[E38 730d] Celkom dobry zaklad...
Napísané: Streda, 27. Januára 2021, 16:37
Ahojte svetielka...tak som sa aj ja po odskusani kadecoho rozhodol vratit k nehynucej klasike, kym sa nieco da zohnat.
Co sa tyka hladania, v zahranici uz slusny kus len tak clovek nezaplati a tie co vyjdu 2000 a pod.je skoda vobec otvarat v inzercii...takze som hladal na slovensku...
Vela tu toho nemame a so stavom je to tiez zalostne, tak asi ako kazdy som zacal od najlacnejsej, az som skoncil v Galante...cenovo mi to prislo uz trosku drahsie vzhladom k nasmu trhu a drobnostiam, co stale niesu doriesene, ale nakoniec sme sa dohodli...
Predavajuci bol ochotny, o svojom aute vela vedel, vela na nom robil a dal mu vela lasky. Ochotne mi auto u seba na dielni zdvihol, ukazal, povysvetloval problemy, naozaj pristup na nezaplatenie.
Po tych kuskoch, co som uz videl sa da tento nazvat ako "celkom dobry zaklad".
Co sa tyka mechaniky, tak je to naozaj velmi dobre, az prekvapivo. Prevodovka radi hladko a vtedy ked ma a motor ma kultivovany chod, aj tah.. Ako pri kazdej kupe, aj tu som cakal, ze uz cestou domov sa objavia nejake prekvapenia (technicke problemy), ale jedine prekvapenie bola spotreba, ktora sa na dlhej trase so zahriatym motorom hybala okolo 6l/100km. Moje ocakavanie bolo 8-8,5l, kazdopadne aktualne uz aj s dialnicami sa mi priemerna zastavila na 6,5l/100km, realnu odmeram na dalsej nadrzi, zatial mi chyba este cca 400km vyjazdit na tejto...
K investiciam - na mna zostali zadne brzdy, ktore v podstate nebrzdia, iba vibruju - cize zadne kotuce, platnicky, snimace opotrebenia, brzdove hadicky a lanka parkovacej brzdy. Pakne su udajne nove, ale lanka zostavaju visiet, tak su povolene. Diely uz mam nakupene, k tomu este olej liqui moly, olejovy filter, kabinovy filter a termostat egr, kedze hlavny termostat je (udajne) novy, ale auto sa nezahrieva ako ma - teplota nedrzi v strede a pri jazde z kopca klesa.
K tomu uplne prva objednana zalezitost boli pneu - tie na aute su kazda zjazdena na inej strane, proste jazdenky, uplne hotove. Potom zbehnem na geometriu preverit ci je vsetko v poriadku. Najskor som chcel vymenit cele kolesa, velmi ma ten styling 61 neoslovil, ale cim dlhsie sa na ne pozeram, tym viac mi tam sedia, predsalen sa povodne tento style daval na facelift...
Dalsia vec co treba riesit a kvoli ktorej som povodne ani nemal chut ist auto pozriet su pristreky a rozky dveri. Rozky dveri ziadna katastrofa, ale treba to uz spravit poriadne, no a pristreky...naaah, moja 3 rocna mala by to asi dala lepsie s fixkami...na tmavo modrej metalize ta matna, lesenarska modra celkom krici...ale zase...vzdy to este mohla byt cervena alebo prehrdzavena diera, tak som sa s tym nakoniec zmieril...ked sa mi podari vyriesit toto, rad by som autu doprial keramicku ochranu laku, ale to vsetko vidim na jar (marec-april? Dufam
)
K tomu su tu este svetla...klasicky halogen, ale pred nim prehorene a popraskane rozptylove sklicko (vysledok od prestavbovej sady na xenon u byvaleho majitela), cize sklicka urcite a ked sa to bude robit tak aj paraboly vymenit. Pripadne by potesili uplne nove origo svetla za dobru cenu
To je asi tak vsetko..a samozrejme nejake drobnosti v interieri, ale to ani nestoji za rec, ked tak casom pridam znova nejake info.
Pridam aj foto, mrzi ma ze len take rychle mobilove so spinavym autom, ale aspon pre predstavu...
