Strana 1 z 1

servo olej

Napísané: Streda, 12. Novembra 2008, 08:54
od Jaseba
Nevie mi niekto poradit kolko oleja ide do serva? pripadne par rad ako ho vymenit?

Napísané: Streda, 12. Novembra 2008, 09:56
od SnakeM
Do serva ide 1l napr. CASTROL ATF TQ DIII

Napísané: Streda, 12. Novembra 2008, 10:02
od SnakeM
Navod mam len v nemcine :lol:

Napísané: Streda, 12. Novembra 2008, 10:11
od eko.fresh
Tusim ze BMW udava ze servo olej je zasa "life time" ale check spravis jednoducho. Otvor a kukni ak je cierny, cas na vymenu ak je mliecne-cerveny tak je este ok. Zrejme sa oplati vymenit raz za cca 60k. Cize cca kazda Inspection II.
BMW odporuca pre E36/E46 Dextron III / Mercon Automatic Transmission Fluid (ATF) ale videl som ze ludia tam leju vsetky mozne oleje pre automaty.

Na E36 mam ten dekel kde sa leje schovany mrte dole pri alternatore a treba davat sanie dole aby sa tam clovek vobec dostal. (preco to dali do tak nepristupneho miesta je asi preto ze BMW stale tvrdi ze servo je lifetime)

Vypustit olej na E36 tiez neni sranda. Treba zhodit vsetky plasty (ak su este tam) a odkrutit to 22mm banjo je dost problem lebo tam zavadza predny stabilizator . Ked budes vypustat, natoc klucik do 1 polohy a toc volantom plny reid od lava do prava aby vytieklo co najviac. Nikdy nedas von vsetko, trebalo by to zopakovat 3-4x

Napísané: Streda, 12. Novembra 2008, 17:28
od Jaseba
eko.fresh napísal:
Tusim ze BMW udava ze servo olej je zasa "life time" ale check spravis jednoducho. Otvor a kukni ak je cierny, cas na vymenu ak je mliecne-cerveny tak je este ok. Zrejme sa oplati vymenit raz za cca 60k. Cize cca kazda Inspection II.
BMW odporuca pre E36/E46 Dextron III / Mercon Automatic Transmission Fluid (ATF) ale videl som ze ludia tam leju vsetky mozne oleje pre automaty.

Na E36 mam ten dekel kde sa leje schovany mrte dole pri alternatore a treba davat sanie dole aby sa tam clovek vobec dostal. (preco to dali do tak nepristupneho miesta je asi preto ze BMW stale tvrdi ze servo je lifetime)

Vypustit olej na E36 tiez neni sranda. Treba zhodit vsetky plasty (ak su este tam) a odkrutit to 22mm banjo je dost problem lebo tam zavadza predny stabilizator . Ked budes vypustat, natoc klucik do 1 polohy a toc volantom plny reid od lava do prava aby vytieklo co najviac. Nikdy nedas von vsetko, trebalo by to zopakovat 3-4x

no ale ja mam E46 nie 36

Napísané: Streda, 12. Novembra 2008, 18:18
od Jaseba
este jadna otazocka ma na servo vpliv ked je motor vypnuty a tocim volantom, moze sa tym nejako pokazit?

Napísané: Streda, 12. Novembra 2008, 18:26
od compact
Jaseba napísal:
este jadna otazocka ma na servo vpliv ked je motor vypnuty a tocim volantom, moze sa tym nejako pokazit?



tak toto by aj mna len tak zosrandy zaujimalo :D
ale myslim že asi nie
:roll:

Napísané: Streda, 12. Novembra 2008, 19:30
od eko.fresh
Jaseba napísal:
no ale ja mam E46 nie 36



bude to asi podobne nie ?

Napísané: Streda, 12. Novembra 2008, 20:46
od SnakeM
Ten navod co som sem dal v nemcine je na E 46 a konkretne na 325ci i ked si myslim ze je to jedno aky je tam motor a ci je to lim alebo cupe.

Napísané: Streda, 12. Novembra 2008, 21:57
od Skypco
navod je dobry, len mechanik je poslabsi... :lol:

Napísané: Štvrtok, 13. Novembra 2008, 08:18
od SnakeM
No hadam to zvladne ved to je jednoduche :lol:

Napísané: Štvrtok, 13. Novembra 2008, 23:59
od Jaseba
je hotovo a ani to nebolelo, netrebalo ani navod ale radsej si to overit aj 3krat ako spravit blbost

Napísané: Piatok, 14. Novembra 2008, 08:06
od SnakeM
=D>

Napísané: Piatok, 14. Novembra 2008, 10:14
od Jaseba
:oops: