Čo už keď nieje dopyt po dobrých e34 ale všetci chcú smetiaky. Keby som nebol býval vedel ze o tú vycigánčenú 525i nonvanos z PN je väčší záujem ako o naše auto, bolo by napredaj aj naďalej. Samozrejme môže ho stále niekto kúpiť, ničomu sa nebránime

Už počas kúpy na nás svícilo z bordcomputera viacero hlášok, medzi nimi ESD regelt. Nakoľko viem veľmi chabo po fašisticky, domyslel som si, že zrejme sa nesprávne dotvára šíber (ElektrikSchiebeDach Regelt = nastavenie el. šíbra?), skúsil som to vyresetovať podľa návodu a nič sa nestalo. Tak pomohol všemocný ujo google, a hneď som vyberal CCM. Ešte pomaly ani nebol vonku, keď mi z neho začali padať rezistoríky ako čerstvý sňah. Zrada bola odhalená, práskol som tam CCM z mojej bývalej m20b25 plečky. Napriek tomu, že boli podľa ETK kompatibilné, prvé dva dni BC nesvietil skoro vôbec, rozdýchal to až dnes pred obedom. hlášky na BC CHECK!
Dnes asi okolo desiatej-jedenástej som sa zastavil v Automotive, kúpiť/objednať hadice a plastové jointy do odvetrania vačky. Skrz pridúšanie a skákanie otáčok za studena na voľnobehu. Okrem toho som urobil autu malé vianoce a nakúpil som aj komplet nové washery, cuplíky, prepákovania a silenty na shifter a k tomu magický shifter zo Z3M. Vygrcal som síce 190€, ale snáď sa feeling z auta poriadne zlepší.
Od tej jedenástej započalo grandiózne vyberanie nepotrebnej "mrtvej" váhy v aute, a tak sme komplet na plech vyhádzaní až po predné recara. Zistilo sa, že pod kobercom je to celkom pekné živé, okrem malého spotu kde sa vyliala baterka niekedy v minulosti. Suma sumárum išlo z auta von zatiaľ max. 30/40kg - koberce, tlmiace hmoty, tretie brzdové svetlo, výplň kufra (treba porádne tresknúť s kufrom teraz aby sa zavrel

vzpery v dobrom stave), skivak, zadné sicny a operadlá, konzola, výplne zadných dverí, C stĺpiky.
Plány do budúcna sú: nechať obšiť alcantarou športpaket volant, hydroručka,
zvarosvor s dobrým pomerom, zadná náprava na silonoch,
tlmiče TAčko, plechová športová nádrž,
nainštalovať shortshift,
pretesniť vanos aj keď netreba, pretesniť veko ventilov, spraviť el. vrtulu z nejakého kamiónu alebo L1H1 dodávky,
vyhádzať klímu, vyhádzať z náprav Lemforder veci,
swap úzka kapota/maska,
zhodiť Mpaket/facelift prahy,
možno spojka organika (preobloženie), ZVARIŤ polorám do auta a vystužiť riť lešenárskymi trubkami.