[E36 320i --> 323i-->M50B28NV stroker coupe]
Napísané: Sobota, 18. Augusta 2012, 16:49
Zdravím
K BMW jsem se dostal tak v 15ti kdy mě známej svezl v jeho bmw e34. A už jsem věděl že si jednou koupím bmw. Asi v 17ti jsem měl možnost se svézd v bmw e36 compact 323ti a zrovna to bylo na okruhu v Sosnoví a tam jse mi začala líbit e36 původně jsem chtěl compacta vzhledem k ceně pak když dlouho nebyl žádnej kterej by naplnil moje očekávání rozhodl jsem se že budu šetřit a koupím si rovnou coupe s R6 no na auto jsem šetřil a vydělával po brigádách asi dva roky. Auto už mám asi rok a půl a jsem z něj stále unešenej a každá jízda v něm je zážitek.
Moje milovana E36 je to moje první oficialně vlastněné auto je to BMW e36 320i coupe. Nyní v přestavbě na 323i.
Chassis number EP09861
Vehicle code BF51
Series E36
Model 320i ( 320i M52 )
Body type coupe
Catalog model ECE
Production date 1996 / 01
Engine M52
Transmission Manual
Steering Left
Catalyzer YES
Additional Information for Vehicle code BF51
Production FROM : 1995/09/01 TO : 1997/08/31
Engine M52
Engine Oil 6.50 Liter
Transmission Manual
Transmission Model S5D 250G
Transmission Oil 1.10 Liter
Rear Axle Oil 1.10 Liter
Coolant(w/o Air Conditioner) 10.00 Liter
Coolant(with Air Conditioner) 10.00 Liter
Brake fluid 1.00 Liter
Údaje k vozidlu
Druh Hodnota
Číslo podvozku WBABF51080EP09861
Kód typu BF51
Typ 320I (EUR)
Série E E36 (2)
Série 3
Konstrukce COUPE
Řízení LL
Dveře 2
Motor M52
Obsah válců 2.00
Výkon 110
Pohon HECK
Převodovka MECH
Barva MONTREALBLAU METALLIC (297)
Čalounění LEDER SOFT/HELLGRAU (P8TH)
Výrobní datum 1996-01-26
Zvláštní vybavení
Kód Název (rozhraní) Název (ETK)
S214A AUT.STABIL.-CONTROL+TRAKTION(ASC+T) Automatická kontrola stability (ASC+T)
S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Airbag spolujezdec
S255A SPORT-LEDERLENKRAD Sport-kožený volant airbag
S302A ALARMANLAGE Zabezpečovací systém
S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Posuvná a zvedací střecha elektrická
S473A ARMAUFLAGE VORN Loketní opěrka přední
S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Hlavové opěrky na zadním sedadle mechan.
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulace sklonu světlometů
S520A NEBELSCHEINWERFER Mlhový světlomet
S534A KLIMAAUTOMATIK Automatická klimatizace
S554A BORDCOMPUTER Palubní počítač V s dálkovým ovládáním
S570A STAERKERE STROMVERSORGUNG Silnější napájecí zdroj
S687A RADIOVORBEREITUNG Příprava na rádio
S704A M SPORTFAHRWERK M Sportovní podvozek
S806A 3.BREMSLEUCHTE Třetí brzdové světlo
Kód Název (rozhraní) Název (ETK)
L814A ITALIEN-AUSFUEHRUNG Provedení Itálie
S855A SPRACHVERSION ITALIENISCH Jazyková verze italsky
S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Odpadnutí křížové ovládání
S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Odpadnutí konzervace vnějšího potahu
S928A REIFENSTEUERUNG Ovládání pneumatik
Provedené práce:
Kompletně ošetřený podvozek
Vyměněny gufera na ventilech
Přední a zadní pružiny Eibach
Vyměněny všechny podtlakové hadice
Noví separátor oleje
Přední tyčky stabilizátoru
Přední siláče Strongflex
Hadice za váhou vzduchu
Čidlo na vačce
Těsnění pod víkem ventilů
Další plány:
Nyní přemýšlím nad výměnou motoru vzhledem k neustálé spotřebě oleje a strašného kouření takže bych chtěl místo M52B20 dat M52B25 kdyby mel někdo zkušenost s výměnou moc bych ocenil nějaké info
Přetěsnit Vanos
Vyměnit lamdasondy
K BMW jsem se dostal tak v 15ti kdy mě známej svezl v jeho bmw e34. A už jsem věděl že si jednou koupím bmw. Asi v 17ti jsem měl možnost se svézd v bmw e36 compact 323ti a zrovna to bylo na okruhu v Sosnoví a tam jse mi začala líbit e36 původně jsem chtěl compacta vzhledem k ceně pak když dlouho nebyl žádnej kterej by naplnil moje očekávání rozhodl jsem se že budu šetřit a koupím si rovnou coupe s R6 no na auto jsem šetřil a vydělával po brigádách asi dva roky. Auto už mám asi rok a půl a jsem z něj stále unešenej a každá jízda v něm je zážitek.
