Strana 1 z 28
[E30 M3 EVO] uz to coskoro bude hotove s.24
Napísané: Nedeľa, 14. Decembra 2008, 08:04
od mtechnik
Skusim aj ja pridat svoje auto i ked je pravda ze mojej vlastnej prace na prestavbe je minimum ale skor by som chcel inspirovat Vas aby tu takychto aut bolo viac.
Zacalo to nevinne cca v roku 2002 ked som si kupil uplne seriovu M3 limo.
Samozrejme som zacal ako kazdy vymyslat co by sa dalo vylepsit a tak som vymenil kolesa za keskiny, dal som stelovatelne koni, komplet supersprint, airbox a rj, eibach stabilizatory atd. Niektore volby boli spravne a niektore uz menej. Semtam som odisiel na neaky sprint ,obcas slalom a par kopcov.
Prve zmeny za asistencie mojej dcery
Napísané: Nedeľa, 14. Decembra 2008, 08:13
od mtechnik
Upravy doma na dvore
...
Napísané: Nedeľa, 14. Decembra 2008, 08:18
od mtechnik
samozrejme dobre auta zacali pribudat tak som musel aj ja pokracovat ale tu nastal hlavny problem, je to limuzina a zohnat lahke dvere alebo kapoty bolo nemozne tak nastalo osudne rozhodnutie = treba zohnat kupe.
Jednu karoseriu M3 3,0 L som nasiel v cechach , nebol tam motor a ani prevodovka a chybala aj predna cast.
Rychlo pozicat vozik a uz aj som letel do Ciech to kupit.
Bola to dobra kupa lebo auto bolo dovoz Japan a nebol tam ani len naznak korozie a malo najazdene cca 60000 km.
....
Napísané: Nedeľa, 14. Decembra 2008, 08:32
od mtechnik
Tu ale nastal dalsi problem ze co dalej, vybrat motor z mojej modrej limo alebo zhanat druhy. Nasiel som jedneho chlapika ktory mi motor zohnal, zalohu zobral ale motr nedodal

, proste ma ojebal.
Ja som sa medzicasom rozhodol ze upravy uz nebudem robit na dvore sposobom pokus omyl lebo osobne si myslim ze je to drahsie a efekt prichadza strasne pomaly takze po vymene par mailov s p.Senkyrom a dvoch troch osobnych stretnutiach som mu auto odviezol a dohodli stupen rozsahu uprav.
Kvoli financiam sme to rozdelily do viac etap a stage jedna mala obsahovat profesionalny kw podvozok /competition 2/, diff drexler 55% s prevodom na 17 kolesa 3,74, ap brzdy komplet vpredu a vzadu len strmene na seriove kotuce, odlahcenie - dvere,kapoty a strecha karbon, mala nadrz 20l, powerflex, stack pristrojovka, makrolonove okna a samozrejme ram.
Motor..
Napísané: Nedeľa, 14. Decembra 2008, 08:41
od mtechnik
Ako som spomenul pan Ojebavac ma pripravil o dost vysoku zalohu na motor tak nastali dva problemy 1. peniaze z rozpoctu na auto chybali a 2. nebol motor.
Tak som nakoniec kupil motor od pana Senkyra s ktorym sa on stal majster europy do vrchov ktory bol zrepasovany a zabehnuty na stolici.
Prevodovku som mal ,sestkvalt smg sme prerobily na manual, spojka od pana Klempu a uz sa to zacalo vcelku rysovat.
....
Napísané: Nedeľa, 14. Decembra 2008, 08:51
od mtechnik
Samozrejme ambicie boli vyssie ale kvoli financiam sa uz dalej nedalo ist a kedze sa blizila moja srdcovka /Baba/ tak som chcel si aspon jednu zajazdit. Nastal maly problem. Nezmestily sa 17 ky kolesa na auto kvoli prednym brzdicom. Takze rychlo kupit 18 ky , neake slicky a auto islo na okruch do brna na jazdy verejnosti kde to osobne odskusal pan Senkyr a potom som si trochu pojazdil aj ja s kamosmi.
Cas 2.28 so spolujazdcom bol dokazom ze v aute potencial je aj ked 18ky kolesa trocha pokazily auto, bolo dost vysoke a ani sprevodovanie diffu nesedelo, ale co uz baba bola o dva dni tak sme isly s autom domov a tesily sa na vikend.
Baba dopadla nadmieru dobre a hlavne sa dobre prejavily drobne nedostatky ktore sa uz odstranuju.
Jeden dost vazny problem sposobil karbon z ktoreho je strecha ktora neuniesla vsetky trofeje ktore som vyhral za jeden vikend

