[E36 318iA] + Mpacket Individual, přírustek + inteier
Napísané: Sobota, 6. Augusta 2011, 21:00
Zdravím pánové. Doufám, že vám nebude vadit to, že jsem z Čech a budu zde přispívat o svým vozítku. Nicméně váš klub se mi hodně líbí a já doufám, že mě tu neodkopnete a uslýším váš názor na svoje auto
Můj příběh začal tak, že kdysi dávno, když mi bylo tak 16-17 let, k nám do rodiny se dostalo v podstatě druhé bmw (první bylo 518i e12) e36 318TDS Compact r.v. 95 úplný social, auto jsem později zdědil po rodičích. Auto bylo ze začátku v příšerném stavu, byl to dovoz z Rakouska, nicméně toto auto jsem si zamiloval, a taky jsem na něm utratil spousty peněz a času. Sice byla to nafta, ale to co jsem s tím projezdíl, jsem dvojnásob vrazil do oprav (nový motor, nový podvozek atd...). Jedina výhoda tohoto auta byla snad to, že auto nejevilo žádné známky koroze...
Foto po koupí:


A pozdějí:


Po tomhle jsem si BMW prostě oblíbíl, další moje auto muselo být jedině BMW ale už opravdu ne TDS - tímto motorem jsem byl opravdu znechucen.. Proto jsem začal hledat něco v benzínu
Stalo se tak, že se mi podařilo vyměnit moje TDS za 316i e36 r.v. zase 95, ale o pár měsíci starší, s výbavou zase social, za řeč by snad stály klima a originál sportsize.


nicméně sice auto mělo motor v tom stavu, kastle byla na tom hůř; sice byla na ní jen lehká povrchová koroze místy, ale pozdějí jsem zjistil že auto bylo v minulosti min 3x bourané
předek, zadek a pravý bok...
S autem jsem najezdil cca rok, došlo mi, že 1,6 v benzínu je celkém čaj a se stejnou spotřebu můžu jezdít v nějakém 6válcovi... proto 1,6 šla na prodej,a za peníze které bych z prodeje dostal + našetřené jsem se chtěl vydat do D a vybrat si nějakou 323 bohužel se prodat nestíhla....
Stalo se, co se stalo, jednoho krásného zimního dne, kdy jsem zrovna mamce půjčil svoje auto (vybila se ji baterie a já byl línej ráno vstat a dobit ji to) se stalo toto...

auto dostalo smyk a sebralo dva stromy: jeden očesal celý pravý bok a druhý předek, po tolika bouračkách mi přišlo marné zachraňovat toto auto navíc 1,6... proto jsem auto do týdne prodal...
Bez auta to pro mě bylo těžké, proto jsem jednou takhle prohlížel internet a hledal něco za pár šupu s čím bych si mohl odjezdit zimu a zahodit to. Když najednou jsem našel v internetové inzerci BMW 320i Vanos. R.V. 94 za pár šupu.
Stav auta také odpovídal ceně...; zhnilé prahy, čepy KO, hučici ložisko, auto nechtělo startovat, nezahřívalo se to, netopilo to, byl tam prasklý klima chladič. pozdějí jsem zjistil, že i pružiny jsou tam KO...a na další věci si nevzpomínám...Ale auto mi nějak hned padlo do oka a nakonec rozhod jsem se, že ho vezmu zainvestuju do něj a budu s tím jezdit (momentálně se v tom víc vrtám než jezdím
)
a tak jsem začal kupovat a opravovat... už na autě mám uděláno/vyměněno:
palivové čerpadlo, nové ložisko, těhlice s nábojema, klima chladič, nové čepy, nové silentbloky Strongflex, nové kostky stabilizátoru, pružiny... a další X věci na které si už ani nevzpomenu:
Jinak něco z výbavy:
Vehicle information
Type code CB11
Type 320I (EUR)
Dev. series E36 (4)
Line 3
Body type LIM
Steering LL
Door count 4
Engine M50
Cubical capacity 2.00
Power 110
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour COSMOSSCHWARZ METALLIC (303)
Upholstery ANTHRAZIT 93 VELOUR (0546)
Prod. date 1994-07-06
Order options
No. Description
255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
410 WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT
423 FLOOR MATS, VELOUR
428 WARNING TRIANGLE
440 NON-SMOKER PACKAGE
465 THROUGH-LOAD SYSTEM
473 ARMREST, FRONT
498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE
502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
520 FOGLIGHTS
530 AIR CONDITIONING
556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY
669 RADIO BMW BUSINESS RDS
690 CASSETTE HOLDER
900 APPR. VEH.IMMOBILIZAT. ACC. TO AZT/TUEV
Doděláno:
Digitální klima
Velké BC
Vyhřívání sedaček
Dofuky bederních opěrek
Černý strop
M Packet I volant
Facelift paubka
Sklo se zeleným pruhem
Centrál na DO
AUX vstup
M packet in progress...
nějaké foto před koupí:



potom skončila zima a začal jsem se připravovat na vyvaření, všechno jsem důkladně prošťouchal šroubovákem a vykouklo na mě tohle:



no a x dalších beďarů
auto jsem si nechál u znamého vyvařit kompletně, všechny dírky atd potom nové vnitřky prahu, nové prahy, nové zadní lemy, zadní čelo z mého dárce co mám na zahradě




pozdějí jsem strávil 2 týdny pod autem kde jsem měl odsrojený spodek, který šel pod ochrannou vrstvu body, nějak při tom se mi nechtělo fotit, mám jen pár fotek



auto je z větší částí v podstě hotové, zbyvá mi pár prkotin jako excentrické šrouby na zadní nápravu - následně i geometrie, obložení ruční brzdy, zadní kotouče + desky, termostat, vzpěry kapoty.. no a už potom to co se odsere
Auto samozřejmě půjde na celolak a já přemýšlím jakou barvu tam dát: nechat Cosmosschwarz metal (dražší varianta), Schwarz II (levnější varianta) nebo AlpineWeiss III...
Jinak akt. fotky auta...



Můj příběh začal tak, že kdysi dávno, když mi bylo tak 16-17 let, k nám do rodiny se dostalo v podstatě druhé bmw (první bylo 518i e12) e36 318TDS Compact r.v. 95 úplný social, auto jsem později zdědil po rodičích. Auto bylo ze začátku v příšerném stavu, byl to dovoz z Rakouska, nicméně toto auto jsem si zamiloval, a taky jsem na něm utratil spousty peněz a času. Sice byla to nafta, ale to co jsem s tím projezdíl, jsem dvojnásob vrazil do oprav (nový motor, nový podvozek atd...). Jedina výhoda tohoto auta byla snad to, že auto nejevilo žádné známky koroze...
Foto po koupí:
A pozdějí:

Po tomhle jsem si BMW prostě oblíbíl, další moje auto muselo být jedině BMW ale už opravdu ne TDS - tímto motorem jsem byl opravdu znechucen.. Proto jsem začal hledat něco v benzínu
Stalo se tak, že se mi podařilo vyměnit moje TDS za 316i e36 r.v. zase 95, ale o pár měsíci starší, s výbavou zase social, za řeč by snad stály klima a originál sportsize.


nicméně sice auto mělo motor v tom stavu, kastle byla na tom hůř; sice byla na ní jen lehká povrchová koroze místy, ale pozdějí jsem zjistil že auto bylo v minulosti min 3x bourané

S autem jsem najezdil cca rok, došlo mi, že 1,6 v benzínu je celkém čaj a se stejnou spotřebu můžu jezdít v nějakém 6válcovi... proto 1,6 šla na prodej,a za peníze které bych z prodeje dostal + našetřené jsem se chtěl vydat do D a vybrat si nějakou 323 bohužel se prodat nestíhla....

Stalo se, co se stalo, jednoho krásného zimního dne, kdy jsem zrovna mamce půjčil svoje auto (vybila se ji baterie a já byl línej ráno vstat a dobit ji to) se stalo toto...

auto dostalo smyk a sebralo dva stromy: jeden očesal celý pravý bok a druhý předek, po tolika bouračkách mi přišlo marné zachraňovat toto auto navíc 1,6... proto jsem auto do týdne prodal...
Bez auta to pro mě bylo těžké, proto jsem jednou takhle prohlížel internet a hledal něco za pár šupu s čím bych si mohl odjezdit zimu a zahodit to. Když najednou jsem našel v internetové inzerci BMW 320i Vanos. R.V. 94 za pár šupu.
Stav auta také odpovídal ceně...; zhnilé prahy, čepy KO, hučici ložisko, auto nechtělo startovat, nezahřívalo se to, netopilo to, byl tam prasklý klima chladič. pozdějí jsem zjistil, že i pružiny jsou tam KO...a na další věci si nevzpomínám...Ale auto mi nějak hned padlo do oka a nakonec rozhod jsem se, že ho vezmu zainvestuju do něj a budu s tím jezdit (momentálně se v tom víc vrtám než jezdím

a tak jsem začal kupovat a opravovat... už na autě mám uděláno/vyměněno:
palivové čerpadlo, nové ložisko, těhlice s nábojema, klima chladič, nové čepy, nové silentbloky Strongflex, nové kostky stabilizátoru, pružiny... a další X věci na které si už ani nevzpomenu:
Jinak něco z výbavy:
Vehicle information
Type code CB11
Type 320I (EUR)
Dev. series E36 (4)
Line 3
Body type LIM
Steering LL
Door count 4
Engine M50
Cubical capacity 2.00
Power 110
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour COSMOSSCHWARZ METALLIC (303)
Upholstery ANTHRAZIT 93 VELOUR (0546)
Prod. date 1994-07-06
Order options
No. Description
255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
410 WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT
423 FLOOR MATS, VELOUR
428 WARNING TRIANGLE
440 NON-SMOKER PACKAGE
465 THROUGH-LOAD SYSTEM
473 ARMREST, FRONT
498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE
502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
520 FOGLIGHTS
530 AIR CONDITIONING
556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY
669 RADIO BMW BUSINESS RDS
690 CASSETTE HOLDER
900 APPR. VEH.IMMOBILIZAT. ACC. TO AZT/TUEV
Doděláno:
Digitální klima
Velké BC
Vyhřívání sedaček
Dofuky bederních opěrek
Černý strop
M Packet I volant
Facelift paubka
Sklo se zeleným pruhem
Centrál na DO
AUX vstup
M packet in progress...
nějaké foto před koupí:
potom skončila zima a začal jsem se připravovat na vyvaření, všechno jsem důkladně prošťouchal šroubovákem a vykouklo na mě tohle:



no a x dalších beďarů

auto jsem si nechál u znamého vyvařit kompletně, všechny dírky atd potom nové vnitřky prahu, nové prahy, nové zadní lemy, zadní čelo z mého dárce co mám na zahradě




pozdějí jsem strávil 2 týdny pod autem kde jsem měl odsrojený spodek, který šel pod ochrannou vrstvu body, nějak při tom se mi nechtělo fotit, mám jen pár fotek



auto je z větší částí v podstě hotové, zbyvá mi pár prkotin jako excentrické šrouby na zadní nápravu - následně i geometrie, obložení ruční brzdy, zadní kotouče + desky, termostat, vzpěry kapoty.. no a už potom to co se odsere

Auto samozřejmě půjde na celolak a já přemýšlím jakou barvu tam dát: nechat Cosmosschwarz metal (dražší varianta), Schwarz II (levnější varianta) nebo AlpineWeiss III...
Jinak akt. fotky auta...

