[E36 318i] BoriPP - Čierne matné ladvinky
Napísané: Štvrtok, 3. Marca 2011, 13:36
Tento príbeh začína už pri samotnej kúpe auta. Auto je dovoz z Nemecka, doviezol ho nejaký chlap z RS. Krásny kus - ozaj málo bolo týchto áut v cene okolo 2 200€ takto zachovalých. Interiér ako nový, motor nedotknutý, prevodovka presná, hrdza žiadna. Možno ma trošku trápi taká slabšia výbava, no najmenej ma na nej trápi to, že tam nie je koža. Má to automaticky smievajúci speťák, speťáky v elektrike, dvojzónovú klímu, no chýbajú mi elektrické okná. Tiež som zatiaľ neprišiel na to, prečo nefunguje centrál a svetlo v interiéri nereaguje na otvorenie dverí.
Všetky tieto veci, chcem ale čím skôr vychytať, no teraz keď už je na SK EČV, môžem začať riešiť. Ale to som zasa preskočil. Príprava a samotné prihlásenie je trošku tuhšia káva.
Samozrejme, pri dovoze treba KO, STK a EK však? Aby som nestrácal čas a mohol pracovať, dal som to známemu nech to vyriešia všetko v jeden deň. Tak v KK prebehla KO a v Huncovciach STK a EK. Keďže na KO bol kód motora skorodovaný, vytiahli ho z databázy: M43B18. Na STK im to tiež sedelo, no na EK tam dali kód motora úplne iný. Na odbore dopravy som to tiež dal riešiť známemu, pretože sa mi nechcelo čakať 30dní na SK techničák. No a tam nastal problém. Chceli na mňa skoro volať políciu, že je to podvod (tie rozdielne kódy motora). Tak som šiel na STK a EK robiť bordel, pretože to nie je môj problém, že je to rozdielne, tak som ešte musel zaplatiť znovu za EK, pre ich debilné nezhodné databázy. Vytlačili nový protokol a 2 týždne som čakal na SK techničák. Bol som si ho vyzdvihnúť aj z rozhodnutím OÚ odboru dopravy, no a keď som na DI vysedel na lavičke dieru a dostal sa na rad, tak mi pani pri okienku, kde vydávajú značky povedala, aby som jej odovzdal nemecké značky. A tu nastal najväčší problém, pretože inak ma neprihlásia. Tak som šiel zasa robiť bordel na OÚ odbor dopravy, že ako je možné, že do poznámky nenapísali, že auto je bez TEČ. Tak som zasa čakal hodinu tam, kým mi to vytlačili správne. Na políciu som prišiel zúfalý, že čo ešte bude zlé, no už nič. Dostal som čísla a teším sa z auta..
Ako prvé som na ňho objednal koberčeky a keďže vodičova lišta na dverách nesedela, tak aj tie cuplíky. Dnes by mali prísť nové znaky, keď to nafotím pridám ďalšie fotky.
Všetky tieto veci, chcem ale čím skôr vychytať, no teraz keď už je na SK EČV, môžem začať riešiť. Ale to som zasa preskočil. Príprava a samotné prihlásenie je trošku tuhšia káva.
Samozrejme, pri dovoze treba KO, STK a EK však? Aby som nestrácal čas a mohol pracovať, dal som to známemu nech to vyriešia všetko v jeden deň. Tak v KK prebehla KO a v Huncovciach STK a EK. Keďže na KO bol kód motora skorodovaný, vytiahli ho z databázy: M43B18. Na STK im to tiež sedelo, no na EK tam dali kód motora úplne iný. Na odbore dopravy som to tiež dal riešiť známemu, pretože sa mi nechcelo čakať 30dní na SK techničák. No a tam nastal problém. Chceli na mňa skoro volať políciu, že je to podvod (tie rozdielne kódy motora). Tak som šiel na STK a EK robiť bordel, pretože to nie je môj problém, že je to rozdielne, tak som ešte musel zaplatiť znovu za EK, pre ich debilné nezhodné databázy. Vytlačili nový protokol a 2 týždne som čakal na SK techničák. Bol som si ho vyzdvihnúť aj z rozhodnutím OÚ odboru dopravy, no a keď som na DI vysedel na lavičke dieru a dostal sa na rad, tak mi pani pri okienku, kde vydávajú značky povedala, aby som jej odovzdal nemecké značky. A tu nastal najväčší problém, pretože inak ma neprihlásia. Tak som šiel zasa robiť bordel na OÚ odbor dopravy, že ako je možné, že do poznámky nenapísali, že auto je bez TEČ. Tak som zasa čakal hodinu tam, kým mi to vytlačili správne. Na políciu som prišiel zúfalý, že čo ešte bude zlé, no už nič. Dostal som čísla a teším sa z auta..
Ako prvé som na ňho objednal koberčeky a keďže vodičova lišta na dverách nesedela, tak aj tie cuplíky. Dnes by mali prísť nové znaky, keď to nafotím pridám ďalšie fotky.
