[E39 540i] NAVI 16:9 + SW 3-1/63
Napísané: Sobota, 5. Marca 2011, 23:58
Tiez pridam svoju trosku do mlyna.
Technicke udaje: BMW E39 540i, r.v. 06/2000 (cize predfacelift), Xenony, Navigacia 4:3, CD Changer, TV, Roletky vzadu na okne el. ovladatelne na dverach maualne
, Memory sedacky s bedrovou opierkou (dofukovanim), vyhrievane sedacky vodic, spolujazdec, el. nastavitelny volant, Dazdovy senzor, Parkovacie senzory len vzadu, el. sklapatelne zrkadla a stmavovacie, Nezavisle kurenie Webasto, Tazne zariadenie original od BMW dodavatela Westfalia.
Dost dlho som hladal po internete auto ktore by sa mi pacilo, chcel som nieco vykonne viac ako 110 kw a bez turba takze nic ine ako BMW nepripadalo v uvahu, a kedze mam rad kaviltu a Nemecke vyrobky tak preto BMW. Rozhodol som sa ze E39, uz len zvolit motorizaciu a vybavu chcel som co najvyssiu ale ked som napisal tu na Forum tak mi odpovedali ze to je nerealne to co chcem takze nech snivam dalej. Chcel som 530i Sedan, vybava Xenon, Navigacia, Memory sedacky (takze aj el. ovladatelne), dazdovy senzor, roletky vzadu, el, nastavitelne a sklopne zrkadla a stmavovacie, vyhrievane sedacky, nezavisle kurenie, mozno tazne zariadenie a este pofacelift co nebola podmienka ale potesilo by, no a samozrejme aby to bolo v dobrom stave a nie vela KM, nieco okolo 100 000 tis. Tak par mesiacov hladania som natrafil na mobile.de na takyto kusok, ktory tam bol dost dlho, tak komunikacia z majitelom cez maily bola vpohode. A prisiel den D a siel som do DE, Nurinberg. Bol to trochu porod dohodnut sa s nim ze najpr na rampu a servis aby to niektro skontroloval, ale nakoniec sme sa dohodli na zaujimavej sume + M5 kolesa obute na Michelin Pilot Sport 3 vzorok tak este aspon na 2 sezony. Cesta domovo bolo Peklo akurat vtedy napadol prvy sneh, kalamita zapchy a podobne, ale na dalsi den na Slovensku zasvietilo slniecko a hned to bolo o niecom inom, tych 300 koni pod zadkom a suche cesty hned mi bolo jasne ze preco som zvoli 540i namiesto 530i. A ostatne problemy ktore prisli po tom boli tak viac menej vpohode, no caka ma este na tom dost vela prace. V prilohe nejake foto.
P.S. spec: Dakujem za inspiraciu hoci si to spravil presne tak ako som chcel ked som sa dozvedel o crumar-ovej stranke a ake paradne veci tam ma.
Doposial vykonane upravy na aute predchadzajucim majitelom. Xenonove svetla DEPO, zadne svetla original HELLA + nejaka riadiaca jednotka pre kazde z nich v priestore pre rezervu, M5 predny naraznik + Hmlovky, Vzduchovy filter GREEN, Nove pelove filtre, SUB Pioneer v zadnej laktovej opierke (sikovne vymyslene), Kompletna vymena brzdovej kvapaliny za ATE Blue Racing, Vymena kotucov a dosticiek za Vrtane Zimmermann, aj vzadu su vetrane a vrtane, LowTec pruziny a Eibach tlmice, k vyfuku, vyhodeny Y nahradeny jednou trubkou a koncovy tlmic je MK Racing ostatok je povodny cize aj Katalizatory.
Technicke udaje: BMW E39 540i, r.v. 06/2000 (cize predfacelift), Xenony, Navigacia 4:3, CD Changer, TV, Roletky vzadu na okne el. ovladatelne na dverach maualne

Dost dlho som hladal po internete auto ktore by sa mi pacilo, chcel som nieco vykonne viac ako 110 kw a bez turba takze nic ine ako BMW nepripadalo v uvahu, a kedze mam rad kaviltu a Nemecke vyrobky tak preto BMW. Rozhodol som sa ze E39, uz len zvolit motorizaciu a vybavu chcel som co najvyssiu ale ked som napisal tu na Forum tak mi odpovedali ze to je nerealne to co chcem takze nech snivam dalej. Chcel som 530i Sedan, vybava Xenon, Navigacia, Memory sedacky (takze aj el. ovladatelne), dazdovy senzor, roletky vzadu, el, nastavitelne a sklopne zrkadla a stmavovacie, vyhrievane sedacky, nezavisle kurenie, mozno tazne zariadenie a este pofacelift co nebola podmienka ale potesilo by, no a samozrejme aby to bolo v dobrom stave a nie vela KM, nieco okolo 100 000 tis. Tak par mesiacov hladania som natrafil na mobile.de na takyto kusok, ktory tam bol dost dlho, tak komunikacia z majitelom cez maily bola vpohode. A prisiel den D a siel som do DE, Nurinberg. Bol to trochu porod dohodnut sa s nim ze najpr na rampu a servis aby to niektro skontroloval, ale nakoniec sme sa dohodli na zaujimavej sume + M5 kolesa obute na Michelin Pilot Sport 3 vzorok tak este aspon na 2 sezony. Cesta domovo bolo Peklo akurat vtedy napadol prvy sneh, kalamita zapchy a podobne, ale na dalsi den na Slovensku zasvietilo slniecko a hned to bolo o niecom inom, tych 300 koni pod zadkom a suche cesty hned mi bolo jasne ze preco som zvoli 540i namiesto 530i. A ostatne problemy ktore prisli po tom boli tak viac menej vpohode, no caka ma este na tom dost vela prace. V prilohe nejake foto.
P.S. spec: Dakujem za inspiraciu hoci si to spravil presne tak ako som chcel ked som sa dozvedel o crumar-ovej stranke a ake paradne veci tam ma.
Doposial vykonane upravy na aute predchadzajucim majitelom. Xenonove svetla DEPO, zadne svetla original HELLA + nejaka riadiaca jednotka pre kazde z nich v priestore pre rezervu, M5 predny naraznik + Hmlovky, Vzduchovy filter GREEN, Nove pelove filtre, SUB Pioneer v zadnej laktovej opierke (sikovne vymyslene), Kompletna vymena brzdovej kvapaliny za ATE Blue Racing, Vymena kotucov a dosticiek za Vrtane Zimmermann, aj vzadu su vetrane a vrtane, LowTec pruziny a Eibach tlmice, k vyfuku, vyhodeny Y nahradeny jednou trubkou a koncovy tlmic je MK Racing ostatok je povodny cize aj Katalizatory.