[e24 M635 Csi] - leštenie Varial Detal Krupina (foto str 16)
Napísané: Pondelok, 21. Októbra 2013, 22:18
Moja sestka
Pozdravujem všetkých fanúšikov BMW. Po predaji e90 330i som hľadal, čo by nahradilo prázdne miesto v garáži. Nikdy sa mi nepáčili bežné autá a chcel som mať v garáži niečo, čo nemá každý. Priznám sa, že si ani nepamätám kedy som videl šestku na vlastné oči v premávke. Naozaj iba párkrát na zrazoch som zhliadol nejakú 635Csi a ten design ma dostal. Určite sa jedná o najkrajšieho "žraloka" teda aspoň pre mňa.
Určite som nechcel nič slabšie. Moja ex e90 mala v špičkovej forme cca 210kW takže niečo také som si predstavoval. Nakoľko som chcel auto na ktorom určite do budúcna neprerobím, ale práve naopak - ako kombinácia všetko v jednom mi vychádzalo iba jedno auto. BMW M635Csi.
Rozhodoval som sa medzi dvoma autami - v tom rozpočte, čo som si mohol dovoliť. Moja podmienka bol originálny stav, ktorý sa nechystám nijak meniť iba ďalej zveľaďovať. Samozrejme nejaké chybičky tam sú, ale dôležitejší je pri tomto aute stav karosérie, ako ošúchaná šaltpáka
S Nemcom sme sa dohodli - mal som vybavenú odťahovku. No a nadišiel deň D a majiteľ odťahovky nedvíha. Celé ráno, celý deň. Voláme Nemcovi, že sa nedá... on že no dobre, dám Vám ešte jeden deň. Asi si viete predstaviť ako som na tom bol - ako na ihlách
No naštastie na druhý deň som už mal v rukách vytúžené kľúče od odťahovky - Fiatu Scudo. Naplnil som 120l naftovú nádrž a smer Karlsruhe - mesto veľkosti Košíc cca 150km pod Frankfurtom. Trojlitrové Scudo (motor Iveco) síce šlapalo, ale ťahalo 11l za každých 100km - a to sme šli tachometrových 120... No nevadí, liter hore dole, hlavne ide.
Ešte večer sme boli nahrubo pozrieť auto... Interiér ako nový, lak výborný až na zopár detailov. Hrdza neprítomná. Tak dobrú noc a na druhý deň ideme na to.
Mal som merač laku - všetky diely som pomeral - samozrejme nerobil som si ilúzie, źe na aute nájdem iba pôvodný lak (na e90 som daval lakovať z. narazník, kľučku - no a kôli kamienkom sa striekal aj aj predny naraznik a kapota - no a na 6 rocnom aute). Na moje počudovanie original lak je na kapote, narazniku, streche, nosnikoch, kufor zadny, dvere. Striekane predne a zadne blatniky. To je všetko na 30 ročnom aute.
nasledovala skúšobná jazda. Naneštastie začal dochádzať benzín a len tak tak sme aj s Nemcom došli na pumpu... Bolo vlhké ráno ale každým kilometrom sa šestka správala lepšie a lepšie. Mal som v to auto naozaj veľkú dôveru - proste je to kus auta..
plánované úpravy/opravy
- nové predné ľadvinky (len pre zaujímavosť 260€)
- výmena oleja, filtrov..
- výmena náplní, diff, prevodovka, servo, brzdovka
- výmena hlavice riadiacej páky za novú
+ pridávam prvé foto, auto nie je na SPZ, takze intenzivne jazdenie necakam... na leto vybavim prevozky na dva mesiace. Myslím, že takýto youngtimer si nezaslúži ani jazdu za dažda.. takže tak sa k nemu chystám správať
Úvod
Tento model bol predstavený v roku 1983 na autosalóne vo Frankfurte - v tej dobe sa jednalo o niečo absolútne exkluzívne. Cena dosahovala približne cenu dvoch veľkých domov. Aj pre bohatých Nemcov bolo toto auto naozaj drahé. Cenníkova cena 89,500 mariek bola v tej dobe približne toľko ako 200 000€. Motor bol priamo prevzatý vôbec z prvého m-ka, teda priamo z M1tky. Dosahuje 210 kW pri 6500 ot/min. a 340 Nm pri 4500 ot/min. Pri pohotovostnej hmotnosti okolo 1510 kg dosahuje najvyššiu rýchlosť 255 km / h , zrýchlenie 0 - 100 km/h za 6,4 sekundy.
Oproti bežnej šestke je M verzia o 10mm nižšie, je vybavená 4 piestikovými brzdičmi, nižší predný nárazník..
Dovoz
Čo sa týka dovozu tak ako vždy som to riešil s človekom, ktorému maximálne dôverujem a riešil som s ním autá už v nemalej hodnote pre seba, rodinu aj znamych. Vďaka jeho profesionalite som mal overené VIN číslo, vybavenú zľavu, takže keď si spočítam náklady na dovoz aj za jeho služby tak som aj tak ušetril vďaka zľave, ktorú vybavil. Je to proste raz tak, keď sa s Nemcom neviete baviť jeho rodnou rečou na úrovni tak sa s Vami ani on nebaví. Napríklad odťahovku na dva dni a na 2350kilometrov sme mali požičanú za 280€, vrátane diaľničných známok atď... Takže toto ku dovozu. Znova sa potvrdilo, že keď chcem auto pre seba tak v Nemecku sú autá proste lepšie ako u nás...
