Strana 1 z 6

BMW 5series F10 Oficálne fotky+Videá+Cenník na 5str.

Napísané: Nedeľa, 22. Novembra 2009, 10:45
od lovebmw
no a je to tu nová 5-tka je na svete [-o< =D> :wink:
Fotky z interiéru:
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok

Fotky z exteriéru:

Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok

Walpapers:
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok

Nová rada 5 do detailu:

Stejně jako tomu bylo ve všech předchozích pěti generacích BMW řady 5, tak i ta nejnovější, v pořadí šestá, stanovuje v segmentu vyšší střední třídy zcela nové standardy v propojení elegance, jízdní dynamiky a komfortu. Za své mimořádné vlastnosti nové BMW řady 5 vděčí především zcela nové konstrukci využívající nejmodernější technologie a špičkové výrobní postupy.Již při pohledu na nové BMW řady 5 nelze přehlédnout jeho sportovně-elegantní vzhled, který se opírá zejména o spojení nejdelšího rozvoru náprav v segmentu a vyvážené proporce s krátkými převisy karoserie. Přehlédnout samozřejmě nelze mírně negativně skloněnou masku chladiče s typickou dvojicí ledvinek, ale také nízkou linii střechy svým tvarem připomínající vozy kupé či tradiční, tzv. Hofmeisterovo zalomení spodní části zadního C sloupku.
Uvnitř nového BMW řady 5 na řidiče čeká moderně navržený interiér, který je orientován na řidiče a spojuje použití nejkvalitnějších materiálů s propracovaným konceptem ovládání. Jednotlivé funkční celky jsou od sebe přirozeně oddělené a mnoho z ovladačů používá pokrokovou technologii Black Panel, jež má tu vlastnost, že prvky, které nejsou v daný okamžik potřeba, jednoduše nejsou vidět. Samozřejmostí je pro všechny modely standardně dodávaný koncept sdruženého ovládání mnoha funkcí iDrive s barevným displejem s úhlopříčkou až 10,2 palce.Nové BMW řady 5 tradičně stanovuje nové standardy také v otázkách jízdního projevu. Spojuje totiž sportovní obratnost a podmanivost s nebývalou mírou komfortu. Tato kombinace je možná pouze díky použití funkce Dynamic Drive Control, která umožňuje měnit charakteristiku chování automobilu podle aktuálních potřeb řidiče. Tento systém ovlivňuje nejen činnost motoru a převodovky, ale současně také řízení předních i zadních kol, systém elektronicky řízených tlumičů či aktivních stabilizátorů. Vše samozřejmě závisí na dané konfiguraci a výbavě automobilu. V každém případě však řidič má k dispozici buď trojici, nebo čtveřici jízdních režimů, které pokrývají široké spektrum chování vozu od velmi sportovního (režim SPORT+) až po komfortní (režim COMFORT).Dokonalá souhra všech aktivních systémů podvozku by nebyla možná bez vyspělého podvozku zabudovaného v tuhé karoserii. Stejně tak jako nové BMW řady 7, i nová generace BMW řady 5 má přední nápravu tvořenou dvojitými příčnými rameny. Vzadu je použita patentovaná víceprvková zadní náprava Integral-V. Konstrukce karoserie je další specialitou nového BMW řady 5. Její tuhost v krutu totiž byla ve srovnání s příkladným předchůdcem zvýšena o nezanedbatelných 55 procent. Tohoto výsledku, který má pozitivní vliv na jízdní vlastnosti, komfort, spotřebu paliva, ale také bezpečnost, se podařilo dosáhnout promyšleným používáním různých materiálů. V konstrukci vozu se proto kombinují hliníkové slitiny s různými druhy vysokopevnostních ocelí. Příkladem je v tomto směru například použití hliníku pro dveře, kapotu motoru či přední blatníky.Asi nelze očekávat nic jiného, než že nové BMW řady 5 je opět etalonem z pohledu dynamiky a úspornosti. To platí beze zbytku pro všechny použité motory, jež pokrývají výkonové spektrum od 300 kW/407 k dvojitě přeplňovaného osmiválce BMW TwinPower Turbo typu BMW 550i až po 135 kW/184 k nového čtyřválcového turbodieselu modelu BMW 520d. Zatímco prvně jmenovaný se vyznačuje dynamikou obvyklou u sportovních automobilů, druhé zmiňované provedení, vybavené například funkcí Auto Start Stop, naopak nejnižší spotřebou paliva v segmentu, která má hodnotu 5,0 l/100 km.Mezi těmito modely se nachází trojice vyspělých zážehových šestiválců v modelech BMW 535i (225 kW/306 k), BMW 528i (190 kW/258 k) a BMW 523i (150 kW/204 k). Nechybí samozřejmě ani pověstné řadové šestiválcové turbodiesely v modelech BMW 530d (180 kW/245 k) a BMW 525d (150 kW/204 k). Pro všechny je standardem plnění emisních norem EU5 a současně vzhledem ke svým výkonům i příkladná spotřeba paliva, která je důsledkem cílené aplikace technologií z konceptu BMW EfficientDynamicsS výjimkou nejvýše postaveného modelu BMW 550i jsou všechny modely standardně vybaveny šestistupňovou manuální převodovkou. Na jejím místě se ale může na přání objevit zcela nová osmistupňová samočinná převodovka, jež je standardní výbavou modelu BMW 550i. Pro sportovněji laděné řidiče je navíc připravena její sportovnější verze s nově navrženými řadicími páčkami na volantu. Pravou z nich se řadí vyšší a levou nižší rychlostní stupně – přesně tak, jak je tomu ve vozech BMW M. Při vývoji nového BMW řady 5 se značný důraz kladl na nejmodernější asistenční systémy, které jsou u BMW sdružené v projektu BMW ConnectedDrive. I to je důvod, proč ve výbavě nového BMW řady 5 může kromě jiného být například adaptivní tempomat s funkcí Stop & Go, Head-Up displej, ukazatel rychlostních limitů, systém upozornění před nechtěným opuštěním jízdního pruhu, monitoring mrtvého úhlu vnějších zpětných zrcátek a mnoho dalšího. Nové BMW řady 5 je navrženo tak, aby v segmentu vyšší třídy v mnoha směrech stanovilo zcela nové standardy. Je proto automobilem, který k typické a dále zvětšené radosti z jízdy přidává také radost z nabízeného komfortu a v neposlední řadě i vědomí nejvyšší míry ochrany. To vše v esteticky velmi povedeném celku, jenž dokáže vyvolat mnoho emocí.


BMW rady 5 – Popis v bodoch.
• Šestá generace BMW řady 5 se drží osvědčeného principu a je sportovně elegantním sedanem vyšší střední třídy zaměřeným na potěšení svého řidiče. Nová generace se vyznačuje nejmodernějšími technologiemi, které jsou zárukou spojení nadstandardní dynamiky kombinované s vysokou mírou celkové účinnosti.
• Propracovaně elegantní sportovnost nové generace BMW řady 5 se opírá o dokonale vyvážené proporce, které jsou v duchu nejlepších tradic značky BMW vytvořeny dlouhou a jasně definovanou kapotou motoru, krátkými převisy karoserie, střechou s tvarem připomínajícím kupé a nejdelším rozvorem náprav v daném segmentu.
• Prostorný interiér se nese ve zcela novém stylu, který se opírá o horizontální orientaci přístrojové desky, jež je v duchu nejlepších tradic citlivě orientována směrem k řidiči. Samozřejmostí je nejvyšší možná kvalita zpracování, stejně tak jako citlivá volba materiálů a jejich barevných kombinací, které vyhoví individuálním nárokům jednotlivých zákazníků. Přístrojová deska se vyznačuje jednoznačným členěním funkčních celků. Pro zachování přehlednosti a elegance je použita technologie Black Panel. Samozřejmostí je multifunkční volant, stejně tak jako nejnovější generace konceptu BMW iDrive. Podle druhu zvoleného navigačního systému je v přístrojové desce citlivě integrován barevný displej s úhlopříčkou 10,2 nebo 7 palců.
• Stejně jako ostatní modely BMW, také nové BMW řady 5 se vyznačuje využíváním širokého spektra technologií BMW EfficientDynamics, které zajišťují, že je tento automobil nejúspornějším vozem svého segmentu. Všechny motory plní emisní normy EU5, model BMW 530d BluePerformance navíc již nyní splňuje nároky emisních předpisů EU6. Kvůli nízké hmotnosti je mnoho dílů podvozku, ale také karoserie (kapota motoru, přední blatníky a dveře), vyrobených z hliníku.
• Nové BMW řady 5 vstupuje na trh v sedmi provedeních lišících se nabízenými motory. Nejvýše je postaven osmiválcový model BMW 550i s výkonem 300 kW/407 k, který doplňuje trojice zážehových řadových šestiválců s výkonovým rozpětím 150 kW/204 k až 225 kW/306 k. Na straně vznětových motorů stojí dvojice řadových šestiválců s výkonem 180 kW/245 k v modelu BMW 530d a 150 kW/204 k v provedení BMW 525d. Nabídku doplňuje nový vznětový čtyřválec modelu 520d s výkonem 135 kW/184 k, který je kromě jiného vybaven například funkcí Auto Start Stop. Jeho kombinovaná spotřeba se vyznačuje hodnotou 5,0 l/100 km, což odpovídá produkci CO2 ve výši 132 g/km. Tato hodnota z modelu BMW 520d činí nejúspornější automobil dané třídy.
• Nejvýše postavený model BMW 550i je standardně vybaven novou osmistupňovou samočinnou převodovkou, která je pro všechny ostatní modely k dispozici na přání. K dispozici je také možnost vybavit nové BMW řady 5 řadicími páčkami na volantu. Moderní konstrukce osmistupňové převodovky je zárukou nejen komfortního řazení, ale také sportovního projevu a nejvyšší možné účinnosti.
• Prvotřídní kombinace komfortu jízdy a špičkové jízdní dynamiky je zajištěna spojením přední nápravy s dvojitými příčnými rameny a zadního pětiprvkového zavěšení Integral-V. Poprvé se v BMW řady 5 objevuje elektrický posilovač řízení doplněný funkcí Servotronic. Na přání je k dispozici řízení Integral Active Steering, které k proměnnému aktivnímu řízení kol přední nápravy přidává ještě řízení zadních kol, jež se mohou vychylovat v úhlu až 2,5 stupně.
• Nové BMW řady 5 je značným posunem nejen v otázkách dynamiky, ale také v nabízeném komfortu. V této modelové řadě se jedinečným způsobem kombinuje pověstná obratnost BMW řady 3 s komfortem blížícím se standardům stanoveným luxusním BMW řady 7. Jízdní dynamiku nového BMW řady 5 lze individuálně ovlivňovat pomocí systému Dynamic Drive Control, který se dodává ve spojení se sportovní samočinnou převodovkou, systémem adaptivních tlumičů Dynamic Damper Control a integrovaným aktivním řízením Integral Active Steering.
• Kromě rozsáhlého programu funkcí BMW ConnectedDrive včetně možnosti prohlížení internetu může být nová generace BMW řady 5 vybavena ucelenou paletou prvků aktivní bezpečnosti. Jedná se například o parkovací asistent, aktivní tempomat s funkcemi Stop & Go a upozornění před nebezpečně rychle se blížící překážkou, ukazatel rychlostních limitů, hlídání mrtvého úhlu zpětných zrcátek, upozornění na nechtěné opuštění jízdního pruhu, asistent dálkových světel, systém nočního vidění BMW Night Vision s rozpoznáváním osob či couvací kameru.
• Nové BMW řady 5 se vyznačuje významně zvýšenou agilitou i úrovní bezpečnosti. Aby se těchto cílů podařilo dosáhnout, je v karoserii tohoto vozu použita ocel o různých stupních pevnosti. Díky tomu došlo ke zvýšení tuhosti karoserie ve srovnání s již tak velmi tuhou strukturou předchozího modelu o 55 procent. Přitom se podařilo optimalizovat hmotnost celého vozu. Bezpečnostní výbava nového BMW řady 5 je tradičně velmi bohatá a obsahuje ucelenou paletu airbagů, aktivní opěrky hlav, tříbodobové bezpečnostní pásy, ale například také aktivní kapotu motoru zvyšující ochranu chodce při srážce.
• Nová generace BMW řady 5 se vyznačuje velmi bohatou základní výbavou. Do ní patří například automatické startování bez nutnosti zastrčení klíčku do zdířky, dělená automatická klimatizace či audiosystém Professional s přehrávačem CD, šesti reproduktory a vstupem pro externí hudební přehrávače. Samozřejmě nechybějí ani široké možnosti individualizace výbavy. Z velmi široké palety nabízených prvků je třeba vyzdvihnout zejména položky obvyklé spíše u vozů o segment výše. Jedná se zejména o samočinné dovírání dveří, čtyřzónovou klimatizaci, aktivní sedadla či elektricky výklopné tažné zařízení.
• Modely: BMW 550i BMW 535i BMW 528i BMW 523i BMW 530d BMW 525d BMW 520d

3. Vzhľad.
Nové BMW řady 5 se vyznačuje atraktivním vzhledem, který tento automobil činí v konfrontaci s ostatními modely vyšší střední třídy zcela nezaměnitelným. Z působivě dynamického vzhledu je jasně patrná typická radost z jízdy, kterou při řízení tento automobil rozdává. Nová generace BMW řady 5 je na první pohled jasně rozpoznatelná jako typické BMW. Má totiž dlouhou přední kapotu, krátké převisy karoserie kontrastující s dlouhým rozvorem a střechu, jež svým tvarem připomíná některé vozy kupé. V zadní části bočních oken samozřejmě nechybí typický tvar zadního sloupku, který v roce 1961 na modelu BMW 1500 přinesl světu Wilhelm Hofmeister.
Rozvor náprav nového BMW řady 5 má hodnotu 2968 mm, což je pro daný segment rekordní hodnota. Celkový vzhled automobilu je velmi propracovaný, jednotlivé plochy jsou mezi sebou opticky propojeny, takže automobil působí jako jeden harmonický celek

Charismatický výraz: jednoznačnost a dynamika nejen v pohybu.
Vzhled nového BMW řady 5 je moderní interpretací klasického stylu BMW. Přední část je ztělesněním sportovního a reprezentativního charakteru celého vozu. Velmi působivým rysem přední části vozu jsou tradiční dominantní ledviny masky chladiče, které z některých úhlů působí, jako by měly negativní sklon. Právě tato vlastnost dodává automobilu vizuální náboj a způsobuje, že nové BMW řady 5 vypadá jako v pohybu, i když stojí. Dynamiku přední části dodává kromě jiného i čtveřice podélných prolisů kapoty motoru. Naopak šířku celého vozu opticky zvětšuje široký otvor pro chladicí vzduch umístěný ve spodní části předního nárazníku, který je po stranách ohraničen mlhovými světly a dvojicí horizontálních příček. Stejný efekt vytvářejí také světlomety, jež plynule přecházejí do boků vozu. V případě, že je automobil vybaven na přání dodávanými xenonovými světlomety, je jejich součástí rovněž v každém světlometu dvojice světelných kroužků osvětlených bílými LED diodami. Stejná technologie je použita také pro blikače, které jsou tvořené deseti LED diodami.

Pohled z boku: pro BMW typicky vyvážená elegance a sportovnost.
Svým jízdním projevem je nové BMW řady 5 spojením příkladné ovladatelnosti a současně prvotřídního komfortu. Podobné sloučení vlastností je jasně patrné také při pohledu z boku, kdy jsou zřejmé velmi vyvážené proporce kombinované s neobyčejnou sportovní elegancí. Nejzřetelnějším prvkem boků je zejména výrazná linie pontonu karoserie, v níž jsou zakomponovány kliky dveří. Charakteristický je také tvar prostoru pro posádku, který automobilu dodává značně dynamický výraz. Za pozornost stojí rovněž provedení spodní částí boků karoserie, jež jsou trojrozměrně tvarované a svým provedením zdůrazňují zadní blatníky, evokující sportovnost danou tradičním pohonem zadních kol.

4. Jízdní zážitky.
Nové BMW řady 5 přichází s unikátním druhem radosti z jízdy, která je pro tuto modelovou řadu typická již od její premiéry. Nová generace dále upevňuje svoji pozici nejsportovnějšího vozu v daném segmentu, ale přitom současně nabízí více komfortu, než tomu bylo u jeho předchůdce. To vše je důsledkem spojení nejmodernějšího podvozku, doplněného vyspělými systémy, a pokrokových pohonných jednotek.

Na vrcholu nabídky: zážehový motor V8 s technologií BMW TwinPower Turbo.
Nejvýkonnějším nabízeným motorem pro nové BMW řady 5 je extrémně silný zážehový osmiválec s objemem 4,4 litru, který díky přeplňování BMW TwinPower Turbo a přímému vstřikování High Precision Injection disponuje největším výkonem 300 kW/407 k v rozpětí 5500 až 6400 min-1. Nejvyššího točivého momentu 600 Nm motor dosahuje mezi 1750 a 4500 min-1. Tento motor v modelu BMW 550i je nejúspornější jednotkou svého druhu a současně jediným, který je vybaven dvojicí turbodmychadel umístěných mezi řadami válců. Předností tohoto řešení jsou krátká vedení sání i výfuku, jež přinášejí spontánní reakce motoru.

Potenciál celohliníkového motoru modelu BMW 550i jasně ukazují i jeho dynamické parametry.
Zrychlení z klidu na 100 km/h je například schopen během pouhých 5,0 s. Nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h. Při tom všem činí kombinovaná spotřeba BMW 550i 10,4 l/100 km, což odpovídá produkci CO2 ve výši 243 g/km. Zážehové řadové šestiválce: stanovují standardy pro své reakce, kulturu chodu, úspornost a inovace. Moderní řadové šestiválce jsou také v novém BMW řady 5 zárukou vrcholné radosti z jízdy. Všechny motory v modelech BMW 535i, BMW 528i a BMW 523i spojují mimořádnou ochotu k vytáčení, výkonnost, příkladnou úspornost a prvotřídní kultivovanost. Nejvýkonnější šestiválec nabízený v novém BMW řady 5 se vyznačuje výkonem 225 kW/306 k, který zajišťuje spojení technologií BMW TwinPower Turbo s dvoukomorovým turbodmychadlem TwinScroll, přímým vstřikováním High Precision Injection a proměnným zdvihem sacích ventilů VALVETRONIC. Motor generuje nejvyšší točivý moment 400 Nm v rozpětí 1200 až 5000 min-1. U modelu BMW 535i zaujme především kombinace dynamiky a spotřeby paliva. Automobil je schopen zrychlit z klidu na 100 km/h během 6,0 s a jet nejvýše 250 km/h. V kombinovaném cyklu EU přitom spotřebuje 8,5 l/100 km (CO2: 199 g/km).
Řadové šestiválce modelů BMW 528i a BMW 523i jsou vybaveny nejmodernější generací přímého vstřikování High Precision Injection a zaměřeny na ještě větší úspornost. Oba tyto atmosférické motory pracují v širokém rozpětí otáček s chudou vrstvenou směsí a mají zdvihový objem 3,0 litru. Nové BMW 528i díky moderním technologiím disponuje nejvyšším výkonem 190 kW/258 k při 6600 min-1 a točivým momentem 310 Nm v rozpětí 2600 až 5000 min-1. Zrychlení z klidu na 100 km/h u něj proběhne během 6,6 sekundy a nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h. Těchto bezesporu sportovních parametrů je přitom dosaženo při kombinované spotřebě jen 7,8 l/100 km (CO2: 182 g/km). Pohonná jednotka v novém BMW 523i se vyznačuje nejvyšším výkonem 150 kW/204 k při 6100 min-1 a točivým momentem 270 Nm mezi 1500 a 4250 min-1. Tyto hodnoty dokáží nový sedan zrychlit z klidu na 100 km/h během 7,9 s a rozjet ho na nejvýše 238 km/h. Kombinovaná spotřeba v cyklu EU činí jen 7,6 l/100 km (CO2: 177 g/km). Vznětové řadové šestiválce: špičkový točivý moment a technologie plnící normu EU6 BluePerformance na přání. V modelu BMW 530d se objevuje zcela nová generace řadových vznětových šestiválců, které se vyznačují větším točivým momentem, ale také zlepšenou úsporností a zvýšenou kulturou chodu. Těchto vlastností bylo dosaženo spojením hliníkového bloku motoru, variabilního turbodmychadla a nejnovější generace systému přímého vstřikování common-rail s piezo-elektrickými vstřikovači a pracovním tlakem 180 MPa.
Nejvýkonnější vznětové provedení BMW 530d disponuje výkonem 180 kW/245 k při 4000 min-1 a točivým momentem 540 Nm v rozpětí 1750 až 3000 min-1. Tyto parametry dokáží automobil z klidu na 100 km/h zrychlit během 6,3 s a jet nejvýše 250 km/h. Kombinovaná spotřeba přitom činí jen 6,3 l/100 km (CO2: 166 g/km). Ve standardním provedení splňuje model BMW 530d, stejně jako ostatní, emisní normy EU5. Na přání je ale možné BMW 530d ve spojení se samočinnou převodovkou vybavit technologií BMW BluePerformance obsahující kromě jiného zádržný katalyzátor na oxidy dusíku (NOx). Díky tomu je tento automobil schopen již nyní splnit emisní normy EU6, které vstoupí v platnost až v roce 2014. Také nové BMW 525d je poháněno novou generací třílitrového turbodieselu. Tento celohliníkový motor však disponuje výkonem 150 kW/204 k při 4000 min-1 a točivým momentem 450 Nm v rozpětí 1750 až 2500 min-1. Tento výkon a síla stačí na zrychlení z klidu na 100 km/h během 7,2 s a zajišťují nejvyšší rychlost 236 km/h. To vše při kombinované spotřebě 6,2 l/100 km (CO2: 162 g/km), což jsou hodnoty, které pro řadové šestiválce stanovují zcela nové standardy. Čtyřválcový turbodiesel: zvýšený výkon, ještě úspornější než v minulosti.
Paletu nabízených motorů pro nové BMW řady 5 završuje zdokonalený vznětový čtyřválec s objemem 2,0 litru, který stanovuje nová měřítka úspornosti. Zvýšení výkonu bylo u tohoto moderního motoru dosaženo zdokonalováním jeho jednotlivých funkčních celků, zejména potom spalovacích prostorů, systému přeplňování i hlavy válců. Kromě toho došlo také ke zmenšení mechanických ztrát v příslušenství motoru. Všechna provedená zdokonalení přinesla zvýšení výkonu motoru o 5 kW na 135 kW/184 k při 4000 min-1. Točivý moment vzrostl o 30 Nm na celkových 380 Nm v rozpětí 1900 až 2750 min-1. Nový motor umožní BMW 520d z klidu na 100 km/h zrychlit během 8,1 s a jet nejvyšší rychlostí 227 km/h. Kombinovaná spotřeba přitom činí pouhých 5,0 l/100 km (CO2: 132 g/km), což v této disciplíně dále zvětšilo jeho odstup před konkurencí.
Optimalizované šestistupňové manuální převodovky se suchou skříní.
Modely BMW 535i, BMW 525d a BMW 520d jsou standardně vybaveny novou manuální šestistupňovou převodovkou se suchou skříní, která se vyznačuje vyšší účinností. Modely BMW 530d, BMW 528i a BMW 523i disponují taktéž novými šestistupňovými převodovkami, avšak s konvenčním mazáním. U všech provedení byla přepracována řadicí páka, avšak typicky jemné a přesné řazení, které je pro značku BMW typické, samozřejmě zůstalo zachováno.
Významná inovace zvyšuje účinnost: osmistupňová samočinná převodovka.
Nová osmistupňová samočinná převodovka je standardní výbavou modelu BMW 550i, pro všechna ostatní provedení, včetně typu BMW 520d, se dodává na přání. Tato převodovka se vyznačuje ojedinělým spojením nejvyššího komfortu řazení, sportovního projevu a účinnosti, které není možné nalézt u žádné jiné samočinné či dvouspojkové převodovky na trhu. Nové BMW řady 5 může být navíc vybaveno sportovní verzí této převodovky, jež je vybavena i řadicími páčkami na volantu. Ty mají nyní logiku řazení převzatou z modelů M, takže pravou páčkou se řadí vyšší a levou nižší rychlostní stupně. Sportovní samočinnou převodovku doplňuje jiný elektronický volič, umístěný mezi sedadly. Osm rychlostních stupňů pro jízdu vpřed a zpětný chod jsou tvořené čtveřicí jednoduchých soukolí a pěti spojkami. Nová převodovka má unikátní vnitřní uspořádání, které zajišťuje, že při jízdě na každý z rychlostních stupňů zůstává otevřená pouze dvojice z pěti lamelových spojek. Toto řešení účinně snižuje ztráty ve všech provozních podmínkách na minimum. Širší rozpětí většího množství rychlostních stupňů zajišťuje automobilu jako celku účinnější využívání potenciálu pohonných jednotek. Další předností nové převodovky je to, že při řazení na vyšší nebo naopak nižší rychlostní stupeň stačí rozepnout pouze jednu spojku. Rychlé je také řazení o více než jeden rychlostní stupeň. Například při podřazení z osmého na druhý rychlostní stupeň stačí otevřít pouze jedinou spojku.
Vyspělý podvozek pro lepší agilitu a větší komfort.
Technicky propracovaný podvozek nového BMW řady 5 kombinuje velmi sportovní projev s nejvyšší možnou úrovní komfortu. Přední náprava tvořená dvojitými příčnými rameny je takřka celá vyrobena z hliníkových slitin a svojí konstrukcí účinně odděluje síly týkající se odpružení a řízení. Odstředivé síly proto nemají žádný vliv na funkci tlumičů a současně propružení kola nijak neovlivňuje jeho odklon, který zůstává konstantní. Toto řešení umožňuje přenos značných příčných sil bez potřeby přehnaně tvrdého odpružení. Se stejnými principy byla vyvinuta také víceprvková zadní náprava Integral-V, která ve své konstrukci taktéž používá hliníkové slitiny a je tvořená především trojicí příčných ramen a jedním podélným ramenem. Právě podélná ramena využívají pokrokové řešení s nově navrženými silentbloky, jež zajišťují účinnější pohlcování podélných sil působících na zadní kola a současně pevnější uložení v příčném směru.


