Strana 1 z 19

[E91 320d LCI] Mel

Napísané: Nedeľa, 3. Augusta 2014, 09:38
od Maco
Tak kedze tu niesom novy tak sa to pokusim skratit (mozno :mrgreen: ) tak nie...

Klasicky rypaci si asi povedia ze dalsi mlady co mal V8 a nedokaze ho uzivit :mrgreen: :mrgreen: Opak je pravdou, auto sa da uplne v pohode uzivit len som si vstupil do svedomia a zacal rozmyslat logicky a ekonomicky a o buducnosti kind off :lol: Vsetko to zacal Ado (cretino) So svojou 318d ked mi zacal robit zle s 1200 km dojazdom na jednu nadrz a podobne. Tak som odolaval az ma pustil si to oskusat a bol som velmi milo prekvapeny oproti 46ke interierovo obrovske auto tak isto jazda skvela, motor dostacujuci no zacal som sa lamat a prepocitavat. Kedze na Xku som za pol roka najazdil okolo 16tis km len po BA no dobre tak 2tis bolo 2x praha, 1x detva 1x dobra niva 1x Jicin som si zacal uvedomovat ze je to hovadina. Tankovat kazdych 3-5 dni za 45e a najazdit v priemere 350km uz zacalo byt otravne. Jazdit jednu nadrz jeden a pol az dva tyzdne by bolo vsetko ok ale takto so mzacal uvazovat silnejsie :mrgreen:

Po tejto siahodlhej uvahe som zacal hladat dake 318d na nete a aj som nasiel v rozmedzi 9800-11tis bud uplna socka alebo to malo tempomat, km rozstrel od 130tis po 250tis km tak som cakal a rozmyslal kedy dam X na inzerat. Az zrazu utorok tohto konciaceho tyzdna na mna vyblaflo toto ked som si povedal ze vsak pozrem aj dake 320d. Na inzerate vyzerala dobre, vybava sice nic nafullovane ale malo to moj zdravy zaklad co potrebujem od auta a to xenony, tempomat a vyhrievane sedacky.... Aj farba vyszerala afajn tak som si prekontroloval Km a vyzeralo ze sedia tak som uz len v hlave kontroloval a hamoval sa aby som tam nesiel az prisiel bod zvratu takzvana streda poobede ked som volal mojmu spolocnikovi v rychlych kupach matthemu ze co robi v piatok a ci sa mu nechce ist do Kosic :mrgreen: Ako vzdy nesklamal a povedal ze moze ist a tak bol specateny osud tejto vypravy :lol:

Cestovanie bola parada, pozdravujem urad vlady :thumbup: Po Zvolen super od zvolena 50 rokov zivota az sme dorazili do KE. Autko uz posobilo velmi pekne z dialky tak sme ho okukali z vnutra, z vonka, dost zachovale, farba bomba (nie vzdy sa ju podari odfotit ale na slnku je mega) potom prisiel moment pravdy s nastartovanim motora, nastrazil som usi na frekvenciu sveholenia rozvodov a la felicia a ono tam ticho... Tak sme sa isli previest auto super a po zahriati som si zas vypocul a stale ticho... Tak sme napojili na diag pokukali, dohodli sa na cene, dali najlepsi kebab v KE :mrgreen: a odchadzali sme natankovat a za dalsimi povinnostami....

Po natankovani plnej svietil dojazd 957km, hovorim si ze no ok teda... Ked sme uz isli do BA tak som sledoval ze ta zasrata rucicka sa nepohla z plnej nadrze az som si myslel ze to je pokazene, kuknem dojazd a po 150 km tam svietilo ze 980km, po dalsich 130km ze 940 :mrgreen: tak som si povedal ze ok, uz sa mi to paci :thumbup:
Kedze na druhy den sme isli stahovat jedneho nemenovaneho klubaka tak sme mu este pobrali z domu dake drobnosti a vydali sa na cestu.

Pocity z auta/ jazdy

Jazda proste uzasna... Cela cesta domov o polnoci bola fakt perfektna, jazdnymi vlastnostami a pocity z jazdy milionkrat lepsie ako X, prvykrat v aute som mal oprety cely chrbat na sedacke, ziadna unava, motor ide nadherne, adaptivne bixenony su asi najlepsia vec s ktorou som sa stretol :thumbup: :thumbup: BT v aute tiez parada takze zatial dost velka spokojnost, a to tazne je vymyslene perfektne :thumbup: :thumbup:

Upravy/Opravy/Plany
Kedze auto sa mi dost paci ako je tak ziadny Mpak, ziadne vacsie kolesa a dorabky nebudu takze toto bude asi len servisna knizka :mrgreen: (ano je to trapne foti si veci co menis do pribehu :( ide tu o upravy na tomto fore!!!!! :lol: )

Opravy, treba vymenit lambadu pred DPF a klasicky olej servis.

