[E36 325 tds Touring]
Napísané: Streda, 1. Augusta 2012, 16:31
Už mesiac som majiteľom tohto modráska. Vopred sa ospravedlňujem za dĺžku tohto príspevku

Kúpil som ho z Ochodnice; auto podľa všetkého pred 4 rokmi dovezené na SVK z DE.
Na autíčku som bol v Taliansku dva týždne (trasa: Ba-Padova-Verona-Modena-Bologna-Florencia-Sorrento-Amalfi-Pompeje-Neapol-Rim-Pisa-BA).
Nabehali sme niečo okolo 4000 km so spotrebou 7.1 l/100km (cestou do Sorrenta sme mali spotrebu 6.5, spotreba narástla až keď sme jazdili v okolí Sorrenta).
Pred cestou som menil olej+filter, sklá hmloviek (boli prasknuté), tesnenie na brzdovom piestiku (ľavé predné koleso) a jeden silentblok strednej časti výfuku.
Info podľa BMW VIN decoder:
Chassis number EW88371
Vehicle code CF91
Series E36
Model 325tds
Production date 1998 / 01
Engine M51
Transmission Manual
Transm. Model S5D 260Z
Steering Left
Catalyzer YES
Ďalšie info:
Prevádzková hmotnosť: 1485 kg
Zdvihoví objem valcov: 2497.0 ccm
Najväčší výkon motora: 105.00 kW
Farba: Avusblau metallic
Najväčšia konštr. rýchlosť: 206 km/h
Výbava:
Bezpečnosť:
Alarm
Airbag 4x
Posilňovač riadenia
ABS
ASC
Komfort:
Automatická dvojzónová klimatizácia
Centrál
El. predné okná
El. strešné okno
El. zrkadlá
Rádio/CD/DVD
Lakťová opierka
Sedačky - látka/alcantara
Vonkajší teplomer
Zadné parkovacie senzory
Ostatné:
Hliníkové disky
Hmlovky
Veľký palubný počítač
Tempomat
Tónované sklá
Fólie
Deliaca mreža (sieťka)
///M-packet
Športový podvozok
Vady:
Svietia mi kontrolky opotrebenia bŕzd, ABS+ASC (pravdepodobne poškodené snímače, aspoň podľa toho ako vyzerá ich kabeláž; v IT ešte ABS a ASC fungovali). Jeden z cúvacích senzorov je poškodený. V IT po nepríjemnej jazde na serpentínkach (maximálny prevodový stupeň bola 3 a trasu 30 km sme šli niečo okolo 2 hodín) sa roztriasol šponovák => pojde preč hneď ako budem mať na výmenu čas. Celou cestou domov z IT a ani tu v BA netrasie.
Karoséria má tiež svoje chyby. Vyzerá to tak, že auto bolo na celolaku, ktorý nebol najlepšie spravený - na troch miestach popraskaný lak. Predok auta špatí "kosačkový gril", chýba BMW znak, svetlomety majú ďaleko od číreho skla a nelícujú s karosériou.
Čiže mám do čoho investovať a je čo porobiť
(ale za tu cenu som celkom s kúpou spokojný)
Keď budem mať viac času tak pridám ďalšie foto


Kúpil som ho z Ochodnice; auto podľa všetkého pred 4 rokmi dovezené na SVK z DE.
Na autíčku som bol v Taliansku dva týždne (trasa: Ba-Padova-Verona-Modena-Bologna-Florencia-Sorrento-Amalfi-Pompeje-Neapol-Rim-Pisa-BA).
Nabehali sme niečo okolo 4000 km so spotrebou 7.1 l/100km (cestou do Sorrenta sme mali spotrebu 6.5, spotreba narástla až keď sme jazdili v okolí Sorrenta).
Pred cestou som menil olej+filter, sklá hmloviek (boli prasknuté), tesnenie na brzdovom piestiku (ľavé predné koleso) a jeden silentblok strednej časti výfuku.
Info podľa BMW VIN decoder:
Chassis number EW88371
Vehicle code CF91
Series E36
Model 325tds
Production date 1998 / 01
Engine M51
Transmission Manual
Transm. Model S5D 260Z
Steering Left
Catalyzer YES
Ďalšie info:
Prevádzková hmotnosť: 1485 kg
Zdvihoví objem valcov: 2497.0 ccm
Najväčší výkon motora: 105.00 kW
Farba: Avusblau metallic
Najväčšia konštr. rýchlosť: 206 km/h
Výbava:
Bezpečnosť:
Alarm
Airbag 4x
Posilňovač riadenia
ABS
ASC
Komfort:
Automatická dvojzónová klimatizácia
Centrál
El. predné okná
El. strešné okno
El. zrkadlá
Rádio/CD/DVD
Lakťová opierka
Sedačky - látka/alcantara
Vonkajší teplomer
Zadné parkovacie senzory
Ostatné:
Hliníkové disky
Hmlovky
Veľký palubný počítač
Tempomat
Tónované sklá
Fólie
Deliaca mreža (sieťka)
///M-packet
Športový podvozok
Vady:
Svietia mi kontrolky opotrebenia bŕzd, ABS+ASC (pravdepodobne poškodené snímače, aspoň podľa toho ako vyzerá ich kabeláž; v IT ešte ABS a ASC fungovali). Jeden z cúvacích senzorov je poškodený. V IT po nepríjemnej jazde na serpentínkach (maximálny prevodový stupeň bola 3 a trasu 30 km sme šli niečo okolo 2 hodín) sa roztriasol šponovák => pojde preč hneď ako budem mať na výmenu čas. Celou cestou domov z IT a ani tu v BA netrasie.
Karoséria má tiež svoje chyby. Vyzerá to tak, že auto bolo na celolaku, ktorý nebol najlepšie spravený - na troch miestach popraskaný lak. Predok auta špatí "kosačkový gril", chýba BMW znak, svetlomety majú ďaleko od číreho skla a nelícujú s karosériou.
Čiže mám do čoho investovať a je čo porobiť

Keď budem mať viac času tak pridám ďalšie foto
