Strana 1 z 1
dovod zlyhania palivoveho cerpadla-palivovy filter??
Napísané: Piatok, 31. Októbra 2008, 14:28
od plavcik26

siel som na mojom bmw 316, E36 na dialku kludne asi 90km-h a v tom mi prestalo tahat ako keby mi dosiel benzin, doma som chvala bohu mal reservne palivove cerpadlo tak som ho hned vymenil a auto slape ako ma.. len mudri poulicny mechanici ma dali do smutku, ked mi tvrdeli, ze mi odislo preto, lebo mam zapchaty palivovy filter a sa utrapilo a zhorelo, ze pridem aj o toto cerpadlo ked nevyriesim ten palivovy filter.... co si o tom myslite mam sa nad tym zamyslet???

Napísané: Piatok, 31. Októbra 2008, 14:36
od alfi666
No ked nevies v akom je stave ten filter a sa zamyslas nadtym, ze ci ho vymenit za 300Sk alebo riskovat, ze sa ti vypali cerpadlo, tak ti mozem len gratulovat a odporucit aby si predal BMW

Napísané: Piatok, 31. Októbra 2008, 14:39
od popo
Ono čerpadlo odýde aj vtedy keĎ sa jazdí často na rezervu,lebo vtedy ťahá z nádre bordel a proste umre.Vlastná skúsenosť(ale nie u BMW)

Napísané: Piatok, 31. Októbra 2008, 14:42
od alfi666
popo napísal:Ono čerpadlo odýde aj vtedy keĎ sa jazdí často na rezervu,lebo vtedy ťahá z nádre bordel a proste umre.Vlastná skúsenosť(ale nie u BMW)

Toto znie ako riadna blbost

lebo kazde cerpadlo ma vstup s nasavaci filtrom az na spodku nadrze... cize logicky z toho vyplyva, ze stale nasava zo spodku nadrze

...
Myslis, ze cerpadlo sa ponori hlbsie ked je menej benzinu?

Napísané: Piatok, 31. Októbra 2008, 14:45
od popo
alfi666 napísal:Toto znie ako riadna blbost

lebo kazde cerpadlo ma vstup s nasavaci filtrom az na spodku nadrze... cize logicky z toho vyplyva, ze stale nasava zo spodku nadrze

...
Myslis, ze cerpadlo sa ponori hlbsie ked je menej benzinu?

BMW má vlastne čerpadlo v nádrži,ja som mal vtedy mimo nádrže
Napísané: Piatok, 31. Októbra 2008, 15:31
od alfi666
popo napísal:BMW má vlastne čerpadlo v nádrži,ja som mal vtedy mimo nádrže
To je jedno, ze ci je cerpadlo v nadrzi alebo mimo nej... nasavanie je stale z jedneho miesta v nadrzi... a to miesto je na spodku.. keby nebolo, tak v nadrzi by ti stale zostal benzin a nedostal by si ho nijako von... jedine, ze by sa nasavanie dokazalo ponorit hlbsie...

a to by som si pozrel, ze ktore auto to ma takto riesene
Ak ti odislo cerpadlo kvoli necistote, tak to nebolo preto, lebo si siel na rezervu

Napísané: Piatok, 31. Októbra 2008, 15:38
od Jannci
Cisto z fiziky. Necistoty, ktore plavaju sa vacsinou drzia pri okraji nadrze (ked sa hladina hyba) To mas ako s pivom, ked ti tam padne muska a s poharom hybes, tak vzdy ta muska ostane pri kraji pohara. Tak aj v nadrzi sa ti plavajuci bordel drzi pri stenach. A ked ti hladina klesne na neaku nizku uroven, tak ju cerpadlo moze vcucnut (kedze prietok sustavy u aut je od 2000-3000 l/hod) tak tam vznika pekny vir.
ale ako som povedal, je to cista teoria a postreh
Napísané: Piatok, 31. Októbra 2008, 15:43
od Peped
To čerpadlo sa môže pokazit ak sa jazdí často na rezervu a to preto lebo nieje cele ponorené a nechladí sa tak ako by sa malo.
Napísané: Piatok, 31. Októbra 2008, 15:45
od alfi666
Jannci napísal: Necistoty, ktore plavaju sa vacsinou drzia pri okraji nadrze (ked sa hladina hyba) To mas ako s pivom, ked ti tam padne muska a s poharom hybes, tak vzdy ta muska ostane pri kraji pohara. Tak aj v nadrzi sa ti plavajuci bordel drzi pri stenach. A ked ti hladina klesne na neaku nizku uroven, tak ju cerpadlo moze vcucnut (kedze prietok sustavy u aut je od 2000-3000 l/hod) tak tam vznika pekny vir.
ok... dava to trochu logiky.. v pripade, ze je spina na hladine
Skus si to iste zo spinou ktora klesne na spodok pohara.. a pohyb snim.. ze ci zostane na boku, alebo sa spina zoskupi v strede
Samozrejme, sanie nieje presne v strede nadrze.... ale myslim, ze to nic nemeni na veci, ze ci je tam vela/malo benzinu, stale je rovnaka pravdepodobnost, ze sa ta spina nasaje