Pozdravujem všetkých fanúšikov BMW. Po predaji e90 330i som hľadal, čo by nahradilo prázdne miesto v garáži. Nikdy sa mi nepáčili bežné autá a chcel som mať v garáži niečo, čo nemá každý. Priznám sa, že si ani nepamätám kedy som videl šestku na vlastné oči v premávke. Naozaj iba párkrát na zrazoch som zhliadol nejakú 635Csi a ten design ma dostal. Určite sa jedná o najkrajšieho "žraloka" teda aspoň pre mňa.
Určite som nechcel nič slabšie. Moja ex e90 mala v špičkovej forme cca 210kW takže niečo také som si predstavoval. Nakoľko som chcel auto na ktorom určite do budúcna neprerobím, ale práve naopak - ako kombinácia všetko v jednom mi vychádzalo iba jedno auto. BMW M635Csi.
Rozhodoval som sa medzi dvoma autami - v tom rozpočte, čo som si mohol dovoliť. Moja podmienka bol originálny stav, ktorý sa nechystám nijak meniť iba ďalej zveľaďovať. Samozrejme nejaké chybičky tam sú, ale dôležitejší je pri tomto aute stav karosérie, ako ošúchaná šaltpáka

S Nemcom sme sa dohodli - mal som vybavenú odťahovku. No a nadišiel deň D a majiteľ odťahovky nedvíha. Celé ráno, celý deň. Voláme Nemcovi, že sa nedá... on že no dobre, dám Vám ešte jeden deň. Asi si viete predstaviť ako som na tom bol - ako na ihlách

Ešte večer sme boli nahrubo pozrieť auto... Interiér ako nový, lak výborný až na zopár detailov. Hrdza neprítomná. Tak dobrú noc a na druhý deň ideme na to.
Mal som merač laku - všetky diely som pomeral - samozrejme nerobil som si ilúzie, źe na aute nájdem iba pôvodný lak (na e90 som daval lakovať z. narazník, kľučku - no a kôli kamienkom sa striekal aj aj predny naraznik a kapota - no a na 6 rocnom aute). Na moje počudovanie original lak je na kapote, narazniku, streche, nosnikoch, kufor zadny, dvere. Striekane predne a zadne blatniky. To je všetko na 30 ročnom aute.
nasledovala skúšobná jazda. Naneštastie začal dochádzať benzín a len tak tak sme aj s Nemcom došli na pumpu... Bolo vlhké ráno ale každým kilometrom sa šestka správala lepšie a lepšie. Mal som v to auto naozaj veľkú dôveru - proste je to kus auta..
plánované úpravy/opravy
- nové predné ľadvinky (len pre zaujímavosť 260€)
- výmena oleja, filtrov..
- výmena náplní, diff, prevodovka, servo, brzdovka
- výmena hlavice riadiacej páky za novú
+ pridávam prvé foto, auto nie je na SPZ, takze intenzivne jazdenie necakam... na leto vybavim prevozky na dva mesiace. Myslím, že takýto youngtimer si nezaslúži ani jazdu za dažda.. takže tak sa k nemu chystám správať
Úvod
Tento model bol predstavený v roku 1983 na autosalóne vo Frankfurte - v tej dobe sa jednalo o niečo absolútne exkluzívne. Cena dosahovala približne cenu dvoch veľkých domov. Aj pre bohatých Nemcov bolo toto auto naozaj drahé. Cenníkova cena 89,500 mariek bola v tej dobe približne toľko ako 200 000€. Motor bol priamo prevzatý vôbec z prvého m-ka, teda priamo z M1tky. Dosahuje 210 kW pri 6500 ot/min. a 340 Nm pri 4500 ot/min. Pri pohotovostnej hmotnosti okolo 1510 kg dosahuje najvyššiu rýchlosť 255 km / h , zrýchlenie 0 - 100 km/h za 6,4 sekundy.
Oproti bežnej šestke je M verzia o 10mm nižšie, je vybavená 4 piestikovými brzdičmi, nižší predný nárazník..
Dovoz
Čo sa týka dovozu tak ako vždy som to riešil s človekom, ktorému maximálne dôverujem a riešil som s ním autá už v nemalej hodnote pre seba, rodinu aj znamych. Vďaka jeho profesionalite som mal overené VIN číslo, vybavenú zľavu, takže keď si spočítam náklady na dovoz aj za jeho služby tak som aj tak ušetril vďaka zľave, ktorú vybavil. Je to proste raz tak, keď sa s Nemcom neviete baviť jeho rodnou rečou na úrovni tak sa s Vami ani on nebaví. Napríklad odťahovku na dva dni a na 2350kilometrov sme mali požičanú za 280€, vrátane diaľničných známok atď... Takže toto ku dovozu. Znova sa potvrdilo, že keď chcem auto pre seba tak v Nemecku sú autá proste lepšie ako u nás...