[E46 330D] frankenstein styling 193 26. výmena raka
Napísané: Utorok, 15. Mája 2012, 18:51
ahoj chalani !
Tak som sa po 4 mesiacoch čo vlastním svoje prvé auto a zároveň svoje prvé BMW rozhodol napísať príbeh o tom ako sa žije môjmu bavoráčiku.
Auto je pôvodom z talianska, jazdil na ňom niekto kto ho motoricky zrejme velmi šetril, ale nešetril interier čo dokazuje aj kúsok odhryznutého airbagu na volante
Taktiež prelámana konzola s roletkou pod stredovou opierkou...
Auto je v pre mňa v absolutne dobrom stave čo sa motorickej stránky týka, keby som nechcel tak su v ňom do teraz neni žiadne investície keďže niečo z motora rachotí , už je jasné , že to budú ložiská alternátora a kôli tomu som vymenil komplet kladky a remene , počuť zotrvák pri hasínani motora , ale zatial sa to do jazdy nijak neprejavuje , auto o niečo dlhšie štartuje kôli tomu , že jeden vstrekovač tečie do prepadu, ale na výkone a na spotrebe to vôbec necítiť. Podvozok je taktiež v perfektnom stave, zatial sa z neho nič neozíva a pritom dostáva na mojich trasách riadne zabrať, rozpadnuté kolajnicové asfaltky v okolí sú uplná normálka na ktoré je naj SUV.
Má najazdených takmer 175 000 km. Auto postupne cukríkujem a postupne je stále viac a viac podla mojich predstáv. Iné disky , karbónové znaky , M ková páka, nová stredová konzola s roletou.
Chystám sa na čierne fólie, výmenu vstrekovača. Budúci rok by som chcel vymeniť brzdy za vŕtane Zimmerman napríklad , výmena spojky a dvojhmoty , po čase sa určite ozvú aj silenty a predné ramená. Väčšina podvozku bude určite Meyle.
V aute je K&N filter , dostalo krásne disky a budú sa v najbližšej dobe spolu s oknami riešiť aj fólie na svetlá a smerovky.
Vymenil som aj olejový separátor v hodine dvanástej, niet žiadneho čierneho dymu, motor má absolutne zdravý zvuk a turbo taktiež čo je hadam najpodstatnejšie.
Nahodil som CCFL AE , vyleštil svetlomety, no stále neprišiel nato čo bude konečne svietiť na bielo ...
Tak som sa po 4 mesiacoch čo vlastním svoje prvé auto a zároveň svoje prvé BMW rozhodol napísať príbeh o tom ako sa žije môjmu bavoráčiku.
Auto je pôvodom z talianska, jazdil na ňom niekto kto ho motoricky zrejme velmi šetril, ale nešetril interier čo dokazuje aj kúsok odhryznutého airbagu na volante

Taktiež prelámana konzola s roletkou pod stredovou opierkou...
Auto je v pre mňa v absolutne dobrom stave čo sa motorickej stránky týka, keby som nechcel tak su v ňom do teraz neni žiadne investície keďže niečo z motora rachotí , už je jasné , že to budú ložiská alternátora a kôli tomu som vymenil komplet kladky a remene , počuť zotrvák pri hasínani motora , ale zatial sa to do jazdy nijak neprejavuje , auto o niečo dlhšie štartuje kôli tomu , že jeden vstrekovač tečie do prepadu, ale na výkone a na spotrebe to vôbec necítiť. Podvozok je taktiež v perfektnom stave, zatial sa z neho nič neozíva a pritom dostáva na mojich trasách riadne zabrať, rozpadnuté kolajnicové asfaltky v okolí sú uplná normálka na ktoré je naj SUV.
Má najazdených takmer 175 000 km. Auto postupne cukríkujem a postupne je stále viac a viac podla mojich predstáv. Iné disky , karbónové znaky , M ková páka, nová stredová konzola s roletou.
Chystám sa na čierne fólie, výmenu vstrekovača. Budúci rok by som chcel vymeniť brzdy za vŕtane Zimmerman napríklad , výmena spojky a dvojhmoty , po čase sa určite ozvú aj silenty a predné ramená. Väčšina podvozku bude určite Meyle.
V aute je K&N filter , dostalo krásne disky a budú sa v najbližšej dobe spolu s oknami riešiť aj fólie na svetlá a smerovky.
Vymenil som aj olejový separátor v hodine dvanástej, niet žiadneho čierneho dymu, motor má absolutne zdravý zvuk a turbo taktiež čo je hadam najpodstatnejšie.
Nahodil som CCFL AE , vyleštil svetlomety, no stále neprišiel nato čo bude konečne svietiť na bielo ...
