[E39 530i ] - [E91 330xd - od strany 10 ] druhá leštenka
Napísané: Sobota, 19. Apríla 2014, 20:23
Pozdravujem
Po dlhšej omdlke BMW na bežné jazdenie (viac ako polrok po predaji trojky) som sa rozhodol riešiť nejaké rodinné autíčko pre seba aj pre svoju rodinku. Auto veľkosti trojky som automaticky vylúčil. Priznám sa chvíľu som sa pohrával s myšlienkou ako nový VW CC, alebo Mazda 6. V prípade Mazdy som nemal dobrý pocit z odhlučnenia a dielenského vypracovania, v prípade VW najmä zlé ohlasy na benzinové motory (1,8TSI) - nehovoriac o tom, že nové auto so sebou prináša veľa investícií, ktoré nampr. e39 so sebou neprináša (povinné prehliadky u dealra, havarijné poistenie). Nehovoriac o tom, že benzínové auto strednej triedy nemám šancu normálne predať - proste som sa na to vykašľal.
Takže voľba padla na BMW 5 rady s benzinovým motorom + LPG s ktorým mám veľmi dobŕe skúsenosti aj ja aj moji známi. Kto ma pozná vie, že nechcem zodraté auto takže začal som pozerať autá od 20t do 120t km - E60 pred faceliftom sa mi nepáčila, po facelifte boli LPG friednly iba 8 valce (a zohnať auto za menej ako 20tis. s dovozom v prípade e60 bolo nemožné). Tak som sa rozhodol pre E39
Proste som si povedal, že dobrú e39 som nikdy nemal (mal som jednu polorozpadnutú 540i) tak teraz alebo nikdy
Doviezol mi ju môj známy z DE - po prvom majitelovi - kupované priamo v BMW showroome, kde sa auto predalo aj celý čas servisovalo. Na aute nie je jediný neoriginál diel. Tomu odpovedá stav atď :)
Pocity z auta sú veľmi príjemné, oproti e90 je to kvalitnejšie postavené auto, dobré jazdné vlastnosti a zároveň perfektný jazdný komfort aj napriek M podvozku.
vybava
foto


Po dlhšej omdlke BMW na bežné jazdenie (viac ako polrok po predaji trojky) som sa rozhodol riešiť nejaké rodinné autíčko pre seba aj pre svoju rodinku. Auto veľkosti trojky som automaticky vylúčil. Priznám sa chvíľu som sa pohrával s myšlienkou ako nový VW CC, alebo Mazda 6. V prípade Mazdy som nemal dobrý pocit z odhlučnenia a dielenského vypracovania, v prípade VW najmä zlé ohlasy na benzinové motory (1,8TSI) - nehovoriac o tom, že nové auto so sebou prináša veľa investícií, ktoré nampr. e39 so sebou neprináša (povinné prehliadky u dealra, havarijné poistenie). Nehovoriac o tom, že benzínové auto strednej triedy nemám šancu normálne predať - proste som sa na to vykašľal.
Takže voľba padla na BMW 5 rady s benzinovým motorom + LPG s ktorým mám veľmi dobŕe skúsenosti aj ja aj moji známi. Kto ma pozná vie, že nechcem zodraté auto takže začal som pozerať autá od 20t do 120t km - E60 pred faceliftom sa mi nepáčila, po facelifte boli LPG friednly iba 8 valce (a zohnať auto za menej ako 20tis. s dovozom v prípade e60 bolo nemožné). Tak som sa rozhodol pre E39
Proste som si povedal, že dobrú e39 som nikdy nemal (mal som jednu polorozpadnutú 540i) tak teraz alebo nikdy

Doviezol mi ju môj známy z DE - po prvom majitelovi - kupované priamo v BMW showroome, kde sa auto predalo aj celý čas servisovalo. Na aute nie je jediný neoriginál diel. Tomu odpovedá stav atď :)
Pocity z auta sú veľmi príjemné, oproti e90 je to kvalitnejšie postavené auto, dobré jazdné vlastnosti a zároveň perfektný jazdný komfort aj napriek M podvozku.
vybava
Modellbezeichnung: 530I
Ausführung: Europa
Typschlüssel: DT61
E-Code: E39
Karosserie: Limousine
Lenkung: links
Türen: 4
Motor: M54 - 3,00l (170kW)
Antrieb: Heckantrieb
Getriebe: automatisch
Außenfarbe: Titansilber Metallic (354)
Innenraum: Stoff/leder Sportline/anthrazit (J3AT)
Produktionsdatum: 17.05.2002
Werk: Dingolfing
Code Serienausstattung Standard Equipment
S202A
Steptronic Steptronic
S520A
Nebelscheinwerfer Fog lights
S548A
Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer
S661A
Radio BMW Business (C43) Radio BMW Business (C43)
S851A
Sprachversion deutsch Language version German
Code Sonderausstattung Optional Equipment
S167A
Abgasnorm EU4 EU4 exhaust emissions standard
S210A
Dynamische-Stabilitäts-Control Dynamic stability control
S235A
Anhängerkupplung abnehmbar Towing hitch, detachable
S249A
Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel
S255A
Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel
S379A
BMW LM Rad Y-Speiche 80
S415A
Sonnenschutzrollo hinten Sun-blind, rear
S423A
Fussmatten Velours Floor mats, velours
S425A
Interieurleisten
S428A
Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit
S430A
Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dip
S465A
Durchladesystem Through-loading system
S473A
Armlehne vorne Armrest front
S481A
Sportsitz Sports seat
S494A
Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger
S500A
Scheinw.Rein.Anl./Intensivreinig. Headlight wipe/wash/Intensive cleaning
S508A
Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)
S521A
Regensensor Rain sensor
S522A
Xenon-Licht Xenon Light
S534A
Klimaautomatik Automatic air conditioning
S555A
Bordcomputer V mit Fernbedienung On-board computer V with remote control
S640A
Vorbereitung Telefoneinbau universal Preparation f tel.installation universal
S672A
CD-Wechsler 6-fach CD changer for 6 CDs
S704A
M Sportfahrwerk M Sports suspension
S722A
Edition Lifestyle Lifestyle Edition
S775A
Dachhimmel anthrazit Headlining anthracite
S785A
Blinkleuchten weiss White direction indicator lights
L801A
Länderausführung Deutschland National Version Germany
S863A
Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe
S879A
Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German
S915A
Entfall Aussenhautkonservierung Delete clear coat
S970A
Business-Paket Business Package
S431A
Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip
S464A
Skisack Ski bag
S694A
Vorbereitung BMW 6 CD Wechsler Provisions for BMW 6 CD changer
foto

