[E39 525tds] ......
Napísané: Utorok, 24. Februára 2009, 18:01
Zdar soudruzi!!!
Takže začalo to nejak pred rokom aj niečo keď som sa previezol na kolegovej E34 a nainfikoval sa touto našou (príjemnou) chorobou a som BMW positiv.... Očarila ma dokonalosť, elegancia, rozvažnosť BMW a hlavne parádne veľká kapota pred sebou....tak som sa rozodol že chcem aj ja E34...tak začalo brúsenie po nete, zisťovanie, snívanie a šetrenie....po nejakej dobe som dospel k názoru že ked už kupovať lepšie auto ako Škodovka (všetka sláva a česť jej=slúži doteraz), tak naporiadok a nech to stojí zato.....zvýšil sa maximálny cenový strop a z vysnívanej E34 bola jej mladšia sestra E39...po pozháňaní potrebných mincí sa išlo za známym čo vozí autička z Belgie-dohodli sme sa a uz som len čakal kedy mi bude volať....čakal som dlho pokial sa našiel taký kúsok ako som chcel, on zatiaľ doviezol a prihlásil asi aj 10 aut...výbava a stav zodpovedali mojim požiadavkám,ale s farbou to bolo horšie....no nakoniec som ho zobral....po dovezení som ho šiel okamžite omrknúť(mal som asi 2-ku v žile,lebo sme mali chatovicu) a bolo ešte lepšie ako na fotke... ta farba sa mi zapáčila a rýchlo som si zvykol lebo je taká netuctová...ved posúdte sami na foto... ale poďme konečne k autu..
-E39 Lim 525tds M51 105kw
-Rok výroby: 11/1997
-Datum 1.evidencie: 7.1.1998
-Dátum 1.evidencie v SR.: 30.7.2008
-Stav km.: 159000 pri kúpe, 170200 teraz
-Farba: aspensilber-metalic
-Výbava: myslím že ten štandard netreba vravieť(komlet elekt.+vyhrev zrkadla,...)
.............elekt.pamäťove sedačky vo fialovej koži bez vyhrevu(nechyba mi)
.............digi klima
.............multifunkčný volant
.............manuálna prevodovka
.............dekor drevo
Ešte snáď nejaké plánované a vykonané úpravy:
-vykonané úpravy sú popisané nižšie+foto
-plánované úpravy: 1. hlavné je dať tomu autku čo potrebuje, aby som sa mohol naň 101% spoľahnúť...
....................... 2. kedze momentálne ma trochu pokúšaju čidlá ABS+ASC tak to bude najbližsie
....................... 3. 17" elektróny + letné pneu
....................... 4. oprava vypadaných pixelov na displeji budikov-hotovo
....................... 5. facelift predných svetiel (aspoň)- zatial AE
....................... 6. ostatné opravy drobných chybičiek krásy
A nejaký ten fotoseriál ako to postupovalo:
Úplne prvá foto...
do týždňa som vymenil origo rádio, lebo nebolo na čom počuvať CD....škoda len že sa nedá nechať BC...
v origo repro bola absencia basov, tak bolo potreba vyrobiť otvor na "lyže" a zapojiť zosilovač...+wOOfer
summer umývanie....
došla zimička
...prezuli sme v hodine 11:59
autko....
intoš....
lenže ako to už býva,so zimou prichádzaju problémy....presne na silvestra mi prdla remenica...nový rok sa začal "super"
už keď bolo auto rozobraté tak sa vymenili oba remene,napinák,kladka,všetko od Febi Bilstein a pretesnilo sa vstrekovacie čerpadlo-chvála bohu iba vrchné tesnenie, takže vlastnoručná práca...
konečne je to pokope a ide ako má...
takže čas ide ďaľej a tak isto aj kilometre a s nimi aj ostatne servisne veci.....
nadyšiel čas vymeniť olej....rozhodnutie podlo na Shell Helix Ultra 5w40 + samozrejme oil filter
na potvoru zažalo niečo vŕzgať na zadnej náprave, takže sa vymenili aj kostičky stabilizátora, tie velké silenty pri brdzach a ešte ramená čo sa šteluje gometria...+samotna geo. ...
takže aby sem neboli len foto zo servisu, tak tu je nejake winter....
