[E30 318is cabrio] ISo s velkým šíbrom
Napísané: Utorok, 17. Mája 2011, 21:57
Auto bolo kupované v roku 2006. Bolo kúpene za účelom predvádzacieho vozidla pre firmu Attractive autočalúnnictvo (naša rodinná firma). Nebolo účelom kúpiť BMW ale kúpiť kabriolet aby bolo čo najlepšie vidno interiér. Auto nebolo zrovna v najlepšom stave bolo zľahka búrane a ani po motorickej stránke to nebola žiadna sláva. Ale aj napriek tomu sa ho otec rozhodol kúpiť. Hneď jak ho doniesol domov som sa do neho zamiloval, v tej dobe som mal len 16 rokov takze mi bolo jasne ze minimálne 2 roky budem nad ním iba slintať.
Čo sa týka úprav ako prvé sa spravili búrane časti (blatník, svetlo, maska). No a hneď na to sme sa pustili do toho interiéru. Pôvodne bol šedý a rozhodli sme v tej farbe spraviť aj nový hlavne kôli ostatným plastom. Potom nasledovala aj nová strecha ktorú takisto šila moja mama. Nakoniec išlo do laku a auto bolo pripravené na novú sezón. Pobehali sa s nim dva-tri zrazy o rok to iste, odvtedy sa s nim jazdilo len sporadicky. Za 5 rokov čo ho máme sa najazdilo necelých 5000 Km. Ja ako chudobný študent som si to nemohol dovoliť musel mi stačiť golf 3 1.9 D a otec z pre mňa nepochopiteľných dôvodov jazdil radšej s oktavkou.
Ale od tejto jari som si povedal že stačí, už trpel na dvore dosť. Takže Golf išiel preč a začal som s týmto krásavcom poriadne jazdiť. A odvtedy mám aj ja radosť z jazdy.
Plánovaných úprav a opráv je veľa ale s tým začnem až po lete.
Čo sa týka úprav ako prvé sa spravili búrane časti (blatník, svetlo, maska). No a hneď na to sme sa pustili do toho interiéru. Pôvodne bol šedý a rozhodli sme v tej farbe spraviť aj nový hlavne kôli ostatným plastom. Potom nasledovala aj nová strecha ktorú takisto šila moja mama. Nakoniec išlo do laku a auto bolo pripravené na novú sezón. Pobehali sa s nim dva-tri zrazy o rok to iste, odvtedy sa s nim jazdilo len sporadicky. Za 5 rokov čo ho máme sa najazdilo necelých 5000 Km. Ja ako chudobný študent som si to nemohol dovoliť musel mi stačiť golf 3 1.9 D a otec z pre mňa nepochopiteľných dôvodov jazdil radšej s oktavkou.
Ale od tejto jari som si povedal že stačí, už trpel na dvore dosť. Takže Golf išiel preč a začal som s týmto krásavcom poriadne jazdiť. A odvtedy mám aj ja radosť z jazdy.

Plánovaných úprav a opráv je veľa ale s tým začnem až po lete.