Strana 1 z 1
PROBLEM S OTACKAMI
Napísané: Pondelok, 24. Septembra 2007, 21:01
od Fasho
Nazdar mam problem rano, ked nastartujem kolisu mi otacky a pri akceleracii po dosiahnutí 5000 ot/min motor uz neakceleruje ale ho dusi potom mu niaku dobu trva kym sa spameta. A este ukazovatel okamzitej spotreby mi blbne obcas sa akokeby zasekne. Poradte mi niekto Fasho BMW E36.][/b]
Napísané: Pondelok, 24. Septembra 2007, 23:02
od Zelo ZH
moze to byt vaha vzduchu, alebo prasknuta nejaka podtlakova hadica.... a mozno aj lambda, ale to skor nie, ako ano
Napísané: Utorok, 25. Septembra 2007, 07:48
od Fasho
Diki aj som mal take tusenie ze to bude vaha vzduchu neviete niekto co to stoji a ci sa to da opravit?
Napísané: Utorok, 25. Septembra 2007, 08:02
od Nitro
skus ju vycistit.....
Napísané: Utorok, 25. Septembra 2007, 08:51
od Fasho
no jasne to skusim, uvidime ale moc tomu nedavam nadej asi to budem musiet vymenit.
Napísané: Utorok, 25. Septembra 2007, 13:48
od BlackMW
skus odpojit vahu vzduchu a lambda sondu naraz, ci to bude stale robit..
ak hadzu zle hodnoty tak to moze byt pricina, ak ich odpojis,
motor nabehne do nudzoveho rezimu a vtedy by mal ist normalne..
Napísané: Utorok, 25. Septembra 2007, 16:26
od Fasho
diki to mozem vyskusat ale ako sa potom dostanem s nudzoveho rezimu do normalu, lebo ked odpojim iba vahu motor zhasne nebude treba potom niaky reset???
Napísané: Utorok, 25. Septembra 2007, 22:04
od BlackMW
Fasho napísal:diki to mozem vyskusat ale ako sa potom dostanem s nudzoveho rezimu do normalu, lebo ked odpojim iba vahu motor zhasne nebude treba potom niaky reset???
preco by mal zhasnut ? len zakolisu otacky a bezi dalej..
vypnes motor, zapojis s5 a ked nastartujes nabehne normalne ak su tie veci funkcne,
akurat ostane zapisana chyba vahy a lambdy..
samozrejme rozumnejsie by bolo ist s tym do bavarie pred tym ako to zacnes odpajat
nech precitaju chyby ak je nieco z toho vadne ukaze to, lebo ked uz poodpajas zapisu sa kvoli tomu chyby..
mali by tiez porovnat hodnoty ktore dava lambda a vaha vzduchu,
ale to ide myslim len cez bavoracky tester, nejakemu suflikantovi s doma zletovanym plosakom by som to nedaval..
Pripadne ak si trufas, zmeraj si tie veci sam.. ak vies po anglicky tu mas bibliu E36ky, je tam navod:
http://bmw.namieru.com/f/e36.pdf
nie iste ze ak to otestujes ako funkcne ze to aj je funkcne, ale ak to nebude davat to co to ma tak je to vadne skoro urcite..
Napísané: Streda, 26. Septembra 2007, 06:52
od Fasho
diki s tym si poradim anglicky viem dam vediet ako som dopadol. este raz diki.
hi
Napísané: Štvrtok, 27. Septembra 2007, 18:10
od Roberts
ja by som ti poradil- daj to niekomu pichnunt na osciloskop a krasne uvidis kde je problem, samo ze sa v tom musi vyznat, ak chces mozem ti poslat e-mailom nejake grafy ako by to malo vyzerat, vaha, lambda.
Kludne mozes mat problem aj v snimaci polohy vacky- ak to mas na motore. Robim s takymito vecami tak preto Ti to radim.
hi
Napísané: Štvrtok, 27. Septembra 2007, 18:15
od Roberts
este nieco- ide to aj cez ine testery, nie len v BMW, ak napriklad sa ti vyskYtuje tato chyba a v pameti zavad bude 0, som zvedavy co by ti v BMW robili....... viem....menili veci az by na to neprisli......mozno...