i ked musim priznat ze to bolo vcelku jednoduche lebo slovenska amaterska spicka isla vtedy bergcup ale pre mna je baba No1
Stage 2
Napísané: Nedeľa, 14. Decembra 2008, 09:00
od mtechnik
Slalom v bratislave sme vyhrali v jazdach verejnosti a v rukach p.Friedla zajazdilo rekord trate lepsi od nasledujuceho casu o cca 4 sec.
Auto potom raz odislo na ostrej luke a na racigday v piestanoch sa mi podarilo trafit retarder z gum takze si to odniesli dvere a zrkadlo.
Vtedy uz ale bola doma v maily ponuka na upravu GTR takze auto vlastne z piestan islo do brna a v sucasnosti vyzera cca takto.
Napísané: Nedeľa, 14. Decembra 2008, 09:28
od BAVORAK009
Stage 2
Napísané: Nedeľa, 14. Decembra 2008, 09:44
od mtechnik
Sucasne parametre auta su 1142 kg vs 345 ps vs 360 nm.
Dohodnute pre stage 2 je nasledovne: Odstranenie seriovej 22 kg kabelaze, znizenie a rozsirenie podla gtr, vsetko gumene do unibalov a puzdier, kolesa 9,5 a 10,5 BBS, nadrz 45l, baterku gelovu za sedadlo vodica, prevod 4,1 , skratenie tlmicov o 6 cm, montaz abs z 3,2 kvoli preprogramovaniu prahu citlivosti, shiftlight a tilton na nastavenie brzdneho tlaku
ak motykz..
Napísané: Nedeľa, 14. Decembra 2008, 09:57
od mtechnik
Toto je moja inspiracia a raz by som to chcel mat takto spravene.
Su to auta z dielne p.Senkyra
Chcem samozrejme aj podotknut ze prioritne som tuzil take auto vlastnit
a vobec som nemal zavodnicke ambicie ale okruh pri DS ma nabudil na postavenie okruhoveho auta.
Ak staviate nieco podobne alebo viete o niekom sem s tym. Lebo z stage 1 uz su neake veci na predaj a rad sa aj podelim o informacie.
Napísané: Nedeľa, 14. Decembra 2008, 10:08
od jararak
hmm, cize ty mas jednu m3 na bezny den a potom tuto vykuchanu bestiu na besnenie, pekne, klobuk dole

Napísané: Nedeľa, 14. Decembra 2008, 10:19
od mtechnik
jararak napísal:hmm, cize ty mas jednu m3 na bezny den a potom tuto vykuchanu bestiu na besnenie, pekne, klobuk dole

aj ta na bezny den je taka nie uplne idealna na kazdy den, zatial som ju dal k dispozicii kamaratom na blbnutie ale pravdepodobne bude na predaj.
Moj team na exkurzii pri odvoze auta stage1
Napísané: Nedeľa, 14. Decembra 2008, 10:20
od mtechnik
Moj team na exkurzii pri odvoze auta stage1
myslim si ze treba odmalicka vstepovat detom co je spravne
Napísané: Nedeľa, 14. Decembra 2008, 10:50
od dodoIPD
je to krasa , len jednu otazku mam , co to je za motor? nejako som si to nevsimol
Napísané: Nedeľa, 14. Decembra 2008, 10:54
od palzo
dodoIPD napísal:je to krasa , len jednu otazku mam , co to je za motor? nejako som si to nevsimol
M3 Power
Inac aj ja sa pripajam k gratulacii apokochaniu, vazne pekna kara, neni to nahodou ta co bola na audi dni ked tam bol ten slalom ?