E30 touring, taký môj menší projekt
Napísané: Pondelok, 2. Marca 2015, 19:26
Už dlho som sníval o tricke, tak som si ju na jar 2014 kúpil, nebola to žiadna krásavica kedže ma stála iba 700eur lenže s tým som ju už kupoval že si ju kompletne dám dokopy podľa seba.
ide o E30 touring r.v1991, 318i m40b18 úplne bez výbavi (tak som to chcel aby to bolo čo najjednoduchšie, iba servo mi tam trochu chýba ale to nieje problém domontovať)
A teraz moja predstava: v prvom rade dať do kopy podvozok a karosériu aby to bolo nielen silné ale aj bezpečné a spoľahlivé auto farba bude celolak marrakesh brown, potom dať dokopy interiér(mám známeho ktorý mi to precalunní do kože) a nakoniec to pre mňa najdôležitejšie keďže som turbomaniak: TURBO
viem že každý mi povie že M40 nato nieje vhodná ale ja mám nato iný názor, nemám to v pláne tak ako to robí vetsina ľudí Že na seriový vybehaný motor pozváram zvody z trubiek z plota, drbnem tam turbo ktoré má 150 000km za sebou a riadiť to budem sériovou jednotkou(tým nechcem nikoho uraziť len proste ja to tak nechcem)
moja predstava: motor kompletne zgenerálkovať, odolnejšie hlavné a ojnične ložiská, piesty s nižším kompresným pomerom,dorobiť ostrek piestov, kovové tesnenie pod hlavu, arp stifty, samozrejme oil cooler, intercooler, elektrickú vrtulu na chladič atd atd, riadiť to bude pravdepodobne vems jednotka
Začal som na mojom sne pracovať tak pred mesiacom zatial sa stihlo:
karoseria rozobratá a vyvarená,vymenené prahy a blatniky následne nastriekaný spodok
ramená a napravnice opieskované a natreté
vymenené všetky silenty na aute za strongflex červené
vymenené všetky brzdové trubky a hadičky
vymenené všetky palivové trubky a hadičky
všetky ložiská nové fag
lanká ručnej brzdy ate
čeluste ručnej ate
zadné kotúče a dosky brembo
predné kotúče a dosky ate powerdisc
čapy a tiahla riadenia febi
tyčky stabilizatorov
Pružiny ta-technix minus 40mm vpredu aj vzadu
všetky tlmiče kayaba ultra sr
uloženia tlmičov sachs
dalsie veci budem pravidelne dopisovať a dokumentovať, momentálne čakám na nastriekanie lebo lakerník nejak nestíha
ide o E30 touring r.v1991, 318i m40b18 úplne bez výbavi (tak som to chcel aby to bolo čo najjednoduchšie, iba servo mi tam trochu chýba ale to nieje problém domontovať)
A teraz moja predstava: v prvom rade dať do kopy podvozok a karosériu aby to bolo nielen silné ale aj bezpečné a spoľahlivé auto farba bude celolak marrakesh brown, potom dať dokopy interiér(mám známeho ktorý mi to precalunní do kože) a nakoniec to pre mňa najdôležitejšie keďže som turbomaniak: TURBO

viem že každý mi povie že M40 nato nieje vhodná ale ja mám nato iný názor, nemám to v pláne tak ako to robí vetsina ľudí Že na seriový vybehaný motor pozváram zvody z trubiek z plota, drbnem tam turbo ktoré má 150 000km za sebou a riadiť to budem sériovou jednotkou(tým nechcem nikoho uraziť len proste ja to tak nechcem)
moja predstava: motor kompletne zgenerálkovať, odolnejšie hlavné a ojnične ložiská, piesty s nižším kompresným pomerom,dorobiť ostrek piestov, kovové tesnenie pod hlavu, arp stifty, samozrejme oil cooler, intercooler, elektrickú vrtulu na chladič atd atd, riadiť to bude pravdepodobne vems jednotka
Začal som na mojom sne pracovať tak pred mesiacom zatial sa stihlo:
karoseria rozobratá a vyvarená,vymenené prahy a blatniky následne nastriekaný spodok
ramená a napravnice opieskované a natreté
vymenené všetky silenty na aute za strongflex červené
vymenené všetky brzdové trubky a hadičky
vymenené všetky palivové trubky a hadičky
všetky ložiská nové fag
lanká ručnej brzdy ate
čeluste ručnej ate
zadné kotúče a dosky brembo
predné kotúče a dosky ate powerdisc
čapy a tiahla riadenia febi
tyčky stabilizatorov
Pružiny ta-technix minus 40mm vpredu aj vzadu
všetky tlmiče kayaba ultra sr
uloženia tlmičov sachs
dalsie veci budem pravidelne dopisovať a dokumentovať, momentálne čakám na nastriekanie lebo lakerník nejak nestíha