Plany, no kupit letne a zimne pneu nove, tu je otazka ze ci treba kupovat tie XL kedze niekto tu pisal ze sa to bez nich nechova ohvie ako ci to uz je pase?

Daco z vybavy....
Colour BLUEWATER METALLIC (896)

Description (EPC)
S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selection of COP-relevant vehicles
S1CBA CO2 UMFANG CO2 equipment
S1CCA AUTO START STOP FUNKTION Auto start/stop function
S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration
S248A LENKRADHEIZUNG Steering wheel heater
S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Multifunction f steering wheel
S255A SPORT-LEDERLENKRAD Sports leather steering wheel
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering
S386A DACHRELING Roof railing
S3ACA ANHAENGERKUPPLUNG Trailer coupling
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats velours
S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit
S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip
S493A ABLAGENPAKET Storage compartment package
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger

Description (interface)

Description (EPC)
S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Armrest front, retractable
S4B9A INT.LEISTE ALUMINIUM FEINSCHLIFF Interior trim strips,alum.finishgrinding
S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Headlight cleaning system
S507A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC), rear
S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights
S521A REGENSENSOR Rain sensor
S522A XENON-LICHT Xenon Light
S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptive Headlights
S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning
S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Cruise control
S5DCA FONDKOPFSTUETZEN KLAPPBAR Rear-seat headrests, folding
S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Preparation f mobile phone w Bluetooth
S663A RADIO BMW PROFESSIONAL Radio BMW Professional
S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 for DVD
P7RSA COMFORT PAKET Package Comfort

Description (interface)

Description (EPC)
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG NATIONAL VERSION GERMANY
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Dealer List Europe
S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR On-board literature, German
S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Telematics access request,country-spec.
S8SPA COP STEUERUNG Control unit COP

Description (EPC)
S2SXA LM RAEDER VIELSPEICHE 282 BMW LA wheel multi-spoke 282
S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Exterior parts in vehicle colour
S548A KILOMETERTACHO Kilometre speedo
S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version German

Re: [E91 320d LCI] Socka bez duse :(

Napísané: Nedeľa, 3. Augusta 2014, 09:42
od Maco
Tak kedze to nikto neprecital tak tu najdolezitejsiu vec by som chcel napisat sem, este raz dakujem matthemu za to ze sa zas dal na takyto trip :thumbup: :thumbup: :thumbup: Mas to zas u mna :mrgreen:

Re: [E91 320d LCI] Socka bez duse :(

Napísané: Nedeľa, 3. Augusta 2014, 10:12
od Drac1k
Ja tiez nad takymto niecim rozmyslam,ale stale som este viac predsvedceny ze ropak jedine ako sluzobne auto :mrgreen:
S farbou uplne suhlasim je fakt pekna.E9X po LCI nepotrebuju ani Mpak.Ale mohol by si jej zas dat aspon kola a biele LED O:)

Neprajem ti vela stastnych km,ale veeela usetreneeeho casu na benzinkaaach :lol: :thumbup:

Re: [E91 320d LCI] Socka bez duse :(

Napísané: Nedeľa, 3. Augusta 2014, 10:24
od dedo1
Maco napísal:
Kedze auto sa mi dost paci ako je tak ziadny Mpak, ziadne vacsie kolesa a dorabky nebudu takze toto bude asi len servisna knizka :mrgreen: (ano je to trapne foti si veci co menis do pribehu :( ide tu o upravy na tomto fore!!!!! :lol: )



Toto nemyslis vazne, chod za Pesotkom, on ti vysvetli a poradi ako to ma byt. Aj ja by som, ale som daleko :D

Re: [E91 320d LCI] Socka bez duse :(

Napísané: Nedeľa, 3. Augusta 2014, 10:29
od Maco
Drac1k napísal:
Ja tiez nad takymto niecim rozmyslam,ale stale som este viac predsvedceny ze ropak jedine ako sluzobne auto :mrgreen:
S farbou uplne suhlasim je fakt pekna.E9X po LCI nepotrebuju ani Mpak.Ale mohol by si jej zas dat aspon kola a biele LED O:)

Neprajem ti vela stastnych km,ale veeela usetreneeeho casu na benzinkaaach :lol: :thumbup:


Diiik :thumbup:

Ja som hejter bielych AE takze toto odomna necakaj :mrgreen: Uz DOST ze som autu prepacil ledky v spz svetlach lebo sa to k tej farbe hodi ale tam sme skoncili :lol: :lol: Kolesa neni ziadny vyber, 17ky su onicom styl a jedine 18ky M sa mi pacia ale to zas uz treba Mpak a tak.... aj 205/55 16 niesu zle ked si premietneme ze guma stoji 60e a auto vyzera dobre aj na nich :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Na daily by to bolo zbytocne.

