Oficiálne info a fotky: BMW 1M Coupé
Napísané: Streda, 8. Decembra 2010, 21:49
Predaj začne na jar roku 2011
- šírka 1803mm , dĺžka 4379mm , váha 1495/1570kilogramov , rázvor 2659mm
- strecha je kovová a podarilo sa na nej ušetriť 15kg oproti normal 135i
- rozloženie hmotnosti vpredu/vzadu 51,7/48,3
- takmer celá predná časť je z hliníka ( predné vzpery , otočné ložiská , centrálny rám a panel pod motorom ) - tým je docielená lepšia bočná tuhosť prednej časti , zadné tlmiče sú tiež z hliníka
- brzdy predné/zadné 360mm/350mm
- disky budú ponúkané v striebornej farbe - rozmery 19 x 9 vpredu 245/35 R19 a vzadu 19 x 10 265/35 R19
- motor je celohliníkový 3,0l šesť valec s dvoma turbami , novo vyvinuté turbo pre 1M Coupe udržuje vysoký výkon v celom rozsahu otáčok
- výkon 340ps/335hp pri 5900ot/min. , krútiaci moment 450Nm od 1500 ot/min. do 4500 ot/ min. ( pri plnom zatažení motora sa na krátku chvíľu zvýši točivý moment o ďalších 50Nm tzv. Overboost ) , Redline je 7000ot/min. , 0-100km/h 4,9s 1/4 míle za 13,2 sekundy , top speed 250km/h obmedzená
- v 1M Coupe sa nachádza tlačidlo M ktoré zmení charakteristiku auta
- bude iba vo verzii s 6stupňovou manuálnou prevodovkou , koncový prevod je 3,15 : 1
- 1M C dostane viariabilnú M uzávierku diferenciálu , DSC s M dynamic mode
- predný nárazník je navrhnutý s malými otvormi na bokoch nárazníku 10 x 3 cm široké pre lepšiu aerodynamiku auta a pre menšiu turbolenciu ( testované v novom BMW aerodynamickom tuneli Aerolab , ako prvé BMW s použitím tejto technológie na odvádzanie vzduchu okolo podbehov kolies )
- na týchto fotkách sa jedná o model LCI 1M Coupé čiže facelift , vpredu je rozdiel akurát v LED obočí , na zadných má použitú techniku Led trubíc ako majú nové modely BMW
[youtube]1spzeR-giq4&feature=player_embedded[/youtube]

- šírka 1803mm , dĺžka 4379mm , váha 1495/1570kilogramov , rázvor 2659mm
- strecha je kovová a podarilo sa na nej ušetriť 15kg oproti normal 135i
- rozloženie hmotnosti vpredu/vzadu 51,7/48,3
- takmer celá predná časť je z hliníka ( predné vzpery , otočné ložiská , centrálny rám a panel pod motorom ) - tým je docielená lepšia bočná tuhosť prednej časti , zadné tlmiče sú tiež z hliníka
- brzdy predné/zadné 360mm/350mm
- disky budú ponúkané v striebornej farbe - rozmery 19 x 9 vpredu 245/35 R19 a vzadu 19 x 10 265/35 R19
- motor je celohliníkový 3,0l šesť valec s dvoma turbami , novo vyvinuté turbo pre 1M Coupe udržuje vysoký výkon v celom rozsahu otáčok
- výkon 340ps/335hp pri 5900ot/min. , krútiaci moment 450Nm od 1500 ot/min. do 4500 ot/ min. ( pri plnom zatažení motora sa na krátku chvíľu zvýši točivý moment o ďalších 50Nm tzv. Overboost ) , Redline je 7000ot/min. , 0-100km/h 4,9s 1/4 míle za 13,2 sekundy , top speed 250km/h obmedzená
- v 1M Coupe sa nachádza tlačidlo M ktoré zmení charakteristiku auta
- bude iba vo verzii s 6stupňovou manuálnou prevodovkou , koncový prevod je 3,15 : 1
- 1M C dostane viariabilnú M uzávierku diferenciálu , DSC s M dynamic mode
- predný nárazník je navrhnutý s malými otvormi na bokoch nárazníku 10 x 3 cm široké pre lepšiu aerodynamiku auta a pre menšiu turbolenciu ( testované v novom BMW aerodynamickom tuneli Aerolab , ako prvé BMW s použitím tejto technológie na odvádzanie vzduchu okolo podbehov kolies )
- na týchto fotkách sa jedná o model LCI 1M Coupé čiže facelift , vpredu je rozdiel akurát v LED obočí , na zadných má použitú techniku Led trubíc ako majú nové modely BMW
[youtube]1spzeR-giq4&feature=player_embedded[/youtube]