Strana 1 z 2

generalka motora

Napísané: Štvrtok, 30. Októbra 2008, 20:08
od patres007
nazdarek, xcel som sa len tak opytat, moj motor ma najazdene uz 230tis je to 318ti, takze len 4valec...otazka znie: myslite si ze je lepsie dat spravit generalku motora kompletnu (aj vybrus a nove piesty), alebo by ste to neriesili a proste ked odide tak kupit zas dalsi??? a este sa xcem opytat, daval to uz niekto robit a ake su skusenosti a ceny? dik

Napísané: Štvrtok, 30. Októbra 2008, 20:28
od Helldiver
Vsetko zalezi od tvojho pristupu a od toho co od auta pozadujes. Ak ma len jazdit tak jak doteraz, tak kup iny motor ked tento zacne haprovat, je to urcite lacnejsia alternativa.

Napísané: Štvrtok, 30. Októbra 2008, 21:55
od patres007
neviem, proste by som chcel aby som par rokov nemusel do auta tlacit peniaze, aby som porobil vsetko co treba a mal na dlho pokoj

Napísané: Štvrtok, 30. Októbra 2008, 22:38
od Skypco
...len skoda ze ten 16 ventil sa dost tazko zhana...

Napísané: Piatok, 31. Októbra 2008, 00:16
od patres007
alebo tam rovno dat neaky 6valec...ale je to kompatibilne? vleze tam?

Napísané: Piatok, 31. Októbra 2008, 00:21
od Skypco
Jasne ze vleze, len nesmies zabudnut vymenit prevodovku, kardan, silnejsie silentbloky na napravach, brzdy, riaiacu, atd. ..., atd. .... .

Napísané: Piatok, 31. Októbra 2008, 08:22
od eko.fresh
Skypco napísal:
Jasne ze vleze, len nesmies zabudnut vymenit prevodovku, kardan, silnejsie silentbloky na napravach, brzdy, riaiacu, atd. ..., atd. .... .


Silentbloky na prednych ramenach su rovnake 316i-328i :wink:
Vymena 4 valca za 6 je podla mna blbost.

Mas M42 ? alebo m44 ? Co s nim je preco ho chces menit ? Videl som ti co mali viac ako 230t nabehane a slapali vyborne.

Napísané: Piatok, 31. Októbra 2008, 21:11
od patres007
mam 42, aj ten moj ma uz 230 000...no zatial ma len prasknute tesnenie pod hlavou, ale mozno sa to zacne kazit vsetko, tak uvazujem co s tym do buducnosti...preco myslis ze davat tam 6valec je blbost?

Napísané: Sobota, 1. Novembra 2008, 13:49
od Rimi
to jak keby si dal do daewoo tico 4 valec.. vykonovo ti staci..

Napísané: Nedeľa, 2. Novembra 2008, 17:23
od patres007
no, tak dnes som rozobral ten moj motor lebo sa prehrieval a mam prasknutu hlavu. A teraz uvazujem, ci mam vymenit iba hlavu, alebo ju dat aj zgeneralkovat, alebo zgeneralkovat cely motor, alebo kupit cely motor od nikoho a len ho tam supnut...mam m42 318ti najazdenych 230tis...co myslite?????

Napísané: Pondelok, 3. Novembra 2008, 17:17
od patres007
neviete ze ci na 318ti pasuje hlava z 318is? lebo na 318ti neveim nikde zohnat tu hlavu. a neviete co to tak moze stat?

Napísané: Pondelok, 3. Novembra 2008, 17:22
od patres007
a este taka otazocka, co vsetko by som musel menit keby som tam xcel dat tu 2.5i? myslim tym ci by sadla na silentbloky, na prevodovku atd..

Napísané: Utorok, 4. Novembra 2008, 13:50
od LuCKy
patres007 napísal:
neviete ze ci na 318ti pasuje hlava z 318is? lebo na 318ti neveim nikde zohnat tu hlavu. a neviete co to tak moze stat?


Podľa ETK pasuje aj hlava z 1.8is, model M42.



LuCKy

Napísané: Utorok, 4. Novembra 2008, 14:02
od eko.fresh
318ti aj 318is mali oboje m42 aj m44 zazeli iba od roku vyroby.
Su to identicke motory. Ak mas m44 tak pasuje aj zo Z3

Napísané: Utorok, 4. Novembra 2008, 19:21
od patres007
a ak ma ten motor objem 1796ccm tak to musi byt urcite m42, alebo aj m44 sa vyrabali s takym istym objemom? alebo polozim otazku inak: ako zistim ci je to m42, alebo m44 ked je motor vonku z auta?