Dedo preco si myslis ze som isiel okolo teba o jednej rano :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: [E91 320d LCI] Socka bez duse :(

Napísané: Nedeľa, 3. Augusta 2014, 10:32
od dedo1
To teraz po novom sa bojis Ty mna? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Maco napísal:
Dedo preco si myslis ze som isiel okolo teba o jednej rano :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: [E91 320d LCI] Socka bez duse :(

Napísané: Nedeľa, 3. Augusta 2014, 11:31
od LOKI
sa to tu rozbieha stymi kombikmi :lol: ale pekne si kupil, farba super - bluewater mettalic, ako pisali mpacket na toto ani netreba. ked chces mat dobru spotrebu tak nechaj tieto kolesa. Popripade podlozky do zadu ? Tie AE kruzky by sa dost hodili ktej farbe ale tak je to vec vkusu. ocenis urcite drziaky na pohare a ten vyhrev volantu som tusim este na e90/91 nevidel :lol: :thumbup:
Btw. kolko to ma, tak 160tisic km?

Re: [E91 320d LCI] Socka bez duse :(

Napísané: Nedeľa, 3. Augusta 2014, 12:37
od Maco
Volant bude supovica v zime pri skrabani :D
Spotreba je paradna cesta domov cez sorosku atd 5-5,2 takze spokojnost zatial vysoka

Podlozky ja vo vseobecnosti povazujem za zbytocnost takze to asi nie.

Drziaky su super, celu cestu pollitrovka tam a ani sa nepohla :thumbup:

zatial aktualne 145tis a dake drobne, zatial mam nabehanych 740km.

Re: [E91 320d LCI] Socka bez duse :(

Napísané: Nedeľa, 3. Augusta 2014, 15:06
od Maco
Otazka, auto pojde cez tyzden na kontrolu a potom sa budu kupovat veci na olej servis a tak, uz viem ze tam ide 5,5 5w30, budem kupovat tu BMW LL04, ale otazka je filtre, mam sa drzat zauzivaneho MANN ci tie PURFLUX? Lebo niekto ich minule ospevoval, su sice kusok drahsie ja len ci je v tom daky markantny rozdiel....

Druha vec, ako aditivum staci klasicky VIF ci treba hladat daco na DPF filtre?

Re: [E91 320d LCI] Purflux ci Mann?

Napísané: Nedeľa, 3. Augusta 2014, 15:36
od germancars
No vidis ani ti to dlho netrvalo a pochopil si to ;) Urcite lepsie jazdit na 200 konovom zanovnom 2.0d ako na tej 8valcovej picovine po 13tich majiteloch co aj s plynom zere v priemere 9 litrov benzinu a oprava prevodovky stoji 1600 E :mrgreen: Pozitok z jazdy nula, servisne naklady velke. Konecne dobra volba, aj ked ideal by bolo xd :thumbup:

Re: [E91 320d LCI] Purflux ci Mann?

Napísané: Nedeľa, 3. Augusta 2014, 15:46
od Maco
germancars napísal:
No vidis ani ti to dlho netrvalo a pochopil si to ;) Urcite lepsie jazdit na 200 konovom zanovnom 2.0d ako na tej 8valcovej picovine po 13tich majiteloch co aj s plynom zere v priemere 9 litrov benzinu a oprava prevodovky stoji 1600 E :mrgreen: Pozitok z jazdy nula, servisne naklady velke. Konecne dobra volba, aj ked ideal by bolo xd :thumbup:


Trosku ta vratim do reality. Jazdit na tom je dobre, jazdi to super ale ked to porovnavas s trojkou tak musis byt z inej planety su to dva svety... X je velky tank ktory ma v pazi, drzi na ceste ako prikovany a proste ide a ide a ide. Toto je nizka picovina kde ti kazdy svieti do chrapy a tym ze jeto nizke a ma to o 800kil menej kto by to povedal ze jazdne vlastnosti budu inde :wink: , naklady niesu vysoke len to nie je auto na to ked tocis vela KM.... Benzinu to zere v priemere asi 7,5 98cky. Oprava prevodovky stala 1000e servisne naklady nie su velke.

Re: [E91 320d LCI] Purflux ci Mann?

Napísané: Nedeľa, 3. Augusta 2014, 16:03
od Dogg88
Moj prispevok neber osobne, je to len taky pokus o vtip :D
Ked porovnam toto auto s X5 tak sa mi hned vybavi tento obrazok :mrgreen:

Obrázok

Re: [E91 320d LCI] Purflux ci Mann?

Napísané: Nedeľa, 3. Augusta 2014, 16:20
od dedo1
MANN vs. Purflux je to jedno, obe znacky su okej.

Re: [E91 320d LCI] Purflux ci Mann?

Napísané: Nedeľa, 3. Augusta 2014, 17:01
od Maco
Dnes ci zajtra budem asi objednavat gumy, tak treba objednat XL? ci na trojke to neni treba?

Re: [E91 320d LCI] Purflux ci Mann?

Napísané: Nedeľa, 3. Augusta 2014, 17:14
od michaltt
XL VZDY ! Vazne :) Mam skusenost...