Moje milovana E36 je to moje první oficialně vlastněné auto je to BMW e36 320i coupe. Nyní v přestavbě na 323i.
Chassis number EP09861
Vehicle code BF51
Series E36
Model 320i ( 320i M52 )
Body type coupe
Catalog model ECE
Production date 1996 / 01
Engine M52
Transmission Manual
Steering Left
Catalyzer YES
Additional Information for Vehicle code BF51
Production FROM : 1995/09/01 TO : 1997/08/31
Engine M52
Engine Oil 6.50 Liter
Transmission Manual
Transmission Model S5D 250G
Transmission Oil 1.10 Liter
Rear Axle Oil 1.10 Liter
Coolant(w/o Air Conditioner) 10.00 Liter
Coolant(with Air Conditioner) 10.00 Liter
Brake fluid 1.00 Liter
Údaje k vozidlu
Druh Hodnota
Číslo podvozku WBABF51080EP09861
Kód typu BF51
Typ 320I (EUR)
Série E E36 (2)
Série 3
Konstrukce COUPE
Řízení LL
Dveře 2
Motor M52
Obsah válců 2.00
Výkon 110
Pohon HECK
Převodovka MECH
Barva MONTREALBLAU METALLIC (297)
Čalounění LEDER SOFT/HELLGRAU (P8TH)
Výrobní datum 1996-01-26
Zvláštní vybavení
Kód Název (rozhraní) Název (ETK)
S214A AUT.STABIL.-CONTROL+TRAKTION(ASC+T) Automatická kontrola stability (ASC+T)
S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Airbag spolujezdec
S255A SPORT-LEDERLENKRAD Sport-kožený volant airbag
S302A ALARMANLAGE Zabezpečovací systém
S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Posuvná a zvedací střecha elektrická
S473A ARMAUFLAGE VORN Loketní opěrka přední
S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Hlavové opěrky na zadním sedadle mechan.
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulace sklonu světlometů
S520A NEBELSCHEINWERFER Mlhový světlomet
S534A KLIMAAUTOMATIK Automatická klimatizace
S554A BORDCOMPUTER Palubní počítač V s dálkovým ovládáním
S570A STAERKERE STROMVERSORGUNG Silnější napájecí zdroj
S687A RADIOVORBEREITUNG Příprava na rádio
S704A M SPORTFAHRWERK M Sportovní podvozek
S806A 3.BREMSLEUCHTE Třetí brzdové světlo
Kód Název (rozhraní) Název (ETK)
L814A ITALIEN-AUSFUEHRUNG Provedení Itálie
S855A SPRACHVERSION ITALIENISCH Jazyková verze italsky
S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Odpadnutí křížové ovládání
S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Odpadnutí konzervace vnějšího potahu
S928A REIFENSTEUERUNG Ovládání pneumatik
Provedené práce:
Kompletně ošetřený podvozek
Vyměněny gufera na ventilech
Přední a zadní pružiny Eibach
Vyměněny všechny podtlakové hadice
Noví separátor oleje
Přední tyčky stabilizátoru
Přední siláče Strongflex
Hadice za váhou vzduchu
Čidlo na vačce
Těsnění pod víkem ventilů
Další plány:
Nyní přemýšlím nad výměnou motoru vzhledem k neustálé spotřebě oleje a strašného kouření takže bych chtěl místo M52B20 dat M52B25 kdyby mel někdo zkušenost s výměnou moc bych ocenil nějaké info
Přetěsnit Vanos
Vyměnit lamdasondy