
- 01.jpg (78.65 KiB) 3915 zobrazení
Zdravim vsetkych,
ku prvemu pribehu o dotycnom aute som slubil priradenie fotiek interieru, dam ich vsak do novej temy spolu s vybavou auta. K nazvu tohto pribehu len strucne...
Jazdim na mojom milacikovi pol roka a neviem si vynachvalit vsetky jeho stranky. Hlavne vsak dlhsie vylety zvlada s absolutnym nadhladom, do kazdej zakruty sa tesim a kazdu rovinku si uzivam. Ked sa musim tvarit ako sofer slecny Daisy, auticko je tichucke, kludne v kazdych otackach a s velkym sebazaprenim viem jazdit za 8 litrov na 100 km, dlho mi takato noha vsak nevydrzi :) Obzvlast, ked sa vedla v pruhu objavi chlapec na Octavii 1,9 TDI a turuje ten traktorovy motor (nic proti dieslom, uznavam ich za to, ake maju vlastnosti, ale bezne naftove motory jednoducho nikdy nebudu stroje na sportove zaobchadzanie), popripade ak sa vedla objavi Cayenne 8 valec a chcem zistit, ako sa moje Bejby s nim vyrovna :) Aby som mal ale taku radost aku mam, muselo treba nejake peniaze do neho vrazit.
Marec 2012:
- nova spojka (vedel som o probleme starej pri kupe)
- vymena vsetkych filtrov vratane palivoveho, vymena motoroveho oleja
- nove gumy (rovnaky rozmer na zadnu napravu ako na prednu)
- novy akumulator 85Ah
- nove zadne brzdove platnicky
- vymena sviecok
April 2012:
Po mesiaci pouzivania auta som s nim zacal mat problemy hlavne na mestskych cestach, triasol volant pri kazdej nerovnosti, brzdeni, silny rachot od prednej napravy skoro pri kazdej jame, hrbole, tazkiez bol slaby problem pri riadeni na nerovnostiach. Bol som na diagnostike podvozka- 2 tlmice kaput. Tak s tym bolo treba nieco robit:
- nove tlmice predne aj zadne vratane ulozeni
- nove silent bloky prednej napravy
- nove tycky stabilizatora vpredu aj vzadu
- nove obidva drazkove remene
- pri vymene remenov sa zistila vadna napinacia kladka, tazke vymena
Buchot je stale pocut, ovela slabsie, tazke predpokladam ze cap na naprave odchadza.
S cim mam problem je chronicka chyba E46. Teda su 2. Senzor alarmu kapoty. Tlacidlo na senzore prederavilo podlozku pod kapotou, treba len dieru podlozit tenkou gumou, zalepit paskou. Druha vec je senzor, popripade kabelaz senzora hladiny oleja (z casu na cas svieti oranzova kontrolka oleja- kedy sa jej zachce). S tym nemienim robit nic (ako spomenute E46 s tym mavaju problemy), olej nevyteka, kontrolujem ho pravidelne tyckou alebo pohladom na parkovacie miesto po vyjazde.
Teraz k tej vybave:
- metaliza (Sapphire black metallic)
- DSC
- sportove nastavenie podvozku (od BMW)
- airbagy vpredu, vzadu
- alarm
- dazdovy, svetelny senzor
- tonovane okna
- elektricka zadna roletka
- laktova opierka vpredu, vzadu
- kozene sedadla
- sportove sedadla vpredu
- nastavenie bedrovej opierky
- elektricke okna vpredu, vzadu
- fajciarsky kit
- navigacia
- CD menic 6 CD
- xenony s ostrekom
- vyhrievanie sedadiel vpredu
- automaticka klima
- ofukovanie celneho okna
- loudspeaker repro sustava
- multifunkcny kozeny volant
- tempomat
- hmlovky
- palubny pocitac
Tolko k teme, tesim sa, ked si do nej znova sadnem, hlavne ked pojdem na nej do Chorvatska tento rok.
BMW zdar