Takže začalo to nejak pred rokom aj niečo keď som sa previezol na kolegovej E34 a nainfikoval sa touto našou (príjemnou) chorobou a som BMW positiv.... Očarila ma dokonalosť, elegancia, rozvažnosť BMW a hlavne parádne veľká kapota pred sebou....tak som sa rozodol že chcem aj ja E34...tak začalo brúsenie po nete, zisťovanie, snívanie a šetrenie....po nejakej dobe som dospel k názoru že ked už kupovať lepšie auto ako Škodovka (všetka sláva a česť jej=slúži doteraz), tak naporiadok a nech to stojí zato.....zvýšil sa maximálny cenový strop a z vysnívanej E34 bola jej mladšia sestra E39...po pozháňaní potrebných mincí sa išlo za známym čo vozí autička z Belgie-dohodli sme sa a uz som len čakal kedy mi bude volať....čakal som dlho pokial sa našiel taký kúsok ako som chcel, on zatiaľ doviezol a prihlásil asi aj 10 aut...výbava a stav zodpovedali mojim požiadavkám,ale s farbou to bolo horšie....no nakoniec som ho zobral....po dovezení som ho šiel okamžite omrknúť(mal som asi 2-ku v žile,lebo sme mali chatovicu) a bolo ešte lepšie ako na fotke... ta farba sa mi zapáčila a rýchlo som si zvykol lebo je taká netuctová...ved posúdte sami na foto... ale poďme konečne k autu..
-E39 Lim 525tds M51 105kw
-Rok výroby: 11/1997
-Datum 1.evidencie: 7.1.1998
-Dátum 1.evidencie v SR.: 30.7.2008
-Stav km.: 159000 pri kúpe, 170200 teraz
-Farba: aspensilber-metalic
-Výbava: myslím že ten štandard netreba vravieť(komlet elekt.+vyhrev zrkadla,...)
.............elekt.pamäťove sedačky vo fialovej koži bez vyhrevu(nechyba mi)
.............digi klima
.............multifunkčný volant
.............manuálna prevodovka
.............dekor drevo
Ešte snáď nejaké plánované a vykonané úpravy:
-vykonané úpravy sú popisané nižšie+foto
-plánované úpravy: 1. hlavné je dať tomu autku čo potrebuje, aby som sa mohol naň 101% spoľahnúť...
....................... 2. kedze momentálne ma trochu pokúšaju čidlá ABS+ASC tak to bude najbližsie
....................... 3. 17" elektróny + letné pneu
....................... 4. oprava vypadaných pixelov na displeji budikov-hotovo
....................... 5. facelift predných svetiel (aspoň)- zatial AE
....................... 6. ostatné opravy drobných chybičiek krásy
A nejaký ten fotoseriál ako to postupovalo:
Úplne prvá foto...
do týždňa som vymenil origo rádio, lebo nebolo na čom počuvať CD....škoda len že sa nedá nechať BC...
v origo repro bola absencia basov, tak bolo potreba vyrobiť otvor na "lyže" a zapojiť zosilovač...+wOOfer
summer umývanie....
došla zimička

autko....
intoš....
lenže ako to už býva,so zimou prichádzaju problémy....presne na silvestra mi prdla remenica...nový rok sa začal "super"

už keď bolo auto rozobraté tak sa vymenili oba remene,napinák,kladka,všetko od Febi Bilstein a pretesnilo sa vstrekovacie čerpadlo-chvála bohu iba vrchné tesnenie, takže vlastnoručná práca...
konečne je to pokope a ide ako má...
takže čas ide ďaľej a tak isto aj kilometre a s nimi aj ostatne servisne veci.....
nadyšiel čas vymeniť olej....rozhodnutie podlo na Shell Helix Ultra 5w40 + samozrejme oil filter
na potvoru zažalo niečo vŕzgať na zadnej náprave, takže sa vymenili aj kostičky stabilizátora, tie velké silenty pri brdzach a ešte ramená čo sa šteluje gometria...+samotna geo. ...
takže aby sem neboli len foto zo servisu, tak tu je nejake winter....