... všetko o BMW ...
 
											 
   skôr som sa stretával s reakciami „si normálny?!“ ....... až prišiel ten deň.. mal som 21 rokov a krásneho favorita
 skôr som sa stretával s reakciami „si normálny?!“ ....... až prišiel ten deň.. mal som 21 rokov a krásneho favorita  keď som sa rozhodol že jednoducho tú sedmu musím mať! Zo začiatku som zvažoval rôzne motorizácie, ale časom, dlhým rozhodovaním a zvážením všetkých negatív/pozitív som sa rozhodol pre 740i. Než som kúpil súčastné auto bol som na obhliadke 2 predchádzajúcich, ktoré ma ale nepresvedčili. Toto ktoré mám som vedel že chcem od prvej sekundy keď som ho naživo zbadal.... myslím že poznáte ten pocit
 keď som sa rozhodol že jednoducho tú sedmu musím mať! Zo začiatku som zvažoval rôzne motorizácie, ale časom, dlhým rozhodovaním a zvážením všetkých negatív/pozitív som sa rozhodol pre 740i. Než som kúpil súčastné auto bol som na obhliadke 2 predchádzajúcich, ktoré ma ale nepresvedčili. Toto ktoré mám som vedel že chcem od prvej sekundy keď som ho naživo zbadal.... myslím že poznáte ten pocit   neskutočne si ma získalo na prvý pohlad. Za 5 rokov som s autom maximálne spokojný, je to vynikajúce pohodlné a dostatočne výkonné auto z ktorého sa aj po tých 5tich rokoch stále velmi teším a asi žiadne iné auto by mi nedokázalo robiť takú radosť. Samozrejme takéto staré auto narobí aj kopa starostí
   neskutočne si ma získalo na prvý pohlad. Za 5 rokov som s autom maximálne spokojný, je to vynikajúce pohodlné a dostatočne výkonné auto z ktorého sa aj po tých 5tich rokoch stále velmi teším a asi žiadne iné auto by mi nedokázalo robiť takú radosť. Samozrejme takéto staré auto narobí aj kopa starostí   .. Čo sa motora týka tak okrem oleja som tam riešil iba membránu odvetrania klukovky a tesnenia pod víčkami..... aa repas štartéra. Mimo toho štartéra ma auto vlastne nikdy nenechalo. Čo sa týka opráv som riešil hlavne veci súvisiace s vela vela najazdenými kilometrami a jeho vekom. Doteraz som vymenil komplet zadnú aj prednú nápravu, komplet brzdy, komplet brzdové hadičky trubky a všetky tieto rozvody, nivo hadičky a trubky, Nivo tlmič ktorý začal tiecť, nádrž, nejaké odstraňovanie hrdze a striekanie podbehov a nárazníkov, výmena oleja v prevodovke, ako som spomínal repas štartéra, membrána klukovky, tesnenia víčok, guma okolo čelného skla, klimapanel vymenený, zánovný M volant, bowden radiacej páky, pretesnené servo, vybratie plastových šošoviek zo svetiel, nové zadné svetlá, prilepenie odlepeného stropu, prečalunenie stlpikov, výmena mechanizmov späťákov lebo sa nesklápali a mnoho ďalšieho čo ma ani nenapadá. Najbližšie sa chystám vymeniť nivoregulátor ktorý tečie a keďže mi začala v poslednej dobe kopať prevodovka tak som kúpil búrané auto z čiech. Problém je iba v tom že v tom búranom aute je motor M62 a ja mám M60 takže budem musieť prehodiť aj motor a komplet jeho elektriku. Na toto sa chystám hneď po 7er zraze na ktorý sa velmi teším
  .. Čo sa motora týka tak okrem oleja som tam riešil iba membránu odvetrania klukovky a tesnenia pod víčkami..... aa repas štartéra. Mimo toho štartéra ma auto vlastne nikdy nenechalo. Čo sa týka opráv som riešil hlavne veci súvisiace s vela vela najazdenými kilometrami a jeho vekom. Doteraz som vymenil komplet zadnú aj prednú nápravu, komplet brzdy, komplet brzdové hadičky trubky a všetky tieto rozvody, nivo hadičky a trubky, Nivo tlmič ktorý začal tiecť, nádrž, nejaké odstraňovanie hrdze a striekanie podbehov a nárazníkov, výmena oleja v prevodovke, ako som spomínal repas štartéra, membrána klukovky, tesnenia víčok, guma okolo čelného skla, klimapanel vymenený, zánovný M volant, bowden radiacej páky, pretesnené servo, vybratie plastových šošoviek zo svetiel, nové zadné svetlá, prilepenie odlepeného stropu, prečalunenie stlpikov, výmena mechanizmov späťákov lebo sa nesklápali a mnoho ďalšieho čo ma ani nenapadá. Najbližšie sa chystám vymeniť nivoregulátor ktorý tečie a keďže mi začala v poslednej dobe kopať prevodovka tak som kúpil búrané auto z čiech. Problém je iba v tom že v tom búranom aute je motor M62 a ja mám M60 takže budem musieť prehodiť aj motor a komplet jeho elektriku. Na toto sa chystám hneď po 7er zraze na ktorý sa velmi teším   . Ako finále sa chystám dať zrenovovať predné koženné sedačky ktoré sú dosť ošúchané... a vlastne komplet vyčistiť interier a tiež zrenovovať lak
  . Ako finále sa chystám dať zrenovovať predné koženné sedačky ktoré sú dosť ošúchané... a vlastne komplet vyčistiť interier a tiež zrenovovať lak   ... postupne budem pridávať viac foto aj z plánovaných opráv.
 ... postupne budem pridávať viac foto aj z plánovaných opráv. 
											
 vidíme sa na zraze už som zvedavy na tu tvoju sedmu
 vidíme sa na zraze už som zvedavy na tu tvoju sedmu  
 Auto ako toto si to zasluzi
  Auto ako toto si to zasluzi  
 
											

 
											eld napísal:no ten kryt motora kazdopadne pochadza z E32/4 a nie z E38 aj napriek tomu ze to je M60
 
											 
											ViktorDDD napísal:to je všeobecne známe že e38 sa robili od 94 do 96 s motorom M60, ale dogg sa pýtal len na samotný kryt motora, ktorý pochádza z e32 alebo e34, keďže má trojuholníkový výrez pre expanznú nádobku ktorá bola na tých modeloch umiestnená tam

 
 
