[E91 330xd] a 2. najrýchlejšie [E60 530d], minimálne v strednej európe
Napísané: Pondelok, 22. Júla 2019, 20:00
Čaute, už dlhšiu dobu si prezerám príbehy (aj staršie) a chýba mi tu nejaká 330xd e91. Neni nikto kto by sa stažoval. Dovezené z Talianska po pani po 50stke, servisoval to ani nejdem hovoriť kto ale odporučil vykuchať dpf namiesto výmeny žhavenia aby sa zregenerova. (To hned na začiatok nech vieme na čom sme) Ale inak super vozenie, len panoráma sa sem tam zasekne (už čakám 2týždne na mazivo od BMW) Prečo xdrive ? čo ja viem už tam bolo a ja som to auto neskladal
každopádne posledný raz ale teším sa na zimu (dúfam že dáka bude)
Urobilo sa:
Nový predný kardan (starý mal volu že sa čudujem ze mi motor nerozbil)
Spojočka, dvojhmotička
Výmena oleja v motore (samozrejme), VTG, predný, zadný diff ( zabudol som objednať na prevodovku, již brzy)
Separatorík (klasika)
Výmena drážkového remeňa a kladky
Také veci ako gumy ani nepíšem a čakajú ma ešte zimne, na tie mam nachystane 17disky, kúpil som od kohosi za 250E asi dvojrozmery, neviem aký styl., nie su s najkrajších no ...
A teraz hnojvoz 320d, toto chúďatko autíčko používam na tie najhoršie práce (prevoz zvierat, materiálu skrátka všetko čo špiní a smrdí), šmýka spojka pri vačsej nakladačke (už asi 20 000km) to tak ale býva ked ste po 17rokoch prvý kto vymeni separátor. Auto ma najazdené asi 236 000km, mám servisnú a nejaký čudný Belgický odo pass či ako sa to volá. Skrátka ma toľko a hotovo. A nie nie je to stočenica zo 450 000.
(foto nižšie, nevedel som tie fotky pekne nadstavit ako som chcel ...)
Tu som len vymenil olej, separátor, vyleštil svetlá a vymenil tlmiče,struny (zadné)... to je raz vdačné autíčko a má aj super spotrebu
Škoda že si tie fotky žijú vlastným životom... Nedokázal som to upraviť tak ako som chcel
a to som dosť bojoval

Urobilo sa:
Nový predný kardan (starý mal volu že sa čudujem ze mi motor nerozbil)
Spojočka, dvojhmotička
Výmena oleja v motore (samozrejme), VTG, predný, zadný diff ( zabudol som objednať na prevodovku, již brzy)
Separatorík (klasika)
Výmena drážkového remeňa a kladky
Také veci ako gumy ani nepíšem a čakajú ma ešte zimne, na tie mam nachystane 17disky, kúpil som od kohosi za 250E asi dvojrozmery, neviem aký styl., nie su s najkrajších no ...
A teraz hnojvoz 320d, toto chúďatko autíčko používam na tie najhoršie práce (prevoz zvierat, materiálu skrátka všetko čo špiní a smrdí), šmýka spojka pri vačsej nakladačke (už asi 20 000km) to tak ale býva ked ste po 17rokoch prvý kto vymeni separátor. Auto ma najazdené asi 236 000km, mám servisnú a nejaký čudný Belgický odo pass či ako sa to volá. Skrátka ma toľko a hotovo. A nie nie je to stočenica zo 450 000.
(foto nižšie, nevedel som tie fotky pekne nadstavit ako som chcel ...)
Tu som len vymenil olej, separátor, vyleštil svetlá a vymenil tlmiče,struny (zadné)... to je raz vdačné autíčko a má aj super spotrebu
Škoda že si tie fotky žijú vlastným životom... Nedokázal som to upraviť tak ako som chcel
