[E34 535i]
Napísané: Štvrtok, 6. Marca 2008, 22:04
Tak sem davam aj svoje auto, 535i rv 92, 211PS, 4x el okna, laktove opierky vpredu-vzadu, lyziarsky tunel, dvojzonova klimoska, velky BC, ASC, tempomat, hmlovky, to je tak vsetko asi, zopar fotos:


Na aute som zatial vymenil (okrem samozrejmych veci ako sviecky,olej, filtre) tycky riadenia a 1 silentblok
Powerflex, kupil som samozrejme komplet set powerflexov do prednej napravy, len ono dostat povodne silentbloky z ramien bez pouzitia lisu a s ramenami stale na aute je dost fuska, tak som zatial len jeden stihol, potom som uz auto zasa musel poskladat, kedze ho denne potrebujem, zvysne snad nahodim tento vikend. Okrem toho nove letne gumy Hankook K104 225/45 R17 dopredu a 245/40 R17 dozadu som nahodil.
Plany do buducna: su objednane komplet nove ramena do prednej napravy, zohnal som uz M-paket s hmlovkami a ostrekovacmi svetiel, objednavam nove tlmice Bilstein B4 a k tomu este musim zohnat M-technik pruziny, auto pojde spolu s napasovanim M-paketu do celolaku, dam dymove smerovky a bielo-cervene zadne lampy, dovnutra chcem drevo + bezovu kozu (vyhrievane sportove sedacky), vyfuk este neviem jak poriesim, ale nerezove trubky od zvodov dalej by som chcel, seriovy kat nahradim dvoma kovovymi sportovymi katmi, koncak seriovy a nanho navarit dve 70mm rovne nerez koncovky, stredovy tlmic by som tiez rad zachoval, preco len je to limoska a nechcem aby to rvalo usi. Co sa tyka motora, tak urcite nahradit mechanicku LMM MAPkom (toto samotne prinesie skoro 20 koni pri lepsej efektivite motora), vylestit a napasovat sanie na kanaliky v hlave (tiez vylestit a zlepsit priechodnost), vylestit klapku, program do motronicu optimalizovany na 95okt fuel (stock je na 91okt), mierne zvysit kompresiu (skutocne mierne, zo stock 8,8 na na 9 mozno), 272 vacka, casom mozno zvody nejake, vysledok by mal byt cca ~250PS pri zachovanom charaktere motora (velmi pekny zatah uz od volnobehu). To je asi tak vsetko zatial, zmeny sem budem priebezne davat.


Na aute som zatial vymenil (okrem samozrejmych veci ako sviecky,olej, filtre) tycky riadenia a 1 silentblok

Plany do buducna: su objednane komplet nove ramena do prednej napravy, zohnal som uz M-paket s hmlovkami a ostrekovacmi svetiel, objednavam nove tlmice Bilstein B4 a k tomu este musim zohnat M-technik pruziny, auto pojde spolu s napasovanim M-paketu do celolaku, dam dymove smerovky a bielo-cervene zadne lampy, dovnutra chcem drevo + bezovu kozu (vyhrievane sportove sedacky), vyfuk este neviem jak poriesim, ale nerezove trubky od zvodov dalej by som chcel, seriovy kat nahradim dvoma kovovymi sportovymi katmi, koncak seriovy a nanho navarit dve 70mm rovne nerez koncovky, stredovy tlmic by som tiez rad zachoval, preco len je to limoska a nechcem aby to rvalo usi. Co sa tyka motora, tak urcite nahradit mechanicku LMM MAPkom (toto samotne prinesie skoro 20 koni pri lepsej efektivite motora), vylestit a napasovat sanie na kanaliky v hlave (tiez vylestit a zlepsit priechodnost), vylestit klapku, program do motronicu optimalizovany na 95okt fuel (stock je na 91okt), mierne zvysit kompresiu (skutocne mierne, zo stock 8,8 na na 9 mozno), 272 vacka, casom mozno zvody nejake, vysledok by mal byt cca ~250PS pri zachovanom charaktere motora (velmi pekny zatah uz od volnobehu). To je asi tak vsetko zatial, zmeny sem budem priebezne davat.