E39 525d individualka
Napísané: Pondelok, 11. Marca 2019, 14:40
Ahojte. Pribeh pisem uz druhykrat, kedze prvykrat ked som stlacil odoslat ma to odhlasilo a vsetko mi zmizlo (yay).
Rozhodol som sa po dlhom rozhodovani napisat pribeh. Kedze s prvou e39 som to nestihol, tato si uz nejaky dopraje. Vlastnil som uz 4 bmw, z coho 2 boli e39. Hned po predaji mojej prvej e39, mi to auto zacalo neskutocne chybat,vkuse ked som nejaku zahliadol na ulici tak som dlho po nej pozeral, takze som sa zacal obzerat po nejakej novej. Maloktore auto sa mi pacilo v mnohych aspektoch tak velmi ako e39, pocnuc vyzorom, cez ovladatelnost az po nostalgiu. Moje podmienky na dalsiu 5ku boli nasledovne: znamy povod,serviska,co najlepsi stav,zaujimava farba. Co sa tyka vybavy: mpacket,siber,shadowline a co najlepsia vybava (nebolo podmienkou). Motoricky: najlepsie benzin a manual (taktiez nebola podmienka). "Prekvapujuco" sa ziadna podla mojich poziadaviek dlho neobjavila. Po asi pol roku hladania, sa objavila na predaj pekna 525d vo velmi peknej individual vybave sice s automatom, ale povedal som si, ze to skusim. Podla predchadzajuceho majitela bol vymeneny rozvod a takisto aj urobeny preplach prevodovky, comu som velmi neveril, kedze o tom nebol ziadny doklad. Po odskusani auta, som tomu zacal trochu viac verit, kedze prevodovka radila ako nova a motor mal zvuk ako sepot kvetin, co je si myslim pri najazde okolo 370tisic km velmi pozitivne. Na auticku bola nejaka ta kozmetika a nejake malickosti ktore trebalo doladit ako napr. zodrate brzdy a tak. Auto putovalo ku mne a za tu dobu co ho vlastnim (cca 4 mesiace) najazdilo necelych 700km. Celu zimu stalo v garazi (kedze na zimu som mal ine auto) a doladovali sa nejake veci, nieco sa menilo, opravovalo, aby bolo pripravene na sezonu.
Veci, ktore sa urobili:
kodovanie drl a ostatnych funkcii
parovanie DO kluca
lestenie a voskovanie laku
separator oleja
komplet brembo brzdy vpredu a vzadu (kotuce, platne, senzory)
lipko
olej a vsetky filtre
tesnenia sania a egr
zaslepky sania
nejake dalsie veci, ktore si nespomeniem
Veci, ktore sa chystam urobit:
opravit pdc(jeden senzor nefunguje)
vycistit a balzamovat kozu
stelovak (mozno)
zaslepit egr vratane termostatu
letne papucky
a nejake dalsie veci, postupne dopisem
Zopar fotiek:











Rozhodol som sa po dlhom rozhodovani napisat pribeh. Kedze s prvou e39 som to nestihol, tato si uz nejaky dopraje. Vlastnil som uz 4 bmw, z coho 2 boli e39. Hned po predaji mojej prvej e39, mi to auto zacalo neskutocne chybat,vkuse ked som nejaku zahliadol na ulici tak som dlho po nej pozeral, takze som sa zacal obzerat po nejakej novej. Maloktore auto sa mi pacilo v mnohych aspektoch tak velmi ako e39, pocnuc vyzorom, cez ovladatelnost az po nostalgiu. Moje podmienky na dalsiu 5ku boli nasledovne: znamy povod,serviska,co najlepsi stav,zaujimava farba. Co sa tyka vybavy: mpacket,siber,shadowline a co najlepsia vybava (nebolo podmienkou). Motoricky: najlepsie benzin a manual (taktiez nebola podmienka). "Prekvapujuco" sa ziadna podla mojich poziadaviek dlho neobjavila. Po asi pol roku hladania, sa objavila na predaj pekna 525d vo velmi peknej individual vybave sice s automatom, ale povedal som si, ze to skusim. Podla predchadzajuceho majitela bol vymeneny rozvod a takisto aj urobeny preplach prevodovky, comu som velmi neveril, kedze o tom nebol ziadny doklad. Po odskusani auta, som tomu zacal trochu viac verit, kedze prevodovka radila ako nova a motor mal zvuk ako sepot kvetin, co je si myslim pri najazde okolo 370tisic km velmi pozitivne. Na auticku bola nejaka ta kozmetika a nejake malickosti ktore trebalo doladit ako napr. zodrate brzdy a tak. Auto putovalo ku mne a za tu dobu co ho vlastnim (cca 4 mesiace) najazdilo necelych 700km. Celu zimu stalo v garazi (kedze na zimu som mal ine auto) a doladovali sa nejake veci, nieco sa menilo, opravovalo, aby bolo pripravene na sezonu.
Veci, ktore sa urobili:
kodovanie drl a ostatnych funkcii
parovanie DO kluca
lestenie a voskovanie laku
separator oleja
komplet brembo brzdy vpredu a vzadu (kotuce, platne, senzory)
lipko
olej a vsetky filtre
tesnenia sania a egr
zaslepky sania
nejake dalsie veci, ktore si nespomeniem
Veci, ktore sa chystam urobit:
opravit pdc(jeden senzor nefunguje)
vycistit a balzamovat kozu
stelovak (mozno)
zaslepit egr vratane termostatu
letne papucky
a nejake dalsie veci, postupne dopisem
Zopar fotiek:










