[E32 730iA] Príbeh pokračuje !!
Napísané: Piatok, 31. Júla 2009, 10:20
Asi pred polrokom som sa rozlúčil s mojou prvou sedmou, čo som strašne dlho ľutoval ale všetko je už v najsamlepšom poriadku, na dvore opäť stojí podľa mňa naj auto aké kedy bolo vyrobené a to BMW 7-er E32.
Táto sedmička mi padla do oka už skôr,ale mal som tdsko, s ktorým boli len starosti avšak po jeho predaji, som okamžite volal majitelovi, ktorému ďakujem za tento kúsok :)
Jeho kúpa síce neprebehla až tak hladko ako by to malo. Po auto som sa vybral skoro ráno, do Michaloviec som došiel niečo po desiatej. Po nakontaktovaní sa na majiteľa sme sa stretli a zaviedol ma do garáže k autu. Tam boli nejaký maniaci čo menili hadičku prívodu paliva, čo sa im aj podarilo. Novinkou mi bol fakt že auto má tyč riadenia a čapy riadenia dávno po smrti. Ale tak nič nie neopraviteľné, ďaľšie závady neboli uvedené, jedine pár drobností čo si človek všimol ihneď. Majiteľ musel odísť a tak som ostal s mechanikmi a s jeho manželkou, ktorá auto používala každý deň ! AJ to nechápem ako-vysvetlím .. išli sme auto vyskúšať, ako o tej tyči riadenia som už vedel, ale nepredstavoval som si to tak, že to auto bude lietať zo strany na stranu, horšie ako LIAZka z autoškoly
Oki, nejak som to udržal v rámci pruhu ale v tom som si všimol ručičku teplomera v červenom poli, hovorím si prúser. Kedže som mal tdsko s podfuknutým tesnením tak mi ten problém nebol veľmi neznámy. Hovorím si tesnenie pdofuknuté alebo hlava ..ale žeby na M30ke ? .. nejak sme došli ku garáži, otvorili sme kapotu a tam nás čakala stará roztrhnutá hadica (príliš dotiahnutá eska páska). Odfukol som si, lebo mechanik povedal, že to spraví, ibaže sa muselo čakať kým vychladne motor.. to som už bol v Michalovciach vyše 4 hodín. Chalani sa do toho pustili okolo druhej, orezali hadicu, založili a že choď sa previesť ... tak ja že idem.. jazda v poriadku, ručička v strede. Prišiel som pred garáž, a pod autom mláka .. hadica nevydržala .. chalan sa nasral, naštartoval svoju e34ku a polhodinu ho nebolo. Keď sa vrátil držal v ruke čisto novú hadicu, vymenila sa. Mňa čakala dilema či tú semdu zobrať, ako som ju chcel keď som došiel, tak som teraz veľmi silno zvažoval ... po asi 6 a pol hodinách v Michalovciach som sa predsa rozhodol ju zobrať, vykešoval som majiteľa a dúfal že auto zvládne cestu do BB (306km). Ešte som natankoval plyn .. zobral som plnú nádrž (vyše 50 l) a tá pani odo mňa pýtala 11 Euro !! Som sa jej tri krát spýtal či sa nepomýlila
To mi stačilo bohate na cestu domov a na vyšantenie sa ešte tu po BB
Takže to je príbeh kúpy, predajca bol v pohode, eln veľmi zaneprázdnený, kedže mi odhlásené papiere poslal zhruba po mesiaci,ale dočkal som sa a to je hlavné !
Takže ide o sedmu s motorm M30B30 o výkone 138 kW, 4 stupňovým automatom, komplet v elektrike, v koži, s light packetom, tempomatom atď
Keďže sa jedná o limuzínu, tak i jazdné vlastnosti a jazdný komfort je na vysokej úrovni. I keď motor nepatrí k najsilnejším, dokáže s autom pocvičiť. Samozrejme ťažšia noha na plyne má za následok hlbšie do peňaženky,ale ten pocit stojí za to :) Na recenzii ešte popracujem, keď bude viac času
Dĺžka: 4910 mm
Šírka: 1845 mm
Váha: 1600 kg
0-100 kmh-1 / 0-62 mh-1 : 10,6 sec
Maximálka: 222 km/t
Objem: 2986 cm3
HP/KW: 188/138
Valcov: 6
Max. krútiaci moment: 260 NM /4000 ot.m-1
Silné stránky
ednoznačne jazdné vlastnosti, auto sedí na ceste ako priklincované.
Pohodlné vozenie, sedieť a viezť sa na zadných sedačkách je väčší pôžitok ako sledovať TV doma v gauči
Naozaj je to skvelé vozenie. Vek mu vôbec neubral na pohodlí.
Aj keď je v aute najslabšia motorizácia, auto je živé, keď treba pridať pridá, najmä po zatlačení dvojpolohového pedála akcelerátora. Jedna osoba to nazvala forsážov, čo je celkom výstižné
Tak isto nie je problém si rezať zákruty a byť si istý že podvozok to zvládne ľavou zadnou. Tak ako akcelerácia i deakcelerácia je na výbornej úrovni, posilovač bŕzd pomáha a stačí menšie pošteklenie pedála a auto spomalý na požadovanú rýchlosť.
Táto sedmička mi padla do oka už skôr,ale mal som tdsko, s ktorým boli len starosti avšak po jeho predaji, som okamžite volal majitelovi, ktorému ďakujem za tento kúsok :)
Jeho kúpa síce neprebehla až tak hladko ako by to malo. Po auto som sa vybral skoro ráno, do Michaloviec som došiel niečo po desiatej. Po nakontaktovaní sa na majiteľa sme sa stretli a zaviedol ma do garáže k autu. Tam boli nejaký maniaci čo menili hadičku prívodu paliva, čo sa im aj podarilo. Novinkou mi bol fakt že auto má tyč riadenia a čapy riadenia dávno po smrti. Ale tak nič nie neopraviteľné, ďaľšie závady neboli uvedené, jedine pár drobností čo si človek všimol ihneď. Majiteľ musel odísť a tak som ostal s mechanikmi a s jeho manželkou, ktorá auto používala každý deň ! AJ to nechápem ako-vysvetlím .. išli sme auto vyskúšať, ako o tej tyči riadenia som už vedel, ale nepredstavoval som si to tak, že to auto bude lietať zo strany na stranu, horšie ako LIAZka z autoškoly



Takže ide o sedmu s motorm M30B30 o výkone 138 kW, 4 stupňovým automatom, komplet v elektrike, v koži, s light packetom, tempomatom atď
Keďže sa jedná o limuzínu, tak i jazdné vlastnosti a jazdný komfort je na vysokej úrovni. I keď motor nepatrí k najsilnejším, dokáže s autom pocvičiť. Samozrejme ťažšia noha na plyne má za následok hlbšie do peňaženky,ale ten pocit stojí za to :) Na recenzii ešte popracujem, keď bude viac času
Dĺžka: 4910 mm
Šírka: 1845 mm
Váha: 1600 kg
0-100 kmh-1 / 0-62 mh-1 : 10,6 sec
Maximálka: 222 km/t
Objem: 2986 cm3
HP/KW: 188/138
Valcov: 6
Max. krútiaci moment: 260 NM /4000 ot.m-1
Silné stránky
ednoznačne jazdné vlastnosti, auto sedí na ceste ako priklincované.
Pohodlné vozenie, sedieť a viezť sa na zadných sedačkách je väčší pôžitok ako sledovať TV doma v gauči

Naozaj je to skvelé vozenie. Vek mu vôbec neubral na pohodlí.
Aj keď je v aute najslabšia motorizácia, auto je živé, keď treba pridať pridá, najmä po zatlačení dvojpolohového pedála akcelerátora. Jedna osoba to nazvala forsážov, čo je celkom výstižné
