Strana 1 z 2

ok, ako vravite, 1.5ka mi bude stacit..

Napísané: Pondelok, 21. Apríla 2008, 22:31
od semtex
vieme preco ho mame:-)

Napísané: Utorok, 22. Apríla 2008, 14:42
od Fabo.sk
Pochopil som spravne, to je 1.5L na valec? :)

Napísané: Utorok, 22. Apríla 2008, 14:49
od hartge30
Fabo.sk napísal:
Pochopil som spravne, to je 1.5L na valec? :)


Obsah motora
:lol:

Napísané: Utorok, 22. Apríla 2008, 17:41
od Helldiver
Blok je inac cista seria M10B15, teda obycajny motor, ktory sa daval do do 315-tok :wink: . Samozrejme zvysok uz nie :twisted: .

Napísané: Utorok, 22. Apríla 2008, 18:09
od Marosqo
Helldiver napísal:
Blok je inac cista seria M10B15, teda obycajny motor, ktory sa daval do do 315-tok :wink: . Samozrejme zvysok uz nie :twisted: .

+Vraj pouzivali uz jazdene osvedvene motory po par tisic km nalietanych ,neviem co je na tom pravdy :roll:

Napísané: Utorok, 22. Apríla 2008, 18:48
od Helldiver
Dalej sa traduje, zevraj bloky nechavali pred skompletovanym stat aj niekolko mesiacov na volnom priestranstve pred fabrikou, kde na nich aj prsalo, udajne na nich chodievali zamestnanci dokonca aj stat :lol: , ze po tychto procedurach chytili ocelove bloky spravnu "patinu" a boli odolnejsie. Chcelo by to tuna nazor nejakeho fundovaneho technologa-metalurga :D .

Napísané: Utorok, 22. Apríla 2008, 21:46
od Fabo.sk
:shock: tak teraz som uplne mimo, ze co to je?

Napísané: Utorok, 22. Apríla 2008, 22:15
od Max-Max
Fabo.sk napísal:
:shock: tak teraz som uplne mimo, ze co to je?


motor zo starej F1, 1,5liter, cca 1000-1500 PS

Napísané: Streda, 23. Apríla 2008, 01:43
od BaDDog
Helldiver napísal:
Dalej sa traduje, zevraj bloky nechavali pred skompletovanym stat aj niekolko mesiacov na volnom priestranstve pred fabrikou, kde na nich aj prsalo, udajne na nich chodievali zamestnanci dokonca aj stat :lol: , ze po tychto procedurach chytili ocelove bloky spravnu "patinu" a boli odolnejsie. Chcelo by to tuna nazor nejakeho fundovaneho technologa-metalurga :D .


JJ ...aj ja som o tom počul... lepšie povedané videl som to v nejakom dokumente... :wink:

Max-Max: výkon tam tučím spomínali cca 1500ps..

Inak BMW 2002 Turbo prvé auto s turbom.... 8)

Napísané: Streda, 23. Apríla 2008, 08:57
od SPARROW

Napísané: Streda, 23. Apríla 2008, 09:04
od pysta
BaDDog napísal:
Inak BMW 2002 Turbo prvé auto s turbom.... 8)

LOL :lol:

Inac velmi pekny scan, dakujem

Napísané: Streda, 23. Apríla 2008, 09:46
od BaDDog
pysta napísal:
LOL :lol:

??? napísal som niečo nemiestne?

Napísané: Streda, 23. Apríla 2008, 16:17
od pysta
BaDDog napísal:
??? napísal som niečo nemiestne?

No, sekol si sa o nejakych 40 rokov v casovej priamke a par tisic km vo vyrobcovi, inac nic. 2002ti zdaleka nebolo prve "auto s turbom"

Napísané: Streda, 23. Apríla 2008, 16:25
od Pežot
Pokiaľ viem bolo to prvé BMW s turbom :?

Napísané: Streda, 23. Apríla 2008, 22:17
od BaDDog
pysta napísal:
No, sekol si sa o nejakych 40 rokov v casovej priamke a par tisic km vo vyrobcovi, inac nic. 2002ti zdaleka nebolo prve "auto s turbom"


Akých 40rokov? a pár tisíc km.. :?: :?

Ja som len spomýnal 2002 Turbo..

A bolo celkovo prvé... ale zabudol som uviest sériové.... a potom za ním nasledovalo Porsche ... :wink:

Neberme do úvahy prototypy a pod...