Strana 1 z 1
nejake problemy
Napísané: Streda, 26. Novembra 2008, 18:24
od terrionne
Caute pani.Dnes u mna bol jeden typek s BMW na predaj.Talk sme to boli dat skontrolovat mojmu mechanikovi.Auto nemalo pekny zvuk a kolisali mu otacky.Typek vravel ze menil trysku a ze to treba este hodit na pc a nastavit,ze to neni problem.Po chvili volnobehu ako keby vypadli dva valce,zvuk sa uplne zmenil.bolo treba pridat plyn aby sa to vratilo do normalu.Inak auto behalo v pohode,nebol s tym probelm,akurat ten volnobeh.Mechanik si mysli ze je to cerpadlo.NEdokaze vraj pretlacit.Ci co.Dalsia vec bol kavapkajuci olej.Su tieto veci lahko opravitelne a cenovo dostupne?Dikec
Napísané: Streda, 26. Novembra 2008, 18:38
od popo
A aké máš auto a motor by si tiež mohol napísať

Napísané: Streda, 26. Novembra 2008, 18:47
od luky2208
ak to nieje tajné a neprekaža ti to tak napíš odkial bolo to auto a aké

bol u mňa jeden E36 325tds touring čierny a presne toto mu to robylo.
Napísané: Streda, 26. Novembra 2008, 19:11
od terrionne
sorry,som si neuvedomil ....bol to 318 diesel ,rv 97,a bol to modry sedan
Napísané: Streda, 26. Novembra 2008, 20:23
od luky2208
u rotačneho čerpadla je nemožné aby nedavkovalo palyvo na niektory válec,tlak je rozdelovaný hlavou čerpadla takže ak by nebol žiadny alebo slabý tak by nešiel žiadny valec.:-V prypade že by počas chodu motora niektora triska neprepustila tlak nafty do valca,tak by to bolo počuť pomerne(hodne)sylným klepnutím."Ako kladyvkom po železe".Problem auta ktoré som spomýnal bola strašne malá kompresia na dvoch valcoch zo 6tich.(325tds). auto po naštartovaní išlo cca 10s OK a potom úž len na 4 valce.po jemnom pyzdaní plynu išlo opeť 10s OK. Zistýš to tak že ak motor začne vynechavať(na tom čo si spomýnal) tak zoberieš 17ku klúč a začneš povolovať trubky ku vstrekom.Ktorý nebude reagovať tak ten valec je kaput. Po prypade môžeš ešte vybrať vstrek či vôbec rozprašuje naftu,môže byť že tam ta nafta len kvapne.Ale to by dymylo hrozne na bielo-modro.
