Strana 1 z 1

E36/325TD - Uprava sania na TD/TDs

Napísané: Pondelok, 19. Januára 2009, 10:13
od R0nnIe
Tento mesiac idem menit olej, s tym samozrejme aj vsetky filtre. Uvazoval som ze by som klasicky vzduchovy filter vymenil za sportovy, chcel by som sa opytat ci to ma niejaky vyznam, alebo zo skusenosti su to vyhodene peniaze?

Dalsia vec je aky filter by ste mi odporucili znacku, a jeho umiestnenie.

1.Varianta, umiestnit filter do povodneho airboxu

2.Varianta, pouzit sisku. Tu by som asi umiestnil nasledovne: odstranil by som cely airbox, a filter pripojil priamo na potrubie z airboxu do turba. V tomto pripade by som mal ale problem s odparovanim ktore je na kritke vackov. Mohol by som to nahradit hadickov a napojit priamo za filter. Len neviem ci by mi to potom olej nevycuclo :D

Napísané: Pondelok, 19. Januára 2009, 10:23
od luky2208
kedže pry 2.5ke je tam dost malo miesta tak tam daj športovu vložku namiesto origo filtra.

Napísané: Pondelok, 19. Januára 2009, 10:30
od R0nnIe
luky2208 napísal:
kedže pry 2.5ke je tam dost malo miesta tak tam daj športovu vložku namiesto origo filtra.
A je niejaky rozdiel medzi siskov a vlozkov? Asi dam vlozku, lebo podla mna by ta siska rapidne zvisila hluk motora

Napísané: Pondelok, 19. Januára 2009, 13:24
od BMino
R0nnIe napísal:
A je niejaky rozdiel medzi siskov a vlozkov? Asi dam vlozku, lebo podla mna by ta siska rapidne zvisila hluk motora


zvzsila hluk ale ci aj vykon, a ci okrem hluku nepojde aj spotreba hore, na sisku to chce poprerabat ay to ma spravny efekt. Vlozka ti trochu zdvyhne kone a nepotrebujes certifikat

Napísané: Pondelok, 19. Januára 2009, 23:06
od Peped
A nebude to robit výbrus za jazdy?

Večší prietok vzduchu = večšie mikro dierky = viac micro prachu sa dostane do motora = vybrus = :-({|=

Re:

Napísané: Utorok, 20. Januára 2009, 08:14
od R0nnIe
BMino napísal:
R0nnIe napísal:
A je niejaky rozdiel medzi siskov a vlozkov? Asi dam vlozku, lebo podla mna by ta siska rapidne zvisila hluk motora


zvzsila hluk ale ci aj vykon, a ci okrem hluku nepojde aj spotreba hore, na sisku to chce poprerabat ay to ma spravny efekt. Vlozka ti trochu zdvyhne kone a nepotrebujes certifikat

Aky certifikat pre boha?

Re: Uprava sania na TD/TDs

Napísané: Utorok, 20. Januára 2009, 09:35
od R0nnIe
VK-844AY napísal:
Pri šiške je asi viac práce ak chceš aby fungoval správne musíš si vyrobiť kit.
Musíš oddeliť filter od motora s nejakou izolovanou priečkou aby ten filter nenasával horúci vzduch od motora ak by nasaval horúci vzduch mohol by mať ten filter opačný efekt bola by to chudobná zmes paliva.
Potrebuješ potiahnúť od masky alebo zdola spoza nárazníka trubku na prívod vzduchu.
V zime sa moc neodporúča dávať otvorené sanie lebo bude nasávať príliž studený vzduch a v studenom vzduchu je viac kyslíku čo by zapríčinilo príliž bohatú zmes pre spalovanie.
Poznám kopu ludí ktorý si na zimu dávajú naspäť orig. airboxi
Toľko o tom viem, opravte ma ak sa mýlim.

Myslim ale ze bohata zmes nieje problem dieslov, tie maju aj tak IC, a cim chladnejsie tym lebsie.

Re: Uprava sania na TD/TDs

Napísané: Utorok, 20. Januára 2009, 10:39
od R0nnIe
VK-844AY napísal:
Na diesli som ešte nemal otvorené sanie skús sa opýtať ešte mmracing-a on určite viac poradí, ale nemyslím si že ten filter značne zvýší výkon, podľa mňa to má len zvukový efekt.

Ved preto sa pytam, lebo idem tak ci tak kupovat fiilter, takze neviem ci mam zobrat sportovy, ale ak to bude akurat tak hucat, tak sa nan vyserem.

Re: E36/325TD - Uprava sania na TD/TDs

Napísané: Štvrtok, 22. Januára 2009, 14:03
od luky2208
Zvyšenie vykonu nieje niako extra citelné,malinko sa zvýši hluk,pretože sa to v tej plastovej buxni viac oziva ak je prázdna a to sičanie(nasavanie turba( krasne počut. Asi jedina výhoda oproti origo filtru-ak je špinavý tak ho operieš. Ale už na druhý krat si dam asi šport-vložku namiesto origo. Momentalne mam šišku. 8-[ viewtopic.php?f=18&t=12684 Obrázok 258.jpg :wink: