Strana 1 z 1

dovod zlyhania palivoveho cerpadla-palivovy filter??

Napísané: Piatok, 31. Októbra 2008, 14:28
od plavcik26
:? siel som na mojom bmw 316, E36 na dialku kludne asi 90km-h a v tom mi prestalo tahat ako keby mi dosiel benzin, doma som chvala bohu mal reservne palivove cerpadlo tak som ho hned vymenil a auto slape ako ma.. len mudri poulicny mechanici ma dali do smutku, ked mi tvrdeli, ze mi odislo preto, lebo mam zapchaty palivovy filter a sa utrapilo a zhorelo, ze pridem aj o toto cerpadlo ked nevyriesim ten palivovy filter.... co si o tom myslite mam sa nad tym zamyslet??? :?

Napísané: Piatok, 31. Októbra 2008, 14:36
od alfi666
No ked nevies v akom je stave ten filter a sa zamyslas nadtym, ze ci ho vymenit za 300Sk alebo riskovat, ze sa ti vypali cerpadlo, tak ti mozem len gratulovat a odporucit aby si predal BMW ;)

Napísané: Piatok, 31. Októbra 2008, 14:39
od popo
Ono čerpadlo odýde aj vtedy keĎ sa jazdí často na rezervu,lebo vtedy ťahá z nádre bordel a proste umre.Vlastná skúsenosť(ale nie u BMW) :lol:

Napísané: Piatok, 31. Októbra 2008, 14:42
od alfi666
popo napísal:
Ono čerpadlo odýde aj vtedy keĎ sa jazdí často na rezervu,lebo vtedy ťahá z nádre bordel a proste umre.Vlastná skúsenosť(ale nie u BMW) :lol:


Toto znie ako riadna blbost ;) lebo kazde cerpadlo ma vstup s nasavaci filtrom az na spodku nadrze... cize logicky z toho vyplyva, ze stale nasava zo spodku nadrze ;)...
Myslis, ze cerpadlo sa ponori hlbsie ked je menej benzinu? :lol:

Napísané: Piatok, 31. Októbra 2008, 14:45
od popo
alfi666 napísal:
Toto znie ako riadna blbost ;) lebo kazde cerpadlo ma vstup s nasavaci filtrom az na spodku nadrze... cize logicky z toho vyplyva, ze stale nasava zo spodku nadrze ;)...
Myslis, ze cerpadlo sa ponori hlbsie ked je menej benzinu? :lol:




BMW má vlastne čerpadlo v nádrži,ja som mal vtedy mimo nádrže

Napísané: Piatok, 31. Októbra 2008, 15:31
od alfi666
popo napísal:
BMW má vlastne čerpadlo v nádrži,ja som mal vtedy mimo nádrže


To je jedno, ze ci je cerpadlo v nadrzi alebo mimo nej... nasavanie je stale z jedneho miesta v nadrzi... a to miesto je na spodku.. keby nebolo, tak v nadrzi by ti stale zostal benzin a nedostal by si ho nijako von... jedine, ze by sa nasavanie dokazalo ponorit hlbsie... 8) a to by som si pozrel, ze ktore auto to ma takto riesene ;)

Ak ti odislo cerpadlo kvoli necistote, tak to nebolo preto, lebo si siel na rezervu ;)

Napísané: Piatok, 31. Októbra 2008, 15:38
od Jannci
Cisto z fiziky. Necistoty, ktore plavaju sa vacsinou drzia pri okraji nadrze (ked sa hladina hyba) To mas ako s pivom, ked ti tam padne muska a s poharom hybes, tak vzdy ta muska ostane pri kraji pohara. Tak aj v nadrzi sa ti plavajuci bordel drzi pri stenach. A ked ti hladina klesne na neaku nizku uroven, tak ju cerpadlo moze vcucnut (kedze prietok sustavy u aut je od 2000-3000 l/hod) tak tam vznika pekny vir.

ale ako som povedal, je to cista teoria a postreh

Napísané: Piatok, 31. Októbra 2008, 15:43
od Peped
To čerpadlo sa môže pokazit ak sa jazdí často na rezervu a to preto lebo nieje cele ponorené a nechladí sa tak ako by sa malo.

Napísané: Piatok, 31. Októbra 2008, 15:45
od alfi666
Jannci napísal:
Necistoty, ktore plavaju sa vacsinou drzia pri okraji nadrze (ked sa hladina hyba) To mas ako s pivom, ked ti tam padne muska a s poharom hybes, tak vzdy ta muska ostane pri kraji pohara. Tak aj v nadrzi sa ti plavajuci bordel drzi pri stenach. A ked ti hladina klesne na neaku nizku uroven, tak ju cerpadlo moze vcucnut (kedze prietok sustavy u aut je od 2000-3000 l/hod) tak tam vznika pekny vir.


ok... dava to trochu logiky.. v pripade, ze je spina na hladine ;)
Skus si to iste zo spinou ktora klesne na spodok pohara.. a pohyb snim.. ze ci zostane na boku, alebo sa spina zoskupi v strede ;)

Samozrejme, sanie nieje presne v strede nadrze.... ale myslim, ze to nic nemeni na veci, ze ci je tam vela/malo benzinu, stale je rovnaka pravdepodobnost, ze sa ta spina nasaje ;)

Napísané: Piatok, 31. Októbra 2008, 15:48
od alfi666
Peped napísal:
To čerpadlo sa môže pokazit ak sa jazdí často na rezervu a to preto lebo nieje cele ponorené a nechladí sa tak ako by sa malo.


Prva vec ktora dava rozum ;).. stymto sa neda nesuhlasit... ovsem vylucuje sa tym povodny problem a tym je spina ;)

Napísané: Piatok, 31. Októbra 2008, 19:04
od VLADKY242
Peped napísal:
To čerpadlo sa môže pokazit ak sa jazdí často na rezervu a to preto lebo nieje cele ponorené a nechladí sa tak ako by sa malo.
No čerpadlo chladi predsa benzin čo ide cez neho :wink: . Ked je filter ucpany tak čerpadlo trpi. Filter sa ma meniť pravidelne :wink:

Napísané: Sobota, 1. Novembra 2008, 14:37
od britva
Jannci napísal:
Cisto z fiziky. Necistoty, ktore plavaju sa vacsinou drzia pri okraji nadrze (ked sa hladina hyba) To mas ako s pivom, ked ti tam padne muska a s poharom hybes, tak vzdy ta muska ostane pri kraji pohara. Tak aj v nadrzi sa ti plavajuci bordel drzi pri stenach. A ked ti hladina klesne na neaku nizku uroven, tak ju cerpadlo moze vcucnut (kedze prietok sustavy u aut je od 2000-3000 l/hod) tak tam vznika pekny vir.

ale ako som povedal, je to cista teoria a postreh


ze 2000-3000 l/hod kamo neblazni to co mas za cerpadlo :lol: :lol: :lol:
minimalne o nulu si sa sekol, seriove benz. cerpadla davaju do 200 l/hod

miesto toho aby vymenil dotycny palivovy filter tak sa tu budu splietat konspiracne teorie, ked niekto nema 2-3 kila na filter nech jebe na to a radsej nech preda auto
na nikoho neutocim, ani si nerobim srandu, ale niekedy sa neda nereagovat :wink:

Napísané: Sobota, 1. Novembra 2008, 14:53
od plavcik26
alfi666 napísal:
Toto znie ako riadna blbost ;) lebo kazde cerpadlo ma vstup s nasavaci filtrom az na spodku nadrze... cize logicky z toho vyplyva, ze stale nasava zo spodku nadrze ;)...
Myslis, ze cerpadlo sa ponori hlbsie ked je menej benzinu? :lol:

myslim, ze je na tom trocha pravdy. ked je viac benzinu cerpadlo je v nom ponorene a sa chladi viac a nezhori asi :? ten spodny palivovy filter sa nikdy nezanese. aspon u mna bol vzdy cisty

Napísané: Sobota, 1. Novembra 2008, 15:06
od plavcik26
[quote="britva"]ze 2000-3000 l/hod kamo neblazni to co mas za cerpadlo :lol: :lol: :lol:
minimalne o nulu si sa sekol, seriove benz. cerpadla davaju do 200 l/hod

miesto toho aby vymenil dotycny palivovy filter tak sa tu budu splietat konspiracne teorie, ked niekto nema 2-3 kila na filter nech jebe na to a radsej nech preda auto
na nikoho neutocim, ani si nerobim srandu, ale niekedy sa neda nereagovat :wink:[/quote
tu nejde o dve kila na filter, skor som chcel zistit dovod zlyhania cerpadla, snad to bolo len opotrebovanie :wink: lebo palivovy filter som mal novy, ale aj tak som ho vymenil :wink:

Napísané: Sobota, 1. Novembra 2008, 15:34
od alfi666
plavcik26 napísal:
tu nejde o dve kila na filter, skor som chcel zistit dovod zlyhania cerpadla, snad to bolo len opotrebovanie :wink: lebo palivovy filter som mal novy, ale aj tak som ho vymenil :wink:


Treba hned povedat, ze filter je uz vymeneny ;) kludne to moze byt aj obycajnym opotrebovanim... takze uz ti to funguje, filter vymeneny, tak neries ;)