Strana 1 z 6
e36 v zime
Napísané: Štvrtok, 27. Novembra 2008, 22:53
od dethXtreme
ako je to s e36 a vseobecne so zadokolkami v zime,ked je smyklavejsia cesta?alebo kopec?este som nemal cest vozit sa v zadokolke:-(...
Napísané: Štvrtok, 27. Novembra 2008, 23:07
od Kraken
No vpodstate v pohode, len si treba zvyknúť, najlepšie si vyskúšať na nejakom väčšom parkovisku že čo si všetko si môžeš a čo nemôžeš dovoliť, trocha sa vyšantiť, pošmýkať.
Šoferovať v zime BMW dokáže aj moja mama.
Napísané: Štvrtok, 27. Novembra 2008, 23:09
od ice.blade
nieje to nic strasne... v podstate stacilo by niekedy skusit soferovat skodovku v zime bmw je potom uplna hracka... ked ma auto stabilizacne a protismykove systemy ani necitis ze to ma zadny nahon
Napísané: Štvrtok, 27. Novembra 2008, 23:14
od Marosqo
ice.blade napísal:nieje to nic strasne... v podstate stacilo by niekedy skusit soferovat skodovku v zime bmw je potom uplna hracka... ked ma auto stabilizacne a protismykove systemy ani necitis ze to ma zadny nahon
so skodovkou by som to moc neporovnaval ,sice to ma zadny nahon ,ale motor vzadu ,taze tazky zadok ,skodovka sa sprava inac v zime ,ako vacsina aut ,vylezie vsade
Skor ked uz so zigou ak cete porovnavat s rakvou ,rovnaka koncepcia pohonu

Napísané: Štvrtok, 27. Novembra 2008, 23:19
od ice.blade
Marosqo napísal:so skodovkou by som to moc neporovnaval ,sice to ma zadny nahon ,ale motor vzadu ,taze tazky zadok ,skodovka sa sprava inac v zime ,ako vacsina aut ,vylezie vsade
Skor ked uz so zigou ak cete porovnavat s rakvou ,rovnaka koncepcia pohonu

sak jasne :) ale skus jazdit na skodovke ked mas nahodene letne gumy

btw ja som to neporovnaval myslel som to inak :)
Napísané: Štvrtok, 27. Novembra 2008, 23:24
od Marosqo
stale je to lepsie jak soferovat zigula v zime na letnych
A ak prve auto ,kup si ho az po zime ,nech sa s nim do dalsej zimi zzijes
Napísané: Štvrtok, 27. Novembra 2008, 23:31
od Helldiver
Pokial mas ASC tak sa do rizikovych situacii v podstate mozes dostat skutocne iba kvoli vlastnej sprostosti, bez neho ta moze bawo na smyklavejsich povrchoch celkom neprijemne prekvapit ked este nemas vybudovany cit pre "nervozitu zadku".
Napísané: Štvrtok, 27. Novembra 2008, 23:43
od dethXtreme
vidim ze prve km na smyklavej ceste budu zabavne:-D
ale tesim sa...len dufam ze to kaaara vydrzi:-)

Napísané: Štvrtok, 27. Novembra 2008, 23:44
od Helldiver
Ked si fakt neveris tak hladaj auta s ASC;) je to velmi prijemna pomocka pre zaciatocnika.
Napísané: Štvrtok, 27. Novembra 2008, 23:47
od RALF
alebo si povedz ze ,,som snad naky slovak!!!,, a kup rovno aj so samosvorom

Napísané: Piatok, 28. Novembra 2008, 01:00
od heroe
Marosqo napísal:stale je to lepsie jak soferovat zigula v zime na letnych
A ak prve auto ,kup si ho az po zime ,nech sa s nim do dalsej zimi zzijes
poznam, dost ppc, neprajem nikomu, ale ked musis tak musis

Napísané: Piatok, 28. Novembra 2008, 08:56
od eko.fresh
dethXtreme napísal:vidim ze prve km na smyklavej ceste budu zabavne:-D
ale tesim sa...len dufam ze to kaaara vydrzi:-)

Ak ale budes hladat e36 do 100 litrov ako si spominal tak ASC necakaj... Najviac ASC je neskorsich modeloch 96/97/98 a trebalo doplacat a vacsinou (nie pravidlo) je v naj motorizaciach
bez ASC je zima zaujimava. Na letnych 225 gumach sa pri poriadnej metelici neda pohnut zo semaforu poriadne

a na cistom ladu/snehu by som doporucil ostavat pod 2000rpm aj ked mas benzin Cisto len pre safety first

Napísané: Piatok, 28. Novembra 2008, 11:13
od Maco594
Moje prve afto je E30 takze ja som na prednokolkach ani moc nejazdil ked neratam aftoskolu. A v zime sa to da aj bez ASC len treba vediet co si treba dovolit (ako to uz bolo spomenute)

a myslim si ze je to vacsia sranda ale radsej niekde na parkovisku

Napísané: Piatok, 28. Novembra 2008, 12:58
od alfi666
mne sa E46 smykne aj s ASC :) samozrejme.. nie az tak ako ked ho vypnem

... ale netreba si namyslat, ze ASC je nejaky zazrak

.. jedina vec co to robi je to, ze porovnava rychlost predych a zadnych kolies.. a ked sa zadne tocia rychlejsie, tak to same uberie plyn
Systemu ale nejaku tu sekundu trva kym zisti, ze sa mu pretacaju kolesa, cize ak pri vyjazde zo zakruty slapnes na plyn, tak sa zacnes smykat aj tak

.. len potom ti ASC uberie a lahsie to vykorigujes
V kazdom pripade.. radsej s ASC ako bez

... bez toho je to fakt hardcore pre niekoho kto to nema este v rukach a hlavne v nohach

Napísané: Piatok, 28. Novembra 2008, 13:20
od birki
eko.fresh napísal:bez ASC je zima zaujimava. Na letnych 225 gumach sa pri poriadnej metelici neda pohnut zo semaforu poriadne

a na cistom ladu/snehu by som doporucil ostavat pod 2000rpm aj ked mas benzin Cisto len pre safety first

spravne mudro vravis :).............