BMW E92 325xi folia na lišty v interiéry str5
Napísané: Štvrtok, 19. Februára 2015, 16:01
Zdravím, ako som sa ku danému autu dostal, auto som vyberal viacej ako 3,5 roka. Samozrejme na začiatku som nemal v pláne kúpiť BMW...začal som na niakej oktávii,SUbaru Forester...až nakoniec mi padlo do očí BMW E92. Pre niekoho možno veľa ale v dnešnom čase špekulantov je ťažké niečo kúpiť ,lebo nafotené je všetko krásne,keď prídete ku autu naleštené. Keď pozriete na detaily začínate pochybovať a niečo vám nesedí. Potom pozriete detailnejšie veci a zistíte, že auto bolo roztrieskané a všetko je napasované ale nič nesedí poriadne. Po pozretí niekoľkých oktavií, passatov..apod som sa rozhodol že buď kúpim niečo nové za cenu 14500 EUR alebo niečo jazdené z prémioviek. A tak som sa dostal ku E92, Keďže jazdím na 90 % sám nepotrebujem veľký kufor a ani veľa miesta vzadu.
Vo výbere bolo niekoľko E92 ale vždy niečo na nich nesedelo alebo nemali výbavu ako som ja chcel... Možno som sa unáhlil s kúpou ale ako povedal kamarát, už hľadám auto 2 roky a už chcem kúpiť niečo čím skôr lebo nakoniec kúpim miesto auta kona:)
Takže sme sa vybrali zo zmámim do BA pozrieť auto, našli sme nejaké nezrovnalosti chyby takže sa s cenou dalo hýbať,nakoniec som ho zjednal o 2500EUR nižšie ako bola počiatočná suma. Auto malo len zimnú sadu gúm.
Ako prvé som dal vymeniť olej a všetky možné filtre okolo toho + separátor oleja cena cca 250EUR
Auto malo chyby:
- jemné vybrovanie na studenom motore po naštartovaní
- pri rýchlosti cca 25-35 km a miernom zrýchľovaní auto zvybruje
- ďubanec na prednom skle cca 1cm kruh
- opotrebovaný interiér (zodpovedal stavu km a veku auta)
Zatiaľ som nezistil na žiadnom fóre možné príčiny prvých dvoch chýb.
Pred časom som dal pozrieť sviečky a keďže boli o ničom tak už sú objednané nové NGK cena 75 EUR, známy staré vy vyčistil .Po tomto vyčistení auto za studeného motora neštartuje a keď padajú mu otáčky alebo motor úplne zhasne.Pokiaľ to nevyriešia nové sviečky ,budem pátrať ďalej čo stým môže byť.
Včera som bol u bývalého servisáka v BMW servise na originálnej diagnostike, našiel viacej chýb ale niektoré boli staré a pravdepodobne neboli len vymazané v systéme, za zmienku a opravu stoja:
- brzdový snímač( hlási nesúmernosť medzi posielaním signálu na zadné svetlá a do motorovej jednotky) odporučená výmena ale nie akútna
- junction auc sensor(dymový senzor hlási poruchu) - výmena vraj ne je nutná a neohrozuje chod auta
- VTG xdrive prevodovka hlási interval výmeny oleja - nutné vymeniť (už je dojednaná na výmenu)
V prípade, že by ste vedeli odporučiť poradiť ako riešiť spomenuté chyby a problémy ,napíšte veľmi mi to pomôže a uľahčí riešenie:)
20150225 Výmena sviečok NGK cena 75EUR + robota 15EUR (kamarát:)
20150225 Výmena oleja vo VGt prevodovke 112EUR (SERVIS REEM ZILINA 75min) Takže, po istej dobe ako som jazdil s autom a riešil určité problémy tak som zistil že po výmene oleja servis REEM nevymazal intervala lebo chybový zápis čiže super odvedená robota...asi už nikdy vaic tam nepôjdem...
Takže na mesiac 3 je naplánované nejaké to vylepšenie:
- skúška zafarbenia stĺpikov na čierno
- tmavé fólie na okná
- koberčeky
- vyčistenie váhy vzduchu
- vyčistenie škrtiacej klapky
- nové tesnenia pre saciu sústavu - zakupene
- test relé pre palivové čerpadlo
- nova hadica na otdvetranie hlavy - Zakupene
- nova letna sada zakupene
2015 04 24 Takže budúci týždeň sa bude meniť tesnenie na saní a čistiť škrtiaca klapka + váha vzduchu a meniť odvetrávacia hadica (na biemeri som čítal že robieva za studených rán problém so štartom a otáčkami tak za 30EUR ju preventívne vymením radšej:)
Vo výbere bolo niekoľko E92 ale vždy niečo na nich nesedelo alebo nemali výbavu ako som ja chcel... Možno som sa unáhlil s kúpou ale ako povedal kamarát, už hľadám auto 2 roky a už chcem kúpiť niečo čím skôr lebo nakoniec kúpim miesto auta kona:)
Takže sme sa vybrali zo zmámim do BA pozrieť auto, našli sme nejaké nezrovnalosti chyby takže sa s cenou dalo hýbať,nakoniec som ho zjednal o 2500EUR nižšie ako bola počiatočná suma. Auto malo len zimnú sadu gúm.
Ako prvé som dal vymeniť olej a všetky možné filtre okolo toho + separátor oleja cena cca 250EUR
Auto malo chyby:
- jemné vybrovanie na studenom motore po naštartovaní
- pri rýchlosti cca 25-35 km a miernom zrýchľovaní auto zvybruje
- ďubanec na prednom skle cca 1cm kruh
- opotrebovaný interiér (zodpovedal stavu km a veku auta)
Zatiaľ som nezistil na žiadnom fóre možné príčiny prvých dvoch chýb.
Pred časom som dal pozrieť sviečky a keďže boli o ničom tak už sú objednané nové NGK cena 75 EUR, známy staré vy vyčistil .Po tomto vyčistení auto za studeného motora neštartuje a keď padajú mu otáčky alebo motor úplne zhasne.Pokiaľ to nevyriešia nové sviečky ,budem pátrať ďalej čo stým môže byť.
Včera som bol u bývalého servisáka v BMW servise na originálnej diagnostike, našiel viacej chýb ale niektoré boli staré a pravdepodobne neboli len vymazané v systéme, za zmienku a opravu stoja:
- brzdový snímač( hlási nesúmernosť medzi posielaním signálu na zadné svetlá a do motorovej jednotky) odporučená výmena ale nie akútna
- junction auc sensor(dymový senzor hlási poruchu) - výmena vraj ne je nutná a neohrozuje chod auta
- VTG xdrive prevodovka hlási interval výmeny oleja - nutné vymeniť (už je dojednaná na výmenu)
V prípade, že by ste vedeli odporučiť poradiť ako riešiť spomenuté chyby a problémy ,napíšte veľmi mi to pomôže a uľahčí riešenie:)
20150225 Výmena sviečok NGK cena 75EUR + robota 15EUR (kamarát:)
20150225 Výmena oleja vo VGt prevodovke 112EUR (SERVIS REEM ZILINA 75min) Takže, po istej dobe ako som jazdil s autom a riešil určité problémy tak som zistil že po výmene oleja servis REEM nevymazal intervala lebo chybový zápis čiže super odvedená robota...asi už nikdy vaic tam nepôjdem...
Takže na mesiac 3 je naplánované nejaké to vylepšenie:
- skúška zafarbenia stĺpikov na čierno
- tmavé fólie na okná
- koberčeky
- vyčistenie váhy vzduchu
- vyčistenie škrtiacej klapky
- nové tesnenia pre saciu sústavu - zakupene
- test relé pre palivové čerpadlo
- nova hadica na otdvetranie hlavy - Zakupene
- nova letna sada zakupene
2015 04 24 Takže budúci týždeň sa bude meniť tesnenie na saní a čistiť škrtiaca klapka + váha vzduchu a meniť odvetrávacia hadica (na biemeri som čítal že robieva za studených rán problém so štartom a otáčkami tak za 30EUR ju preventívne vymením radšej:)