Strana 1 z 2
slabý krúťak do 2000
Napísané: Piatok, 28. Novembra 2008, 00:22
od BrunoSoprano
-pômôže chip pre E46 320d 100kw ,aby išla lepšie do 2000otáčok/min?
vždy ma poráža,ked´ musím podradzovať do jednotky,ked sa chcem z 20km/h rýchlejšie akcelerovať . Na WW TDI-čku sa mi dvojka rozhrabala pri takej rýchlosti,ked´ som zošlapol plyn a táto 320d je skapatá do cca 1800ot/min.Ide lepšie až nad 2500 do 4800ot ako tak od TDI
Nepomohol by tomu športový filter?
Napísané: Piatok, 28. Novembra 2008, 09:02
od eko.fresh
Krutak 280nm ma pred 2000 rpm cize pred tym ako to zacnes cipovat a tunit sa uisti ze mas motor v 100%.. myslim veci ako vahu vzduchu a pod.
Podradovat do jednotky ?

Napísané: Piatok, 28. Novembra 2008, 10:05
od alfi666
....do 4800 tocit ten chudak diesel?
Mne turbo zatiahne uz zhruba od 1800 otacok, ale naopak skapina to ovela skorej - tocim ho najviac do 3000 lebo vyssie mam pocit, ze sa uz len toci, ale netaha...
BTW: FWD ti lahko zahrabe, ale RWD to ma ovela tazsie, lebo pri rozbehu sa tazisko presunie do zadnej casti a este viac zatazi kolesa

Napísané: Piatok, 28. Novembra 2008, 11:38
od Hoky
Nie som si istý či píšem správne, ak nie tak ma opravte, ale maximálny krúťak má tento motor 280 NM pri 1750 ot/min
Napísané: Piatok, 28. Novembra 2008, 15:46
od BrunoSoprano
alfi666 napísal:....do 4800 tocit ten chudak diesel?
Mne turbo zatiahne uz zhruba od 1800 otacok, ale naopak skapina to ovela skorej - tocim ho najviac do 3000 lebo vyssie mam pocit, ze sa uz len toci, ale netaha...
BTW: FWD ti lahko zahrabe, ale RWD to ma ovela tazsie, lebo pri rozbehu sa tazisko presunie do zadnej casti a este viac zatazi kolesa

Ale by si sa čudoval ako zadokolka lahko hrabe a ešte aj na dvojke,ked´ vypnem ASC a zapne turbo nad 1800ot/min. a zošlapnem plyn na dvojke k podlahe ,tak už ma zadok predbieha v silnejšej zákrute..... Už len samosvorný diferenciál tomu chýba....... ŠKODA,že som radšej nezakúpil 330D namiesto 320d, má spotrebu skoro takú istú a podstatne je s ním väčšia zábava.....
Ked´ ti to prestáva ťahať za 3000ot,tak to neni dobre,rozcvič ho, najlepšie je to cítiť na 3.prevodovom stupni,vtedy sa mi auto odlepí ako nejaký 6valec radový benzínový ,pri 80-90km/h mám 3ku a vtedy cítim najviac ten výkon ked´ ho zošlapnem točím až do červeného pola,vôbec ti nemôže skapínať musí ísť plynule až po 4500ot/min a tlačí ťa do sedačky bez zoslabnutia......
A s tým vytáčaním sa neboj mám to odsjkúšané:
1st- 50km/h-4800ot
2st. 85km/h-4800ot
3st. 125km/h-4800ot
4st. 180 km/h-4750ot
5st. 220km/h- 4600ot
R 55km/h- 4800ot
Nemusíš sa báť,pokial máš zahriaty mortor na prevádzkovú teplotu,nič sa mu nestane,ked´ máš kvalitný olej... Treba ho občas prevetrať,lebo ti to zlenivie,čerpadlo ťa zastaví,nepretočíš motor.... Ale potom nezabudni nechať vydýchať turbo,ked´ ho budeš nahánať,lebo ked´ vypneš motor na žeravé turbo,ho odfajčíš našupu....
E46 320D
Napísané: Piatok, 28. Novembra 2008, 17:57
od alfi666
Nooo neviem

mozno je moj najlenivejsi 320d ale tocit to v dvojke po 85kmh sa mi zda divoke aj pre benzin

