyti je to ok bez zhavenia ....
8. 318tds ma nejake naroky na zhavenie pri starte za studena ?
Mate niekto nejake linky na odborne clanky ohladne tych zhavicov, ktorymi by som mohol dokladovat znamemu,
a teda ze to zhavenie je potrebne a dokonca som cital ze aj doporucuju menit zhavice aj polrocne ....
A teda ze aj v lete su nutne, jasne ze nie ako v zime .... Ale urcite to je o zhaveni pri diesle alebo som magor a predca nie ?
Znamy sa ma znazi presvedcit, ze ma oblbli v bavarii, ked mi odporucili kupit si nove zhavice,
pretoze vraj v lete nezhavi sa vobec, ze az pri -5 stupnoch ....
Mne to zhavi teraz ok, mam nove zhavice BERU, v lete trochu svieti kontrolka zhavenia.
Urcite ale tie zhavice sa ohreju.....
Neviem najst nikde nejaku dokumentaciu na odborne clanky ohladne toho.......
JANY
mam tieto otazky: (cisto akademicke)
1. naco su v motore zhavice ?
2. zapalenie zmesy nastane tak, ze sa cisty vzduch stlaci a dosiahne teplotu cca 1.000 stupnov (upravujem 600),
a do tohto horuceho vzduchu sa vstrekne nafta a vznieti sa
3. ked plati bod 2, tak naco mam v motore zhavice ?
4. zhavi to aj v lete aj v zime ?
5. ked to zhavi v zime tak naco ? Pri prvom stlaceni vzduchu vo valci piestom je 600 stupnou a
a teda tam je uz vznetove prostredie
6. ked je vonku -20 stupnov tak pri prvom stlaceni vzduchu vo valci je 600-20 teda 540 stupnov,
teda to musi chytit aj bez zhavenia, sak hore dolu 20 stupnov - teda 40 ak berieme -20 a 20.
7. jasne klasicky nejaky maly diesel, ktory sa rozbieha sklukov a na desiaty krat chyti je to ok bez zhavenia ....
8. 318tds ma nejake naroky na zhavenie pri starte za studena ?
Mate niekto nejake linky na odborne clanky ohladne tych zhavicov, ktorymi by som mohol dokladovat znamemu,
a teda ze to zhavenie je potrebne a dokonca som cital ze aj doporucuju menit zhavice aj polrocne ....
A teda ze aj v lete su nutne, jasne ze nie ako v zime .... Ale urcite to je o zhaveni pri diesle alebo som magor a predca nie ?
Znamy sa ma znazi presvedcit, ze ma oblbli v bavarii, ked mi odporucili kupit si nove zhavice,
pretoze vraj v lete nezhavi sa vobec, ze az pri -5 stupnoch ....
Mne to zhavi teraz ok, mam nove zhavice BERU, v lete trochu svieti kontrolka zhavenia.
Urcite ale tie zhavice sa ohreju.....
Neviem najst nikde nejaku dokumentaciu na odborne clanky ohladne toho.......
JANY