P.S.:ak niekto mate zaujimavu letnu sadu (r18/r19) sem s nou, potrebujem
Co sa tyka hladania, v zahranici uz slusny kus len tak clovek nezaplati a tie co vyjdu 2000 a pod.je skoda vobec otvarat v inzercii...takze som hladal na slovensku...
Vela tu toho nemame a so stavom je to tiez zalostne, tak asi ako kazdy som zacal od najlacnejsej, az som skoncil v Galante...cenovo mi to prislo uz trosku drahsie vzhladom k nasmu trhu a drobnostiam, co stale niesu doriesene, ale nakoniec sme sa dohodli...
Predavajuci bol ochotny, o svojom aute vela vedel, vela na nom robil a dal mu vela lasky. Ochotne mi auto u seba na dielni zdvihol, ukazal, povysvetloval problemy, naozaj pristup na nezaplatenie.
Po tych kuskoch, co som uz videl sa da tento nazvat ako "celkom dobry zaklad".
Co sa tyka mechaniky, tak je to naozaj velmi dobre, az prekvapivo. Prevodovka radi hladko a vtedy ked ma a motor ma kultivovany chod, aj tah.. Ako pri kazdej kupe, aj tu som cakal, ze uz cestou domov sa objavia nejake prekvapenia (technicke problemy), ale jedine prekvapenie bola spotreba, ktora sa na dlhej trase so zahriatym motorom hybala okolo 6l/100km. Moje ocakavanie bolo 8-8,5l, kazdopadne aktualne uz aj s dialnicami sa mi priemerna zastavila na 6,5l/100km, realnu odmeram na dalsej nadrzi, zatial mi chyba este cca 400km vyjazdit na tejto...
K investiciam - na mna zostali zadne brzdy, ktore v podstate nebrzdia, iba vibruju - cize zadne kotuce, platnicky, snimace opotrebenia, brzdove hadicky a lanka parkovacej brzdy. Pakne su udajne nove, ale lanka zostavaju visiet, tak su povolene. Diely uz mam nakupene, k tomu este olej liqui moly, olejovy filter, kabinovy filter a termostat egr, kedze hlavny termostat je (udajne) novy, ale auto sa nezahrieva ako ma - teplota nedrzi v strede a pri jazde z kopca klesa.
K tomu uplne prva objednana zalezitost boli pneu - tie na aute su kazda zjazdena na inej strane, proste jazdenky, uplne hotove. Potom zbehnem na geometriu preverit ci je vsetko v poriadku. Najskor som chcel vymenit cele kolesa, velmi ma ten styling 61 neoslovil, ale cim dlhsie sa na ne pozeram, tym viac mi tam sedia, predsalen sa povodne tento style daval na facelift...
Dalsia vec co treba riesit a kvoli ktorej som povodne ani nemal chut ist auto pozriet su pristreky a rozky dveri. Rozky dveri ziadna katastrofa, ale treba to uz spravit poriadne, no a pristreky...naaah, moja 3 rocna mala by to asi dala lepsie s fixkami...na tmavo modrej metalize ta matna, lesenarska modra celkom krici...ale zase...vzdy to este mohla byt cervena alebo prehrdzavena diera, tak som sa s tym nakoniec zmieril...ked sa mi podari vyriesit toto, rad by som autu doprial keramicku ochranu laku, ale to vsetko vidim na jar (marec-april? Dufam

K tomu su tu este svetla...klasicky halogen, ale pred nim prehorene a popraskane rozptylove sklicko (vysledok od prestavbovej sady na xenon u byvaleho majitela), cize sklicka urcite a ked sa to bude robit tak aj paraboly vymenit. Pripadne by potesili uplne nove origo svetla za dobru cenu

To je asi tak vsetko..a samozrejme nejake drobnosti v interieri, ale to ani nestoji za rec, ked tak casom pridam znova nejake info.
Pridam aj foto, mrzi ma ze len take rychle mobilove so spinavym autom, ale aspon pre predstavu...
P.S.:ak niekto mate zaujimavu letnu sadu (r18/r19) sem s nou, potrebujem
