[E84 xdrive20d8AT]
Napísané: Piatok, 31. Mája 2013, 19:27
Vedeli sme,že cez leto nám končí lízing na našu CR-Včku a tak sme začali pokukávať po novom aute. Mal by to byť typ ako CR-V,takže 4x4, diesel, automat, bixenony by to malo mať. Konkurencia je síce veľká ale určite si nekúpime nejakého Kórejského SHITa či už Kiu alebo Hyundai. Takže buď nemci alebo japonci. Konkurenti boli BMW X1 xdrive18d**, Audi Q3 2,0 TDI S Tronic,Honda CR-V, VW Touareg Mountain (3,0 V6 TDI 150Kw a 204 koní).
Ja ako VW fanúšïk som chcel Touarega samozrejme, a ešte k tomu by vyšiel aj lacnejšie o 500euro v porovnaní s touto X1tkou čo sme si kúpili. Audinka by zas vyšla o 5000eur lepšie - áno je pravda,že ponúka "len" 177 koní a 7.stupňový automat ale tak je to koncernové TDIčko,ktoré je skvelé :). Nová Honda sa mi veľmi páči, cena za najvyššiu výbavu 36 040eur je v pohode ale len s 5.stupňovým AT čo trošku uberá na lepšej dynamike a spotrebe.
A teraz k X1tke = tie dve ** čo som dal teraz vysvetlím. Najprv chcel ocino kúpiť s motorom xdrive18d (143koní) čo je ale na ťažšie auto a pre 3- 4 člennú posádku s batožinou niekedy málo. Ja som ho silou mocou prehovoril,že tie tri tisícky čo dá za verziu xdrive20d. X1 od roku 2009 sa mi nejako nepáčila a nemusel som ju ale teraz čo prišiel facelift tak odpredu je fakt pekná. Keby sa to dalo ale povedať aj o zadku
Ten je na moje pomery čudný ale budem si musieť zvyknúť :) Objednali sme do nej aj paket X-Line s ktorým vyzerá v čiernej metalíze fakt pekne! V tomto pakete je zahrnuté: Hliníkové prahové lišty s označením BMW xLine, sedadlá v kombinácií látka/koža Carve Amber,velúrové koberčeky s šedým lemovaním,interiérové lišty Dark Cooper -vysoko lesklé,športový multifunkčný volant (my sme si priplatili za 101eur M-kový),18tky kolesá Y-spoke 322,predný a zadný nárazník zo špecifickými prvkami v matnom prevedení Glacier Silver tak isto aj bočné prahy, chrom Line exteriér.
Cena zo zľavou bola 41 567 (zľava bola 3960eur). Viac info a zážitkov doplním neskor kedže ju máme prvý deň
Nejaké tie technické údaje X1tky:
Dvojlitrový štvorvalec s výkonom 135kw a 184 koní, 8.stupňová automatická prevodovka Steptronic, kombinovaná spotreba 5,4 l/100km, maximálna rýchlosť 213km/h, zrýchlenie z 0-100 = 8,0s
Ja ako VW fanúšïk som chcel Touarega samozrejme, a ešte k tomu by vyšiel aj lacnejšie o 500euro v porovnaní s touto X1tkou čo sme si kúpili. Audinka by zas vyšla o 5000eur lepšie - áno je pravda,že ponúka "len" 177 koní a 7.stupňový automat ale tak je to koncernové TDIčko,ktoré je skvelé :). Nová Honda sa mi veľmi páči, cena za najvyššiu výbavu 36 040eur je v pohode ale len s 5.stupňovým AT čo trošku uberá na lepšej dynamike a spotrebe.
A teraz k X1tke = tie dve ** čo som dal teraz vysvetlím. Najprv chcel ocino kúpiť s motorom xdrive18d (143koní) čo je ale na ťažšie auto a pre 3- 4 člennú posádku s batožinou niekedy málo. Ja som ho silou mocou prehovoril,že tie tri tisícky čo dá za verziu xdrive20d. X1 od roku 2009 sa mi nejako nepáčila a nemusel som ju ale teraz čo prišiel facelift tak odpredu je fakt pekná. Keby sa to dalo ale povedať aj o zadku

Cena zo zľavou bola 41 567 (zľava bola 3960eur). Viac info a zážitkov doplním neskor kedže ju máme prvý deň

Nejaké tie technické údaje X1tky:
Dvojlitrový štvorvalec s výkonom 135kw a 184 koní, 8.stupňová automatická prevodovka Steptronic, kombinovaná spotreba 5,4 l/100km, maximálna rýchlosť 213km/h, zrýchlenie z 0-100 = 8,0s