Napísané: Piatok, 31. Októbra 2008, 15:48
od alfi666
Peped napísal:To čerpadlo sa môže pokazit ak sa jazdí často na rezervu a to preto lebo nieje cele ponorené a nechladí sa tak ako by sa malo.
Prva vec ktora dava rozum

.. stymto sa neda nesuhlasit... ovsem vylucuje sa tym povodny problem a tym je spina

Napísané: Piatok, 31. Októbra 2008, 19:04
od VLADKY242
Peped napísal:To čerpadlo sa môže pokazit ak sa jazdí často na rezervu a to preto lebo nieje cele ponorené a nechladí sa tak ako by sa malo.
No čerpadlo chladi predsa benzin čo ide cez neho

. Ked je filter ucpany tak čerpadlo trpi. Filter sa ma meniť pravidelne

Napísané: Sobota, 1. Novembra 2008, 14:37
od britva
Jannci napísal:Cisto z fiziky. Necistoty, ktore plavaju sa vacsinou drzia pri okraji nadrze (ked sa hladina hyba) To mas ako s pivom, ked ti tam padne muska a s poharom hybes, tak vzdy ta muska ostane pri kraji pohara. Tak aj v nadrzi sa ti plavajuci bordel drzi pri stenach. A ked ti hladina klesne na neaku nizku uroven, tak ju cerpadlo moze vcucnut (kedze prietok sustavy u aut je od 2000-3000 l/hod) tak tam vznika pekny vir.
ale ako som povedal, je to cista teoria a postreh
ze 2000-3000 l/hod kamo neblazni to co mas za cerpadlo
minimalne o nulu si sa sekol, seriove benz. cerpadla davaju do 200 l/hod
miesto toho aby vymenil dotycny palivovy filter tak sa tu budu splietat konspiracne teorie, ked niekto nema 2-3 kila na filter nech jebe na to a radsej nech preda auto
na nikoho neutocim, ani si nerobim srandu, ale niekedy sa neda nereagovat

Napísané: Sobota, 1. Novembra 2008, 14:53
od plavcik26
alfi666 napísal:Toto znie ako riadna blbost

lebo kazde cerpadlo ma vstup s nasavaci filtrom az na spodku nadrze... cize logicky z toho vyplyva, ze stale nasava zo spodku nadrze

...
Myslis, ze cerpadlo sa ponori hlbsie ked je menej benzinu?

myslim, ze je na tom trocha pravdy. ked je viac benzinu cerpadlo je v nom ponorene a sa chladi viac a nezhori asi

ten spodny palivovy filter sa nikdy nezanese. aspon u mna bol vzdy cisty
Napísané: Sobota, 1. Novembra 2008, 15:06
od plavcik26
[quote="britva"]ze 2000-3000 l/hod kamo neblazni to co mas za cerpadlo
minimalne o nulu si sa sekol, seriove benz. cerpadla davaju do 200 l/hod
miesto toho aby vymenil dotycny palivovy filter tak sa tu budu splietat konspiracne teorie, ked niekto nema 2-3 kila na filter nech jebe na to a radsej nech preda auto
na nikoho neutocim, ani si nerobim srandu, ale niekedy sa neda nereagovat

[/quote
tu nejde o dve kila na filter, skor som chcel zistit dovod zlyhania cerpadla, snad to bolo len opotrebovanie

lebo palivovy filter som mal novy, ale aj tak som ho vymenil

Napísané: Sobota, 1. Novembra 2008, 15:34
od alfi666
plavcik26 napísal:tu nejde o dve kila na filter, skor som chcel zistit dovod zlyhania cerpadla, snad to bolo len opotrebovanie

lebo palivovy filter som mal novy, ale aj tak som ho vymenil

Treba hned povedat, ze filter je uz vymeneny

kludne to moze byt aj obycajnym opotrebovanim... takze uz ti to funguje, filter vymeneny, tak neries