Adaptive Drive: ještě větší dynamika a unikátní komfort.
Na přání může být nové BMW řady 5 vybaveno systémem BMW Adaptive Drive, který spojuje elektronicky řízené tlumiče se systémem Dynamic Drive měnícím tuhost zkrutných stabilizátorů. BMW tento systém představilo v nové generaci BMW řady 7 a stále se jedná o jediný systém na trhu, který dovoluje plynule nastavovat charakteristiku tlumičů nejen pro stlačení, ale také pro roztažení. Sportovní nebo komfortní nastavení tlumičů a dalších systémů vozu může řidič zvolit podle chuti díky systému Dynamic Drive Control. Adaptivní tlumiče jsou na přání k dispozici pro modely BMW 520d, BMW 525d, BMW 523i a BMW 528i. Aktivní stabilizátory Dynamic Drive omezují naklánění karoserie v zatáčkách, stejně tak jako při náhlých změnách směru jízdy. Změnou tuhosti stabilizátorů se však neomezuje pouze naklánění karoserie, ale současně se dosahuje změny rozložení dynamických sil mezi přední a zadní nápravou, což pozitivně ovlivňuje chování vozu v zatáčkách. Systém Dynamic Drive samozřejmě pracuje v součinnosti s elektronicky nastavitelnými tlumiči.

Přesný s úsporný: elektrický posilovač řízení EPS je v řadě 5 novinkou.
Nové BMW řady 5 je prvním vozem svého segmentu, který je vybaven elektrickým posilovačem řízení. Jeho předností je nejen přesnost a citlivost, ale především nízká spotřeba. Elektrický posilovač řízení totiž spotřebovává pro svoji činnost energii pouze v případě, že je jeho činnost skutečně potřeba. Při stání nebo jízdě přímým směrem je jeho spotřeba nulová. Součástí elektrického posilovače řízení je také funkce Servotronic, která se stoupající rychlostí jízdy omezuje posilový účinek. Například při parkování je posilový účinek největší, což usnadňuje manévrování. Posilovač omezuje svůj účinek rovněž v případě aktivace sportovního režimu systému Dynamic Drive Control nebo vypnutí stabilizačního systému DSC.

Integral Active Steering: větší obratnost ve městě, větší komfort při rychlých změnách směru na dálnici.
Integral Active Steering (IAS) kol je dalším prvkem výbavy, který slaví v novém BMW řady 5 v segmentu vyšší střední třídy premiéru. Jedná se o výbavu, jež je na přání k dispozici pro všechny modely. IAS spojuje aktivní řízení známé již z předchozí generace BMW řady 5 s řízením zadních kol. Novinkou je, že vpředu i vzadu jsou zásahy do řízení prováděny elektromotory. O zásazích do řízení předních i zadních kol rozhoduje elektronická řídicí jednotka na základě informací o rychlosti otáčení jednotlivých kol, pohybech volantu, stáčení vozu kolem svislé osy a příčném zrychlení.
Řízení IAS působí zcela přirozeně a aktivně mění převod řízení podle rychlosti jízdy. Zadní kola dokáže systém natočit až o 2,5 stupně. Do rychlosti 60 km/h se zadní kola natáčejí proti smyslu natočení předních kol – to pro zmenšení poloměru otáčení až o 0,5 metru – nad tuto rychlost se pro vyšší komfort a stabilitu ve vysokých rychlostech natáčejí stejným směrem.

Dynamic Drive Control: ideální nastavení pro každou situaci.
Nové BMW řady 5 stanovuje nejvyšší standardy jak v otázkách dynamiky, tak nabízeného komfortu. Přestože základní nastavení podvozku je ideálním kompromisem mezi těmito dvěma extrémy, tak nové BMW řady 5 umožňuje řidiči, aby si mohl projev svého vozu posunout více k jednomu z nich podle vlastní chuti. Tuto možnost dává řidiči systém Dynamic Drive Control, který je standardní výbavou všech modelů nového BMW řady 5. Tento systém kooperuje s různými systémy dodávanými na přání, mezi něž patří sportovní samočinná převodovka, Integral Active Steering, elektronicky řízené tlumiče Dynamic Damper Control a případně i Adaptive Drive s aktivními stabilizátory.
V základním uspořádání ovládá koncept Dynamic Drive Control charakteristiku plynového pedálu, činnost řídicí jednotky posilovače řízení, nastavení stabilizačního systému DSC a případně také řazení samočinné převodovky, případně nastavení podvozku.
Systém Dynamic Drive Control se ovládá pomocí kolébkového spínače umístěného vedle řadicí páky, resp. voliče samočinné převodovky. Standardně jsou k dispozici režimy NORMAL, SPORT a SPORT+. V případě, že je automobil vybaven elektronicky řízenými tlumiči Dynamic Damper Control nebo systémem Adaptive Drive, doplňuje celý systém ještě komfortní režim označený příznačně COMFORT.
Po zvolení některého z režimů dochází k přenastavení charakteristiky jednotlivých systémů tak, že dojde ke změně projevu automobilu zamýšleným směrem. Režim SPORT je navíc možné pomocí konceptu iDrive nastavit podle vlastních požadavků a zvyklostí. Je proto třeba možné po jeho zařazení ponechat podvozek v měkčím nastavení, což přijde vhod například při jízdě po méně kvalitních silnicích. V režimu SPORT+ dochází například k samočinnému přepnutí stabilizačního systému DSC do režimu DTC (Dynamic Traction Control), který je možné i v jiných nastavením aktivovat pomocí stisku tlačítka systému DSC. V tom okamžiku stabilizační systém DSC posune hranici svého zásahu a umožní mírný prokluz zadních kol a případně i jízdu kontrolovaným řízeným smykem. Systém DSC je možné delším podržením odpovídajícího tlačítka samozřejmě zcela vypnout. Tím se aktivuje funkce elektronického závěru diferenciálu, která zlepšuje trakci zejména při výjezdech z ostrých zatáček.

Lehký brzdový systém: nevadne, je citlivý a navýsost komfortní.
Nové BMW řady 5 přichází s novou brzdovou soustavou, vyznačující se mimořádně nízkou hmotností. Hliníkové brzdové třmeny mají plovoucí koncepci. Třecí část vnitřně chlazených kotoučů je přinýtovaná k lehké hliníkové střední části. Toto řešení, které je patentem BMW a využívají jej i jiní výrobci automobilů, přináší přední nápravě významné snížení hmotnosti neodpružených a rotujících hmot. V závislosti na použitém motoru mají přední brzdové kotouče průměr až 374 mm. Větším brzdám odpovídají ve srovnání s předchozím modelem i větší kola. Ta mají průměr od 17 palců výše. Model BMW 550i přijíždí standardně na ráfcích s průměrem 18 palců.
Součástí brzdové soustavy je stabilizační systém DSC (Dynamic Stability Control), který bdí nad stabilitou vozu ve všech situacích a současně disponuje i mnoha dalšími funkcemi. Jedná se například o ABS, protiprokluzový systém ASC, program pro stabilizaci přívěsu, funkci CBC pro kontrolované brzdění v zatáčce, stejně tak jako pokrokový brzdový asistent DBC (Dynamic Brake Control). Mezi další speciální funkce patří především tzv. sušení brzd, kompenzace poklesu brzdného účinku zvýšením účinnosti posilovače, ale také příprava brzd, která natlakuje brzdovou soustavu po rychlém puštění plynového pedálu. V neposlední řadě je třeba jmenovat funkci zamezující couvnutí vozu při rozjezdu do kopce.

Elektromechanická ruční brzda s funkcí Auto-Hold.
Nové BMW řady 5 je vybaveno elektromechanickou ruční brzdou, jež se ovládá příslušným spínačem na středovém tunelu. V případě, že během jízdy řidič tento spínač podrží déle, automobil aktivuje funkci nouzového brzdění, při němž využívá systém ABS. Elektromechanickou ruční brzdu doplňuje také unikátní funkce Auto-Hold, která se aktivuje speciálním tlačítkem na středovém tunelu. Tato funkce například při jízdě v koloně samočinně drží tlak v brzdové soustavě, a tím po zastavení drží automobil v klidu bez nutnosti stát na brzdovém pedálu.

Automobil se odbrzdí po sešlápnutí plynového pedálu.
Inteligentně řízená jízdní dynamika: Integrated Chassis Management a technologie FlexRay. Nad dynamikou nového BMW řady 5 v každém okamžiku bdí komplexní systém řízení podvozkových systému ICM (Integrated Chassis Management). Tato vysokovýkonná elektronická řídicí jednotka pracuje s mnoha údaji o dynamice jízdy a s jejich využitím rozhoduje o konkrétních zásazích jednotlivých systémů podvozku a ústrojí pohonu. Díky tomu spolu všechny provedené zásahy korespondují a vzájemně se doplňují.
Mimořádně účinného a především rychlého propojení systémů podvozku a ústrojí pohonu bylo dosaženo pomocí vysokorychlostní sběrnice FlexRay. Tato sběrnice vznikla jako standard vyvinutý konsorciem specializovaných firem v daném oboru, mezi nimiž nechybělo ani BMW. Rychlost nové sběrnice je ve srovnání s konvenčními přenosovými systémy 20krát vyšší. BMW je prvním výrobcem automobilů, který sběrnici FlexRay používá ve svých sériových vozech. Lze ji nalézt v modelech BMW X5, BMW X6, BMW řady 7, BMW řady 5 GT a nyní nově také v BMW řady 5.

5. BMW EfficientDynamics
Stejně jako tomu bylo v případě BMW řady 5 kdykoliv v minulosti, i nejnovější provedení této modelové řady je ideálním vozem pro toho, kdo tráví za volantem mnoho kilometrů, které si chce náležitě užít. Řadu specifických kvalit nové generace BMW řady 5 doplňuje i soubor nejnovějších technologií z konceptu BMW EfficientDynamics, který je na všech trzích světa standardem u všech modelů. Příkladná úspornost a vyspělý systém čištění výfukových plynů jsou dalším důvodem, proč si jízdu v BMW řady 5 opravdu užít. Všechny motory nabízené v novém BMW řady 5 byly již od základu vyvíjeny s využíváním technologií konceptu BMW EfficientDynamics. Vyznačují se proto vzhledem k výkonovým standardům extrémně nízkou spotřebou paliva. Za pozornost stojí zejména model BMW 520d, který je vůbec nejúspornějším vozem vyšší střední třídy. Kromě toho je model BMW 530d se samočinnou převodovkou k dispozici také s technologií BluePerformance, díky níž tento vůz již nyní plní emisní standardy EU6 připravované pro rok 2014.

Zážehové motory v novém BMW řady 5: vyspělými inovacemi pro nízkou spotřebu.
Společnou inovací, která má v zážehových motorech významný vliv na snižování spotřeby paliva, je vysokotlaké přímé vstřikování známé pod označením High Precision Injection. Specialitou tohoto systému je umístění vstřikovačů přímo ve spalovacích prostorech v těsné blízkosti zapalovací svíčky.Nejúsporněji laděné atmosféricky plněné motory typů BMW 528i a BMW 523i pracují v širokém spektru otáček s tzv. chudou vrstvenou směsí. Principem tohoto přístupu je fakt, že pro zažehnutí paliva ve spalovacím prostoru je ho potřeba méně než v konvenčních motorech. Zápalná směs totiž dosahuje stechiometrického poměru vhodného k zažehnutí pouze v okolí zapalovací svíčky. Se vzdáleností od svíčky podíl paliva ve vzduchu postupně klesá (proto chudá vrstvená směs). Zápalná směs paliva se zažehává ve spalovacím prostoru postupně. Specialitou atmosféricky plněných šestiválců je také jejich blok motoru vyrobený z kombinace hliníku a hořčíku, která ve srovnání s hliníkem uspoří 24 procent hmotnosti.
Osmiválcový motor typu BMW 550i a šestiválec modelu BMW 535i jsou vybaveny přeplňováním, jež z daného objemu dokáže získat větší výkon, ale současně si uchovvává spotřebu motoru s daným objemem a koncepcí. Oba motory jsou vybaveny specifickou konfigurací technologie BMW TwinPower Turbo, která oběma jednotkám dodává charakteristiku odpovídající atmosféricky plněným motorům. Příkladem tohoto tvrzení je skutečnost, že ve srovnání s předchůdcem má motor v novém BMW 550i o 30 kW vyšší výkon, ale současně o 5 procent nižší spotřebu paliva.
Motor BMW 535i poprvé v historii kombinuje technologie BMW TwinPower Turbo, vysokotlaké přímé vstřikování paliva High Precision Injection a plně variabilní rozvod VALVETRONIC, který změnou zdvihu sacích ventilů nahrazuje konvenční škrticí klapku, jež je v konvenčních motorech zdrojem značných ztrát. V moderní konstrukci motorů se značný důraz kladl také na nízkou hmotnost. Díky tomu se mohou všechny modely nového BMW řady 5 pochlubit téměř ideálním rozložením hmotnosti v poměru 50:50 mezi přední a zadní nápravou. Tato vlastnost je spolu se zadním pohonem příčinou dynamického a podmanivého chování při jízdě. Točivý moment, nízká hmotnost, úspornost: nejnovější generace vznětových motorů.
Také vznětové motory nového BMW řady 5 se vyznačují aplikací moderních technologií, mezi které patří celohliníková konstrukce, přímé vstřikování common-rail, stejně tak jako moderní systém přeplňování. Řadové šestiválce se vyznačují příkladnou kulturou chodu i nízkou hlučností. Zatímco v BMW 530d pracuje přímé vstřikování s tlakem 1800 MPa, tak v BMW 525d činí tato hodnota 1600 MPa. Ve srovnání s předchozími modely stejného označení došlo u prvního ze jmenovaných modelů ke zvýšení výkonu o 7 kW, zatímco u méně výkonného modelu o 5 kW. U obou přitom došlo ke snížení spotřeby paliva o 4 procenta.
BMW 530d se samočinnou převodovkou může být vybaveno technologií BMW BluePerformance, která s pomocí záchytného katalyzátoru omezuje produkci oxidů dusíku (NOx). Díky tomu tento model již nyní plní emisní předpisy EU6, jež vstoupí v platnost v roce 2014.
Detailní modernizace a zdokonalení zajistily také u vznětového čtyřválce BMW 520d zvýšení výkonnosti při současném snížení spotřeby paliva. Došlo ke zvýšení výkonu o 5 kW na stávajících 135 kW/184 k a k současnému zvětšení točivého momentu o 30 Nm na 380 Nm. Současně s tím došlo k poklesu spotřeby paliva na 5,0 l/100 km (CO2: 132 g/km). Těchto pozoruhodných hodnot se podařilo dosáhnout i aplikací funkce Auto Start Stop, která tímto v BMW řady 5 slaví svoji premiéru.

Regenerace kinetické energie včetně ukazatele rekuperace.
Více radosti z jízdy i nižší spotřebu přináší systém regenerace kinetické energie, který pomocí alternátoru dobíjí akumulátor pouze při jízdě bez plynu nebo při brzdění. Tím se pasivně zvyšuje výkon motoru a současně spoří palivo, protože elektřina pro pohon palubních systémů vozu vzniká de facto zdarma. Nové BMW řady 5 je vybaveno také ukazatelem činnosti systému regenerace kinetické energie, který je umístěn v ukazateli aktuální spotřeby paliva.

Inteligentní lehká konstrukce snižuje spotřebu paliva.
V konstrukci nového BMW řady 5 byly pro každou část vozu voleny z pohledu hmotnosti a požadované pevnosti optimální materiály. Díky tomu se podařilo nejen účinně snížit hmotnost karoserie, ale současně také zvýšit její tuhost. Hojným používáním vysokopevnostních ocelí různých tříd pevnosti s proměnnou tloušťkou a různými způsoby zpracování se podařilo zvýšit tuhost karoserie o celých 55 procent. Tlakovým litím hliníku například vznikly extrémně tuhé nosníky předních pružin a tlumičů, takže kromě celkové pevnosti je zřejmý přínos také v nízké hmotnosti přední části vozu, která zlepšuje jeho vyvážení.
Hliník je použitý například rovněž na dveřích nového BMW řady 5. Toto řešení přineslo úsporu hmotnosti přibližně o 23 kg. Ze stejného materiálu jsou kromě mnoha dalších částí vyrobené i přední blatníky, stejně tak jako kapota motoru.

6. BMW ConnectedDrive
V rámci programu BMW ConnectedDrive nabízí nové BMW řady 5 širokou škálu celosvětově jedinečných asistenčních systémů a služeb pro zajištění mobility. Mnoho z nich bylo poprvé představeno v nových vozech BMW řady 7 a nyní se objevují i v segmentu vyšší střední třídy. Světovou premiéru má v sedanech BMW řady 5 například parkovací asistent BMW, kamerový systém Surround View a varování před kolizí s automatickým brzděním v kombinaci s aktivním tempomatem ACC s funkcí Stop & Go a omezovačem rychlosti. BMW ConnectedDrive nabízí jedinečné portfolio komfortních a praktických funkcí, mezi něž patří dopravní zpravodajství, nouzové volání, servisní, informační a kancelářské služby, plánování cest a volného času, připojení k internetu a asistenční systémy. Jejich účelem je zvýšit komfort, optimalizovat bezpečnost cestujících a nabídnout jim na cestách nejmodernější informační a zábavní systémy.

Inovativní parkovací asistent BMW s plně automatickým řízením.
Řada komfortních a bezpečnostních asistenčních systémů BMW ConnectedDrive byla v nových sedanech BMW řady 5 doplněna další důležitou inovací v podobě parkovacího asistentu BMW, který pomáhá řidiči zaparkovat vůz na podélně situované parkovací místo. Parkovací asistent BMW nejdříve za jízdy rychlostí až 35 km/h vyhledává pomocí ultrazvukových senzorů v blízkosti směrových ukazatelů dostatečně dlouhou a širokou mezeru pro zaparkování. Systém považuje za vhodné takové parkovací místo, jehož délka přesahuje délku vozu alespoň o 1,20 m. Po stisknutí tlačítka parkovacího asistentu ovládá řidič pouze pedály brzdy a plynu, zatímco parkovací asistent převezme řízení do svých rukou.

