Strana 1 z 2

poradte prosim

Napísané: Pondelok, 17. Novembra 2008, 21:29
od vampirik
Zsravim vsetkych fanusikov bmw mam na vas prozbu v najblissom case si chcem zaobstarat BMW 3E46 ale neviem sa rozhodnut ktory motor si mam vybrat mam tri moznosti bud 320d 100kw,320d110kw,alebo330d130kw?? chcel by som vediet ktory by ste si zvilili vy a preco?? a bol by som rad aj keby ste popisali skusenosti s jednotlivymi motormi VOPRED DAKUJEM

Napísané: Pondelok, 17. Novembra 2008, 21:45
od alfi666
Mam 320d 100kW... este raz by som siel do 330d 135kW ;) a preco?.. lebo vykon/cena/naklady na udrzbu su asi v najlepsom pomere ;)

320d 110kW je myslim rovnaky motor ako 100kW, akurat s common rail rozvodom a elektricky ovladanym turbom...

Napísané: Pondelok, 17. Novembra 2008, 22:26
od piti888
Podla mna neber 32Od 100kw - ma to vela much, hlavne cerpadlo - by tu mohlo par ludi porozpravat. :wink:

Napísané: Pondelok, 17. Novembra 2008, 22:29
od k_michal
jednoznacne 330d, za skoro tie iste grose viac viac viac muziky :wink:

Napísané: Pondelok, 17. Novembra 2008, 23:11
od habinho
..hlavne rozmysli co s tym autom chces robit, ked dlhe trate pravidelne tak 320d ti staci bohate, neni to najlenivejsie a zere to nic..
..ale ked potrebujes adrenalin a obcas pocit ze sa chces zabit tak ber 330d, lebo po case ti zacnu tatose na 320d chybat.. :wink:

Napísané: Pondelok, 17. Novembra 2008, 23:29
od Martin46
chcel by som odporucit v kazdom pripade common rail vstrekovanie!!!


neber 320d so 100kW je to este rotacne cerpadllo
320d so 110kW je super motor v porovnani vykon aj spotreba
330d so 135kW to je super motor, odporucam


*takze zameraj sa na 110W alebo 135kW motory, a nech rozhodne stav auta. Ani jeden nebude zla volba. Alebo 325i ;)

hehe

Napísané: Utorok, 18. Novembra 2008, 02:46
od TT-SIMIK
alfi666 napísal:
Mam 320d 100kW... este raz by som siel do 330d 135kW ;) a preco?.. lebo vykon/cena/naklady na udrzbu su asi v najlepsom pomere ;)

320d 110kW je myslim rovnaky motor ako 100kW, akurat s common rail rozvodom a elektricky ovladanym turbom...



Tieto dva motory nemaju nič skoro spoločne len to že su v BMW, ten starši klasika tdi sice označenie pre vw ale je to tak rotačne čerpadlo a tryska,a common rail je uplne iny princip,dokonalejší a najpouživanejší :)))teraz .....turbo ovládane podtlakom pre emisnu normu 3 a krokovym servomotorom pre emisnu normu 4.......ale jednožnačne chod do 330D a nebudeš lutovať,že máš diesel...inak benzin potom ..od 2.0 hore-----:-)))) 8) 8)

Re: hehe

Napísané: Utorok, 18. Novembra 2008, 10:29
od alfi666
zhmp napísal:
Tieto dva motory nemaju nič skoro spoločne len to že su v BMW, ten starši klasika tdi sice označenie pre vw ale je to tak rotačne čerpadlo a tryska,a common rail je uplne iny princip,dokonalejší a najpouživanejší :)))teraz .....turbo ovládane podtlakom pre emisnu normu 3 a krokovym servomotorom pre emisnu normu 4.......ale jednožnačne chod do 330D a nebudeš lutovať,že máš diesel...inak benzin potom ..od 2.0 hore-----:-)))) 8) 8)


Myslim, ze bloky motorov 100kW a 110kW su rovnake ;) 110kW sa lisi iba vecami okolo bloku -tj. je tam common rail so vstrekovacmi + vysoko tlakove cerpadlo namiesto rotacneho cerpadla a trysiek ;)... no a samozrejme to turbo som spominal tiez ;) tym padom aj RJ, atd... samozrejme, je to novsie ;)

Napísané: Utorok, 18. Novembra 2008, 11:13
od slamec
:!: 100 kW určite nie

320(110kW) a 330(130kW)
- rozdiel vo výkone nieje moc veľký, ale citeľný
- 2D je 4valec a 3D je už 6valec
- spotreba skoro rovnaká

mám 2D ale už by som chcel len 3D (3i) - ten má lepšiu výdrž, zvuk motora a dá sa viac chipnúť

Napísané: Utorok, 18. Novembra 2008, 11:21
od kamelot
slamec asi si myslel ze 100kW urcite nie ;)

ja mam 330d, auto nemam este dlho ale zatial som velmi spokojny, 6valec, dobra spotreba, tichy, silny... mozem odporucit :smile:

hmm

Napísané: Utorok, 18. Novembra 2008, 11:21
od swandes
No ja mam 100kW som spokojny no uvazujem-uvazoval som nad 110kW no teraz uz neviem :roll:
Vsetko ma svoje za a proti... 8)

Ps:preco nie 110kW? :shock:

Napísané: Utorok, 18. Novembra 2008, 11:27
od slamec
kamelot napísal:
slamec asi si myslel ze 100kW urcite nie ;)
...
opravené :oops:

100kW má viac múch ako 110kW - hlavne čerpadlo

no všetko záleží od majiteľa ako jazdí a šetrí auto

Napísané: Utorok, 18. Novembra 2008, 15:42
od alfi666
No jo... 100kW ma viac much... ale nechame sa prekvapit, ze ake muchy sa objavia na 110kW ked sa doziju staroby 100kW :D
Ani common rail nieje bezporuchovy, aj ked je bezpochyby lepsi ;)

Podstatny je vsak rozdiel v cene medzi modelmi, kedze 110kW sa daval uz do faceliftovanej E46, cize novsi model a typ padom drahsi ;)

Cize v cene 320d 110kW sa da kupit 330d 135kW a on je urcite lepsou volbou ;)

Napísané: Utorok, 18. Novembra 2008, 17:23
od TT-SIMIK
alfi666 napísal:
No jo... 100kW ma viac much... ale nechame sa prekvapit, ze ake muchy sa objavia na 110kW ked sa doziju staroby 100kW :D
Ani common rail nieje bezporuchovy, aj ked je bezpochyby lepsi ;)

Podstatny je vsak rozdiel v cene medzi modelmi, kedze 110kW sa daval uz do faceliftovanej E46, cize novsi model a typ padom drahsi ;)

Cize v cene 320d 110kW sa da kupit 330d 135kW a on je urcite lepsou volbou ;)



No neviem ako blok,ale 110kw má dlhšiu kluku o 8cm cca.takže ani blok nebude identický....viem to na 100% lebo som mal hodenu v garaži rok a ked ju jeden chcel na 100k tak nepasovala......

...a čo sa týka 110kw tento motor partrí medzi najkvalitnejšie a je nositelom najtichší motor do objemu 2.0L čo sa týka 4 valcových dieselov!!!!.:-)))) 8) 8)

info

Napísané: Utorok, 18. Novembra 2008, 19:07
od swandes
Pani taka drobna otazka... :lol:
Ked sa rozhodnem pre volbu 110kW common rail,od akeho rocniku je rozumne kupovat ? :roll:
Davalo sa to uz aj od roku 2000 ???

Dakujem :lol: