[BMW E46] 318i (105kw) - Obyčajný Touring - Nowy Strongflex
Napísané: Piatok, 8. Augusta 2014, 23:41
Zdravím Vás vážení klubáci.
Už to bude asi rok a pol čo som majiteľom môjho obúchadla. Až teraz nastal čas pridať sem svoj príbeh, keďže som na aute a okolo neho už porobil zopár vecí. Nedeje sa však žiaden tuning ani tuzing ani nič podobné. Meno obúchadlo vyfasovalo auto pre to, že z miláčika sa vykľulo viac praktické presúvadlo - žiaden cukrík. Dorazil to nejaký dobrák čo mi ho pred domom okľúčoval... Som však perfekcionista a nedokážem nechať akúkoľvek mechaniku opotrebovanú atď. Lak bohužiaľ obchádzam ale všetko ostatné sa pomaly začína približovať k stavu nového auta...
Otázka: Prečo BMW?
Odpoveď: Dobrá pozícia sedenia - nízko a medzi B stĺpikmi, motor za prednou nápravou, zadný náhon, perfektný pocit z jazdy, jazdné vlastnosti a úcta k filozofii typu BMW (Praktickosť na druhom mieste
, číslo jedna sú vlastnosti auta).
Auto je talian - tzn že 0% korózia podvozku a žiadne opotrebenie typu soľ a zima typické pre severské autá. Výfuk ako nový.
Kúpil som ho zo 175t km - bolo to servisované iba v autorizáku a tak som si v bmw dal zistiť históriu atď... K stavu auta tie km aj sedia takže som schopný tomu dôverovať.
Motorizácia je N42 B20A (2.0L - 105kw). Je to síce štvorhrniec ale napriek tomu sa vyťešujem z jeho 200Nm a malej spotreby.
Po kúpe a detailnejšej prehliadke ma prekvapilo zopár vecí ako napríklad už vymenená predná náprava, nový separátor a zopár ďalších drobností. Nadobudol som taký pocit, že to auto asi nebolo zanedbávané.
Čo dodať? Aha, výbava: (to bude krátke
)
S411A Window lifts,electric,front/rear
S534A Automatic air conditioning
S650A CD player
S661A Radio BMW Business (C43)
S785A White direction indicator lights
S818A Battery master switch
S928A Tire control
Ostatné neskôr
Už to bude asi rok a pol čo som majiteľom môjho obúchadla. Až teraz nastal čas pridať sem svoj príbeh, keďže som na aute a okolo neho už porobil zopár vecí. Nedeje sa však žiaden tuning ani tuzing ani nič podobné. Meno obúchadlo vyfasovalo auto pre to, že z miláčika sa vykľulo viac praktické presúvadlo - žiaden cukrík. Dorazil to nejaký dobrák čo mi ho pred domom okľúčoval... Som však perfekcionista a nedokážem nechať akúkoľvek mechaniku opotrebovanú atď. Lak bohužiaľ obchádzam ale všetko ostatné sa pomaly začína približovať k stavu nového auta...
Otázka: Prečo BMW?
Odpoveď: Dobrá pozícia sedenia - nízko a medzi B stĺpikmi, motor za prednou nápravou, zadný náhon, perfektný pocit z jazdy, jazdné vlastnosti a úcta k filozofii typu BMW (Praktickosť na druhom mieste

Auto je talian - tzn že 0% korózia podvozku a žiadne opotrebenie typu soľ a zima typické pre severské autá. Výfuk ako nový.
Kúpil som ho zo 175t km - bolo to servisované iba v autorizáku a tak som si v bmw dal zistiť históriu atď... K stavu auta tie km aj sedia takže som schopný tomu dôverovať.
Motorizácia je N42 B20A (2.0L - 105kw). Je to síce štvorhrniec ale napriek tomu sa vyťešujem z jeho 200Nm a malej spotreby.
Po kúpe a detailnejšej prehliadke ma prekvapilo zopár vecí ako napríklad už vymenená predná náprava, nový separátor a zopár ďalších drobností. Nadobudol som taký pocit, že to auto asi nebolo zanedbávané.
Čo dodať? Aha, výbava: (to bude krátke

S411A Window lifts,electric,front/rear
S534A Automatic air conditioning
S650A CD player
S661A Radio BMW Business (C43)
S785A White direction indicator lights
S818A Battery master switch
S928A Tire control
Ostatné neskôr