Inovativní funkce Surround View: dokonalý přehled o situaci kolem vozu při manévrování.
Systém PDC (Park Distance Control) navíc upozorňuje akustickými signály a grafickým zobrazením při jakémkoli parkování na přítomnost překážek a měří jejich vzdálenost od přídě a zádě vozu, přičemž kamerový systém Surround View rozšiřuje rozsah sledování na celý obvod vozidla. Pro nové sedany BMW řady 5 je na přání k dispozici také zadní couvací kamera, jejíž barevný obraz vidí řidič na centrálním displeji přístrojové desky. Interaktivní linie ukazují řidiči optimální úhel natočení volantu. Zadní kamera je mimořádně praktická například během připojování přívěsu, kdy lze funkcí zoom zvětšit záběr na prostor kolem tažného zařízení. Poprvé se pro nové sedany BMW řady 5 dodává kamerový systém Surround View, který dává řidiči dokonalý přehled o bezprostředním okolí po celém obvodu vozidla. Funkce Surround View využívá kromě zadní kamery a senzorů PDC dvě kamery ve vnějších zpětných zrcátkách. Výsledný obraz vozu a jeho okolí z ptačí perspektivy se pak skládá dohromady v centrální řídicí jednotce a řidič jej může sledovat na centrálním displeji v přístrojové desce. Součástí kamerového systému Surround View je funkce Side View pro specifické situace, kdy řidič například nevidí do křižovatky. Funkce Side View využívá dvě kamery integrované do předních blatníků vozu. Jejich obraz se i v tomto případě přenáší na centrální displej.


Videá novej 5series F10:
[youtube]bQilYPrDUmM&feature=player_embedded[/youtube]
[youtube]_YDv_8M6aI8&feature=player_embedded[/youtube]
[youtube]_YDv_8M6aI8&feature=player_embedded[/youtube]
[youtube]wXA2Ctn5EU4&feature=player_embedded[/youtube]
[youtube]BWkFkVedl00&feature=player_embedded[/youtube]
[youtube]IFXiSz8U25U&feature=player_embedded[/youtube]
[youtube]v4PPeLq8tPM&feature=player_embedded[/youtube]
[youtube]Gt9sGBu9WzE&feature=player_embedded[/youtube]
[youtube]OPbr0UaN3sM&feature=player_embedded[/youtube]
[youtube]ifK1c9NGKdQ&feature=player_embedded[/youtube]
[youtube]wzrX9zLKcoY&feature=player_embedded[/youtube]
[youtube]oEkPgXQbCHI&feature=player_embedded[/youtube]
[youtube]xyyYduInbdk&feature=player_embedded[/youtube]
[youtube]gtnTWeZ5sPs&feature=player_embedded[/youtube]
[youtube]_FhpEcqVLKo&feature=player_embedded[/youtube]
[youtube]zCSzWcOh18o&feature=player_embedded[/youtube]
[youtube]rXG1a6pU5K4&feature=player_embedded[/youtube]
[youtube]_LczBxigA6M&feature=player_embedded[/youtube]
[youtube]EeIiOeA5Wyo&feature=player_embedded[/youtube]
[youtube]ippeJaCxgV4&feature=player_embedded[/youtube]
[youtube]CKyzS3P3XaI&feature=player_embedded[/youtube]
[youtube]HYtYenQjsBQ&feature=player_embedded[/youtube]
[youtube]SrjaQVVVg9w&feature=player_embedded[/youtube]

Re: BMW 5series F10 Oficálne fotky(zatiaľ iba predok odhalený)

Napísané: Nedeľa, 22. Novembra 2009, 11:13
od mito
no...uvidime :smile: ale zatial celkom zaujimave

Re: BMW 5series F10 Oficálne fotky(zatiaľ iba predok odhalený)

Napísané: Nedeľa, 22. Novembra 2009, 11:15
od Anubis-artS
tak zatial to vyzera velmi dobre , som zvedavy na zadok =D>

Re: BMW 5series F10 Oficálne fotky(zatiaľ iba predok odhalený)

Napísané: Nedeľa, 22. Novembra 2009, 15:26
od Hector
predok je nadherny, agresivny, ale zaroven elegantny... dufam ze zadok bude tiez taky ak ano, mame noveho krasavca na svete =D>

Re: BMW 5series F10 Oficálne fotky(zatiaľ iba predok odhalený)

Napísané: Nedeľa, 22. Novembra 2009, 15:58
od BMWpositiv
...piči, som sa zľakol, že to Mečiar sa opiera o kapotu... :lol:

Re: BMW 5series F10 Oficálne fotky(zatiaľ iba predok odhalený)

Napísané: Nedeľa, 22. Novembra 2009, 16:47
od kačo
aaaaach ... krasa =D>

Re: BMW 5series F10 Oficálne fotky(zatiaľ iba predok odhalený)

Napísané: Nedeľa, 22. Novembra 2009, 17:24
od Jacq
BMWpositiv napísal:
...piči, som sa zľakol, že to Mečiar sa opiera o kapotu... :lol:



a keby sa skutocne opieral, tak by sa ti uz nepacil?

Re: BMW 5series F10 Oficálne fotky(zatiaľ iba predok odhalený)

Napísané: Nedeľa, 22. Novembra 2009, 18:44
od BMWpositiv
Jacq napísal:


a keby sa skutocne opieral, tak by sa ti uz nepacil?

...kto? Mečiar? :mrgreen:

Re: BMW 5series F10 Oficálne fotky(zatiaľ iba predok odhalený)

Napísané: Nedeľa, 22. Novembra 2009, 18:55
od hessy
nendu mi obrazky :roll:

Re: BMW 5series F10 Oficálne fotky(zatiaľ iba predok odhalený)

Napísané: Pondelok, 23. Novembra 2009, 19:07
od Peter92
Obrázok

Re: BMW 5series F10 Oficálne fotky(zatiaľ iba predok odhalený)

Napísané: Pondelok, 23. Novembra 2009, 19:08
od lovebmw
Peter92 napísal:
Obrázok

hmm nerealne :roll: už len podľa spy foto vidno že to tak nebude :wink:

Re: BMW 5series F10 Oficálne fotky(zatiaľ iba predok odhalený)

Napísané: Pondelok, 23. Novembra 2009, 19:10
od Hector
jaj kiez by to takto vyzeralo... parada !

Re: BMW 5series F10 Oficálne fotky(zatiaľ iba predok odhalený)

Napísané: Pondelok, 23. Novembra 2009, 19:43
od Peter92
toto su fotky z famous bmw magazinu:
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok

Re: BMW 5series F10 Oficálne fotky(zatiaľ iba predok odhalený)

Napísané: Pondelok, 23. Novembra 2009, 20:04
od Anubis-artS
podla mna je to krasa =D>

Re: BMW 5series F10 Oficálne fotky!!!!!!

Napísané: Pondelok, 23. Novembra 2009, 20:06
od Hector
dokonalost, nadhera, ten zadok ma uplne zabil ! bravo bmw !!! :-({|=