[E34 535i] Diamantschwarz metallic: koniec príbehu :(
Napísané: Štvrtok, 9. Decembra 2010, 16:44
No po nejakej tej dobe som si konečne našiel čas napisať aspon trochu o mojej mašinke
je to E34-ka s motorikom M30B35, ročník 1991 (o rok mladšia ako ja
) v čiernej farbe a veľmi slušnej výbave, vyhrievane sedačky v čiernej koži s elektrickým nastavovaním, s elektrickými oknami, el. šíbrom, dvojzónovou manuálnou klimou, roletkou vzadu a inými drobnosťami.
Model E34 som obzeral od čias ešte keď som nemal vodičák a rozmyšlal nad svojim prvým autom, neskôr prišiel vodičak no neboli peniaze na auto, tak som šetril a šetril. Medzitým sa mi zapačila aj Calibra od Opla no ale ešte stale neboli peniažky.
Deň D nastal 1. februára 2010, mal som už prachy a pešo chodiť alebo pýtať auto od oca ma nebavilo tak som obzeral auta, Calibra v slušnom stave za rozumnu cenu nebola no chcel som už niečo čo ma 4 kolesa. Rozhodol som sa že skočim do bazaru a niečo už najdem, dohodnuty s kamaratom rano že ideme obzerať a hned niečo aj zobrať ho čakam, no nedalo mi a ešte som skočil na net pozrieť či niečo neobjavím. klikol som na BMW-čka radu 3 no obzerám a nič čo by ma uchvátilo, tak som to prepol na 5-kovu radu a bum E34 košicky kraj a ešte k tomu z mojho mesta. no viac inzeratov som ani neotváral, hned som volal, šiel obzerať a skúšať. Ten pocit keď presedlate z ocovej 1,4ky na 3 a polku bol nenormalny a tešil som sa mu ako male decko
v ten deň sme ešte všetko vybavili na policii a poobede hura brazdiť ulice
auto ma vyšlo na 800€, bolo na 15" pavučinach a zimnych gumach. V marci som kupil 17" repliky zo sedmičky a postupne som niečo menil. 1. Aprila asi fakt den blaznov (alebo kktov ktorý závidia) rano pod bytovkou som našiel auto z prepichnutými gumami, nasledovalo lepenie ale na jednej gume to veľmi nepomohlo po tyždni sfukovala, nasledovala kupa dalšej sady gúm (samozrejme jazdenky)
Máj začal, krasne teplo, no auto začalo štrajkovať, otačky lietali hore dole, kuril ako stary nafťak, žiaden ťah, hneď šiel na diagnostiku ukazalo sa na lambde, vymena + nove sviečky a zadne silentbloky na naprave lebo vrzgali ako starý kočík
Jún bol vpohode až opäť na ráno keď pridem k autu a mu chýba zadná ŠPZ znovu dajaky kkt ktoremu niečo vadi, a dalšie naklady na policii ohľadom novych značiek + pokuty za svetla, pas, rychlosť
cez prazdniny (jul, august) sa veľa neinvestovalo iba do benzínu, predsa si treba leto užívať akurát som kupil CCFL kružky a namontoval ich pre lepší image, no prišiel september a mal som voľno tak som sa pustil do prednej napravy, nove stabilizatory, tyčky riadenia, horne a dolne ramena + nove kotuče s doštičkami a uloženia tlmičov, neskôr som myslel že ešte ložisko na uložení kardanu robi neplechu ale boli to iba izolačne plechy ktore škrabali o kardan.
Momentálne prace na aute musia počkať, akurat vymena oleja cez vikend a remeň na servo lebo je už hotový a šmýka.
Po novom roku by to chcelo ešte zadne kotuče a doštičky a dalšie úpravy na karosérii, zatial asi toľko
zatial pridavam fotky, potom ešte nejaký upload keď bude niečo nove 


Model E34 som obzeral od čias ešte keď som nemal vodičák a rozmyšlal nad svojim prvým autom, neskôr prišiel vodičak no neboli peniaze na auto, tak som šetril a šetril. Medzitým sa mi zapačila aj Calibra od Opla no ale ešte stale neboli peniažky.
Deň D nastal 1. februára 2010, mal som už prachy a pešo chodiť alebo pýtať auto od oca ma nebavilo tak som obzeral auta, Calibra v slušnom stave za rozumnu cenu nebola no chcel som už niečo čo ma 4 kolesa. Rozhodol som sa že skočim do bazaru a niečo už najdem, dohodnuty s kamaratom rano že ideme obzerať a hned niečo aj zobrať ho čakam, no nedalo mi a ešte som skočil na net pozrieť či niečo neobjavím. klikol som na BMW-čka radu 3 no obzerám a nič čo by ma uchvátilo, tak som to prepol na 5-kovu radu a bum E34 košicky kraj a ešte k tomu z mojho mesta. no viac inzeratov som ani neotváral, hned som volal, šiel obzerať a skúšať. Ten pocit keď presedlate z ocovej 1,4ky na 3 a polku bol nenormalny a tešil som sa mu ako male decko


auto ma vyšlo na 800€, bolo na 15" pavučinach a zimnych gumach. V marci som kupil 17" repliky zo sedmičky a postupne som niečo menil. 1. Aprila asi fakt den blaznov (alebo kktov ktorý závidia) rano pod bytovkou som našiel auto z prepichnutými gumami, nasledovalo lepenie ale na jednej gume to veľmi nepomohlo po tyždni sfukovala, nasledovala kupa dalšej sady gúm (samozrejme jazdenky)
Máj začal, krasne teplo, no auto začalo štrajkovať, otačky lietali hore dole, kuril ako stary nafťak, žiaden ťah, hneď šiel na diagnostiku ukazalo sa na lambde, vymena + nove sviečky a zadne silentbloky na naprave lebo vrzgali ako starý kočík

Jún bol vpohode až opäť na ráno keď pridem k autu a mu chýba zadná ŠPZ znovu dajaky kkt ktoremu niečo vadi, a dalšie naklady na policii ohľadom novych značiek + pokuty za svetla, pas, rychlosť

cez prazdniny (jul, august) sa veľa neinvestovalo iba do benzínu, predsa si treba leto užívať akurát som kupil CCFL kružky a namontoval ich pre lepší image, no prišiel september a mal som voľno tak som sa pustil do prednej napravy, nove stabilizatory, tyčky riadenia, horne a dolne ramena + nove kotuče s doštičkami a uloženia tlmičov, neskôr som myslel že ešte ložisko na uložení kardanu robi neplechu ale boli to iba izolačne plechy ktore škrabali o kardan.
Momentálne prace na aute musia počkať, akurat vymena oleja cez vikend a remeň na servo lebo je už hotový a šmýka.
Po novom roku by to chcelo ešte zadne kotuče a doštičky a dalšie úpravy na karosérii, zatial asi toľko