... takto v zime to urcite skusat nebudem

Napísané: Piatok, 28. Novembra 2008, 18:46
od Martin46
ja to mam sice nachipovane ale do 4500ot taha vyrovnane, do tych 4000 ho raz za cas vytocim pri predbiehani, netreba to ale prehanat;)
Napísané: Piatok, 28. Novembra 2008, 20:16
od BrunoSoprano
Martin46 napísal:ja to mam sice nachipovane ale do 4500ot taha vyrovnane, do tych 4000 ho raz za cas vytocim pri predbiehani, netreba to ale prehanat;)
a načo si si kúpil baworáka,ked´ ho tak šetríš? :-)
Napísané: Piatok, 28. Novembra 2008, 20:23
od RALF
presne, pome si vsetci dat okruznu cestu okolo slovenska na trojke v 150km rychlosti

Napísané: Piatok, 28. Novembra 2008, 21:29
od Ďuri320
BrunoSoprano napísal:a načo si si kúpil baworáka,ked´ ho tak šetríš? :-)
Sopranovci boli v pohode ale ty si akýsi iný? kvôli takým aký si ty, tu potom vznikajú nezmyselné debaty o kokotinách a vytvárajú sa nové veci ako reputácia
kúp si KITa a skáč s ním cez kopce alebo ho toč ako superbike do 16tis ot ale prosím ťa nepíš tu nezmysli!!!

Napísané: Nedeľa, 30. Novembra 2008, 18:27
od R0nnIe
Zdravim, moje TDcko tak isto vytiahne na 1. 40Km/h na 2. 80Km/h a na 3. okolo 125km/h ale tak isto ma niekedy trapi ,ze ma nieco zbrzdi, mam zaradenu dvojku a trochu to tomu motoru trva kym sa rozbehne. Citim taky exponencialny narast vykonu. Ale myslim si ze je to normalne na diezel, keby diezel tahal uz od 800ot. tak neviem co by to bol za stroj

Napísané: Nedeľa, 30. Novembra 2008, 19:01
od habinho
BrunoSoprano napísal:a načo si si kúpil baworáka,ked´ ho tak šetríš? :-)
..a neskusal si ho vytocit viac?..aspon tak do 5500 ot?..podla mna by si to mal minimalne vyskusat..

Napísané: Nedeľa, 30. Novembra 2008, 23:41
od BrunoSoprano
habinho napísal:..a neskusal si ho vytocit viac?..aspon tak do 5500 ot?..podla mna by si to mal minimalne vyskusat..

to ani ty neskúšaj radšej .... Aj tak ti postojí ručička otáčkomera pred 5000ot/min.... Jedine že bi si pdradil cez velký medziplyn v 120ke do dvojky,ale to už by potom asi ten motor ťažko rozdýchal...... :-)
Napísané: Nedeľa, 30. Novembra 2008, 23:44
od BrunoSoprano
Ďuri320 napísal:Sopranovci boli v pohode ale ty si akýsi iný? kvôli takým aký si ty, tu potom vznikajú nezmyselné debaty o kokotinách a vytvárajú sa nové veci ako reputácia
kúp si KITa a skáč s ním cez kopce alebo ho toč ako superbike do 16tis ot ale prosím ťa nepíš tu nezmysli!!!

ty si radšek kúp predný náhon a nesadaj do BMW,ked´ sú to podla teba nezmysli a nechápeš srandu a hned´ tu mudruješ ....
Napísané: Pondelok, 1. Decembra 2008, 08:32
od eko.fresh
BrunoSoprano napísal:ty si radšek kúp predný náhon a nesadaj do BMW,ked´ sú to podla teba nezmysli a nechápeš srandu a hned´ tu mudruješ ....
Ty asi velky prinos pre toto forum nebudes...