Strana 1 z 2

Nejde vytocit viac ako 5000ot.

Napísané: Piatok, 26. Októbra 2007, 00:36
od badboy
E30 316i M40 pri jazde nejde vytocit viac jak 5000ot. potom uz jak keby nebol privod paliva...
na volnobehu ide po max. otacky...co to moze byt?

Napísané: Piatok, 26. Októbra 2007, 06:00
od palo
asi nestiha cerpadlo.nemas nahodou vacku na tvoje auto mam take iste

Napísané: Piatok, 26. Októbra 2007, 12:01
od E38
Alebo mas zaneseny palivovy filter.

Napísané: Piatok, 26. Októbra 2007, 16:00
od poklad
mozno mas kratky diferak

Napísané: Piatok, 26. Októbra 2007, 16:40
od Kraken
poklad napísal:
mozno mas kratky diferak


toto mi vysvetli

Napísané: Piatok, 26. Októbra 2007, 21:28
od Tubular
Kraken napísal:
poklad napísal:
mozno mas kratky diferak


toto mi vysvetli

tiez poprosim vysvetlenie :smile: :twisted:

Napísané: Piatok, 26. Októbra 2007, 23:27
od Helldiver
Podla mna mas uz dojebabranu vacku zdvihatka a hydrostely ako skoro kazda M40 v ktorej to este nebolo riesene a to sposobuje stratu vykonu vo vyssich otackach, cihaj na toto ak ti nevadi ze je to nemecky:
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f01418/f01418.htm

Napísané: Nedeľa, 28. Októbra 2007, 14:20
od BlackMW
Tubular napísal:
Kraken napísal:
poklad napísal:
mozno mas kratky diferak


toto mi vysvetli

tiez poprosim vysvetlenie :smile: :twisted:


ak vymenis diferak za nejaky s inym prevodom tak budiky ti budu zle ukazovat rychlost,
ale myslim ze otacky bude ukazovat dobre, tie sa meraju na motore..

Napísané: Nedeľa, 28. Októbra 2007, 14:25
od Helldiver
A nemeraju sa otacky na vystupnom hriadeli z diferaku? ak sa nemylim tak zle ti bude ukazovat rychlost len ked das iny rozmer kolies, diferak by na to nemal mat vplyv... Akurat ked mas dlhy diferak tak samozrejme na vyssej rychlosti ked si predtym tocil 6,5 tak teraz mozes ledva vytlacit na 5... ale vysledna rychlost bude podobna...

Napísané: Nedeľa, 28. Októbra 2007, 14:32
od BlackMW
Helldiver napísal:
A nemeraju sa otacky na vystupnom hriadeli z diferaku? ak sa nemylim tak zle ti bude ukazovat rychlost len ked das iny rozmer kolies, diferak by na to nemal mat vplyv... Akurat ked mas dlhy diferak tak samozrejme na vyssej rychlosti ked si predtym tocil 6,5 tak teraz mozes ledva vytlacit na 5... ale vysledna rychlost bude podobna...


hmm, dobre vravis, suvisle, asi mas pravdu, riesili sme to uz v nejakej teme :roll: ,
ale nikto zatial nedodal diferak na sudnu pitvu :wink:

Napísané: Nedeľa, 28. Októbra 2007, 15:13
od Helldiver
Ja ti jeden mozem dodat hned jak zozeniem samosvor... Co je ohromny problem na E30 325i, najradsej by som visco speru (lepsie na zimu a nema taky ostry nastup), ale 5K za 20rocny hrdzavy diferak fakt dat nejdem, to nie je normalna cena...

Napísané: Nedeľa, 28. Októbra 2007, 15:13
od Tubular
BlackMW napísal:
ak vymenis diferak za nejaky s inym prevodom tak budiky ti budu zle ukazovat rychlost,
ale myslim ze otacky bude ukazovat dobre, tie sa meraju na motore..

to ano, ale on pisal, ze na volnobehu mu ide po max. otacky, cize mu ten otackomer zrejme funguje dobre

Napísané: Nedeľa, 28. Októbra 2007, 16:01
od fioro
Helldiver napísal:
A nemeraju sa otacky na vystupnom hriadeli z diferaku? ak sa nemylim tak zle ti bude ukazovat rychlost len ked das iny rozmer kolies, diferak by na to nemal mat vplyv... Akurat ked mas dlhy diferak tak samozrejme na vyssej rychlosti ked si predtym tocil 6,5 tak teraz mozes ledva vytlacit na 5... ale vysledna rychlost bude podobna...


no otacky motora sa urcite nemeraju na vystupnom hriadeli z diff...alebo potom na ktorom na pravom ci lavom?

ja by som hladal tu niekde chybu na zaciatok.. http://bmwfans.info/original/images/1285_p.png

Re: Nejde vytocit viac ako 5000ot.

Napísané: Nedeľa, 28. Októbra 2007, 18:33
od VLADKY242
badboy napísal:
E30 316i M40 pri jazde nejde vytocit viac jak 5000ot. potom uz jak keby nebol privod paliva...
na volnobehu ide po max. otacky...co to moze byt?
Potom začne pridúšať :?: Ja by pozrel tlak a prietok paliva :wink:

Napísané: Piatok, 9. Novembra 2007, 10:40
od castro
nevim jestli to bylo i u M40 ale u M43 se často zanášela olejová sprcha vačkové hřídele. Projev je takovej že to nejde třeba nad 5.000, pak nad 4.000 a tak dalej... pak se zadře uplně.

Nad vačkou je takovej kanálek kterej se rád zanáší, pokud neni pozdě, stačí ho vyčistit.

ale muže to byt i něco jinehom jen jedna z variant...

lebo zkus vyměnit palivovej filter. Udelal jsem to nedavno u sveho auta ( točilo ale normálně) a mam ted tak 20PS +. je to fakt rozdíl.