[E36 328i] DAYTONA VIOLET- K&N M3 & Armrest shit str.32
Napísané: Piatok, 24. Februára 2012, 10:33
Takže ahojte nadšenci.
Mňa ešte nepoznáte a než začnem, patrilo by sa predstaviť - volám sa Boris a na fóre ma budete stretávať pod mojou 10 000 ročnou prezývkou z čias Counter Striku :) Nictofobic. No a teraz niečo o tom čo niektorý z vás dobre poznajú. Je to Hectorovo- Majo320vá (ospravedlňujem sa, mená starších majiteľov neviem) Daytona Violet e36 328i. Pre niektorých klišé, pre druhých predstava chlapcov z malým “egom“ čo si musia dokazovať, že sú chlapi :) , ale pre mňa bolo BMW vždy niečo viac. Už dlhé roky je neodmysliteľnou súčasťou motor aj moto- športu. A veľmi dlho som chcel byť aj ja majiteľom jedného takéhoto auta. Napokon sa mi to aj podarilo. Po opel corsa a mazde 6 je toto auto moje 3 a ja dúfam, že do tretice všetko dobré. Nechcem to nejako rozpisovať, ale po pár hodinách od kúpi som auto nabúral. Jedna veta musí stačiť kto chce si najde na fóre viac. Nechcem sa k tomu vracať. Jeden z dôvodov je, že aj keď tu niektorí ľudia pochybovali, tak za pomoci druhých dobrých ľudí a čiastke presahujúcej 3100eur a 3 mesiacom tvrdej práce p. Róberta Henyiga sa mi podarilo dať auto do lepšieho stavu ako bolo. Veľká vďaka patrí Majovi320, ktorý mi pomáhal z dielmi a zohnal aj samotného mechanika. Po tom ako mi v jednom nemenovanom servise povedali, že 5000eur alebo zošrotovať tak sa ma zmocnila bezmocnosť a nevedel som čo ďalej. A tak som zavolal Majovi, ktorý sa stal mojim poradcom ako ďalej :) . Pri oprave auta nastávalo kopec komplikácií. Bolo ťažké zohnať peknú nezhnitú zadnú ľavú štvrťku ,ktorá bola najviac poškodená nárazom. Nakoniec sa mi podarilo zohnať z Rakúska dovezenej 316i alebo 318i už neviem presne (foto s pílenia pridám). Ďalej viem, že bol problém pri výmene ramena vzadu ktoré bolo zohnuté a preseknuté káble potrápili nakoniec. Určite toho bolo oveľa viac, ale o tom by vedel viac povedať p. Henyig. Auto má nové svetla, blinkre, masku, originál kapotu, blatníky vpredu, rameno, m-kový nárazník od crumara, ktorému tiež pekne ďakujem a Celolak (okrem strechy) a kto vie čo ešte :) . Som celkom rád, že sa to porobilo, lebo auto bolo pôvodne samí git ako vpredu tak aj vzadu. Nevedel som to, ale po búračke sa to ukázalo. Zároveň som dal opraviť lem vzadu v pravo. Na aute už nie je ošúpaný lak ani hrdza. Ale má ešte svoje muchy. Niekto predo mnou strhal pri výmene kolies závity na ľavom prednom kolese a preto to musím dať ešte opraviť. Zadné koleso ma od nárazu ešte osmičku, ale našťastie mám dve sady 17 palcových elektrónov. Auto bolo kráse a podľa mňa je krásne aj dnes a vždy bude. Budem sa starať a vylepšovať najlepšie ako viem. Veľmi ma potešil záujem, ktorý moje auto pútalo ako na emisnej tak aj pri výmene pneumatík :) ľudia sú z auta nadšený – obzerajú sa, pýtajú sa a čo je najkrajšie vie vyčariť úsmev na tvári – HLAVNE MNE :)
PS: Majo, nezabudol som na teba. Zastavím sa hneď ako to pôjde po prípade sa môžeme stretnúť. Keď som auto bral od mechanika utekal som hneď na emisnú kde malo auto ukážkové hodnoty a prezúvať a celé to trvalo asi 3 hodiny, čiže v práci ma už pekne zvozili, že kde som toľko trčal :) Viac Cez PM alebo telefon.
Fotky sú robené telefónom, za kvalitu sa ospravedlňujem:
Mňa ešte nepoznáte a než začnem, patrilo by sa predstaviť - volám sa Boris a na fóre ma budete stretávať pod mojou 10 000 ročnou prezývkou z čias Counter Striku :) Nictofobic. No a teraz niečo o tom čo niektorý z vás dobre poznajú. Je to Hectorovo- Majo320vá (ospravedlňujem sa, mená starších majiteľov neviem) Daytona Violet e36 328i. Pre niektorých klišé, pre druhých predstava chlapcov z malým “egom“ čo si musia dokazovať, že sú chlapi :) , ale pre mňa bolo BMW vždy niečo viac. Už dlhé roky je neodmysliteľnou súčasťou motor aj moto- športu. A veľmi dlho som chcel byť aj ja majiteľom jedného takéhoto auta. Napokon sa mi to aj podarilo. Po opel corsa a mazde 6 je toto auto moje 3 a ja dúfam, že do tretice všetko dobré. Nechcem to nejako rozpisovať, ale po pár hodinách od kúpi som auto nabúral. Jedna veta musí stačiť kto chce si najde na fóre viac. Nechcem sa k tomu vracať. Jeden z dôvodov je, že aj keď tu niektorí ľudia pochybovali, tak za pomoci druhých dobrých ľudí a čiastke presahujúcej 3100eur a 3 mesiacom tvrdej práce p. Róberta Henyiga sa mi podarilo dať auto do lepšieho stavu ako bolo. Veľká vďaka patrí Majovi320, ktorý mi pomáhal z dielmi a zohnal aj samotného mechanika. Po tom ako mi v jednom nemenovanom servise povedali, že 5000eur alebo zošrotovať tak sa ma zmocnila bezmocnosť a nevedel som čo ďalej. A tak som zavolal Majovi, ktorý sa stal mojim poradcom ako ďalej :) . Pri oprave auta nastávalo kopec komplikácií. Bolo ťažké zohnať peknú nezhnitú zadnú ľavú štvrťku ,ktorá bola najviac poškodená nárazom. Nakoniec sa mi podarilo zohnať z Rakúska dovezenej 316i alebo 318i už neviem presne (foto s pílenia pridám). Ďalej viem, že bol problém pri výmene ramena vzadu ktoré bolo zohnuté a preseknuté káble potrápili nakoniec. Určite toho bolo oveľa viac, ale o tom by vedel viac povedať p. Henyig. Auto má nové svetla, blinkre, masku, originál kapotu, blatníky vpredu, rameno, m-kový nárazník od crumara, ktorému tiež pekne ďakujem a Celolak (okrem strechy) a kto vie čo ešte :) . Som celkom rád, že sa to porobilo, lebo auto bolo pôvodne samí git ako vpredu tak aj vzadu. Nevedel som to, ale po búračke sa to ukázalo. Zároveň som dal opraviť lem vzadu v pravo. Na aute už nie je ošúpaný lak ani hrdza. Ale má ešte svoje muchy. Niekto predo mnou strhal pri výmene kolies závity na ľavom prednom kolese a preto to musím dať ešte opraviť. Zadné koleso ma od nárazu ešte osmičku, ale našťastie mám dve sady 17 palcových elektrónov. Auto bolo kráse a podľa mňa je krásne aj dnes a vždy bude. Budem sa starať a vylepšovať najlepšie ako viem. Veľmi ma potešil záujem, ktorý moje auto pútalo ako na emisnej tak aj pri výmene pneumatík :) ľudia sú z auta nadšený – obzerajú sa, pýtajú sa a čo je najkrajšie vie vyčariť úsmev na tvári – HLAVNE MNE :)
PS: Majo, nezabudol som na teba. Zastavím sa hneď ako to pôjde po prípade sa môžeme stretnúť. Keď som auto bral od mechanika utekal som hneď na emisnú kde malo auto ukážkové hodnoty a prezúvať a celé to trvalo asi 3 hodiny, čiže v práci ma už pekne zvozili, že kde som toľko trčal :) Viac Cez PM alebo telefon.
Fotky sú robené telefónom, za kvalitu sa ospravedlňujem: